• hebben jullie dat ook wel eens? dat je aan het zingen bent en dat mensen zeggen: hou je kop dicht maar dat bij jezelf denkt: nou zo slecht is het toch niet?.. tot je het opneemt en het terug luisterd??
    nou dat heb ik wel xD
    als ik aan het zingen ben gaat het altijd: ANNE BEK DICHT!
    zelf vind ik ook dat ik niet als een superster zing maar dat ze t zo erg vinden vind ik ook wel weer meevallen.
    maar als ik dan iets van mezelf ga opnemen en terug luisteren snap ik het wel...
    ben ik de enige die haar stem "live" anders hoord dan anderen of hebben jullie dat ook??

    Xx


    She said: I gotta find out for myself

    haha, iedereen hoort zijn stem anders, omdat je stem zich zegmaar in je vormt, hoor jij je stem die je binnen je lichaam hebt ofzo, en mensen horen je stem gewoon zoals ie is...
    met dat zingen is het bij mij precies andersom.. ik heb zelf juist dat ik zoiets heb van: nja, super klinkt het niet, maar dat andere mensen zeggen: klinkt echt mooi man! :O wtf:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hmmz. Ja dat ken ik wel. Ik vind mijn eigen stem niet echt bijzonder ofz, maar andere mensen vinden het [soms heel] mooi. x] Best wel droog. ;P


    Mew <3

    haha als ik zing scheld iedereen me uit x'D


    She said: I gotta find out for myself

    als ik zing vinden sommige mensen het mooi en andere niet XD zoals mensen die me niet kennen vinden het mooi..en mijn broertje zegt ook altijd dat ik me mond moet houden haha :P

    xx ilse

    Dat had ik vroeger..
    ik dagt egt dat ik goed kon zingen..xD
    Maar ik kan da dus voor geen meter he.
    Maar dat kotm omdat je jezelf anders hoort dan anderen.xD
    Maar nu, Okal weet ik dat ik nie kan zingen. doe ik het tog heel vaak, op sgoll in de klas, op de gangen, thuis bler ik altijd mee.. ik het openbaar.
    Het kan me alemaal niet sgelen, ik vind het leuk om te doen, en schijt aan de rest :P
    en iedereen zegt ook wel datw ik niet kan zingen, maar het is nu ook weer nie zo erg dat iedereen roept dat ik me bek digt moet houden, dat ropen ze wel, maar dan op de zin dat ik gewoon stil moet zijn, en niet omdat me stem zo verdomt kut is :P


    Dunno ><

    als ik zing vinden sommige mensen het mooi en andere niet XD zoals mensen die me niet kennen vinden het mooi..en mijn broertje zegt ook altijd dat ik me mond moet houden haha :P

    xx ilse

    bij mij is het, het ene lietje kan ik wel mooi zingen, en dan is iedereen stil.
    en bij een ander lietje, lijk ik net een kraai^^
    messtasl als ik th meezing, klinkt het niet.
    maar laats was ik een lietje aan het mezingen van Jesse McCartney, en me vriendin zat aandagtig naar me te luisteren..xD


    Dunno ><

    Bij mij is het juist andersom. I vind van mezelf dat ik niet kan zingen, maar van andere moet ik dan weer wat zingen en dan vinden hun van weer wel. Ik begin een beetje te geloven dat ik het wel kan. Anders moet ik echt geen lied zingen in me uppie (dat ik niet durfde) met een musical.... Weird als ik er aan terug denk. :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dat had ik vroeger..
    ik dagt egt dat ik goed kon zingen..xD
    Maar ik kan da dus voor geen meter he.
    Maar dat kotm omdat je jezelf anders hoort dan anderen.xD
    Maar nu, Okal weet ik dat ik nie kan zingen. doe ik het tog heel vaak, op sgoll in de klas, op de gangen, thuis bler ik altijd mee.. ik het openbaar.
    Het kan me alemaal niet sgelen, ik vind het leuk om te doen, en schijt aan de rest :P
    en iedereen zegt ook wel datw ik niet kan zingen, maar het is nu ook weer nie zo erg dat iedereen roept dat ik me bek digt moet houden, dat ropen ze wel, maar dan op de zin dat ik gewoon stil moet zijn, en niet omdat me stem zo verdomt kut is :P

    ik dacht vroeger ook dat ik goed kon zingens mjaa... xD tegen mij beginnen ze wel te roepen: HOU JE BEK DICHT!! ja ook (vooral eigenlijk) mn ouders... laatst gooide mn moeder een knuffel naar me x'D mjaa ik zing ook altijd net wat jij doen. en wat je zegt: ik heb schijt aan de rest :P
    maar we hebben ook een kennis en die is al 80 ofsoo xD en die zei laatst tegen mn moeder: je moet haar niet uitschelden en knuffeld naar der gooien, je moet haar stimuleren.
    dusz nu als ze zeggen hou je bek dan zeg ik: je mag me niet uitschelden je moet het stimuleren
    x'D


    She said: I gotta find out for myself

    Familie & Vrienden vinden juist dat ik een mooie stem heb
    Maar zelf vind ik me stem afschuwelijk
    En ik heb het nooit opgenomenxD

    Dat heeft iedereen :P


    Life is hard and then we die

    heeft iedereen denk ik (':
    x


    Some people make the world special just by being in it

    dat heeft iedereen wel eens zeker!:P ik moet gaan zingen vanavond&Morgenmiddag...voor zo'n 400 man!0.o maar ik vindt dat ik totaal NIET kan zingen!!:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    dat heeft iedereen wel eens zeker!:P ik moet gaan zingen vanavond&Morgenmiddag...voor zo'n 400 man!0.o maar ik vindt dat ik totaal NIET kan zingen!!:S

    xX

    oww, sterkte!!
    ik heb alleen bij de kerstvoorstelling moeten zingen..xD
    Omdat ik een hoofdrol had.xD
    nouw, dat heb ik vedder ook nooit meer van me leven gedaan vond het dood eng,
    ik zing nu allen nog maar voor de helle sgoill..xD
    Maar dan als ik door dde gang loop. en niet egt voor plubliek.xD
    Dat wil ik ze niet aandoen :P


    Dunno ><

    het is zo.. iedereen hoort zijn eigen stem anders. maar er heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd dat ik mn bek moet houden.. zolang ik op mn kamer zit is het wel goed..x]


    Als je maar een ananas hebt..

    Ja, iedereen heeft dat je je eigen stem anders hoort dan de mensen om je heen >< Dat vind ik zó kut, want zoals ik mezelf hoor praten vind ik mn stem wel redelijk mooi maar zoals andere mensen mij horen praten vind ik het oerlelijk en veel te zwaar x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.