• Ik zou graag jullie mening hebben over tokio hotel . Want het lijkt alsof ze maar meer uit de mode gaan ik vind ze al lang niet meer goed (heb ze eigenlijk nooit goed gevonden).Maar op tmf of op jim hoor ik er ook niks meer van dus als je dit leest zou je dan een reactie kunnen achterlaten wat je te zeggen hebt als je dan nog zin in een quiz kan je misschien een reactie achterlaten over die quiz .(cool)(dance)


    Take my hand tonight

    (...)
    Ja man x3 Ikke wil naar volgende concert maar ikke wel vroeg heen wille want ikke wil vanvoor staan :3


    whoehoe ikke wil dan bij jouiw staan

    @JloveTH

    dude idd xP

    maar ik vraagje;; jij woont tog in delden [/nieuwsgierigkutkindjebeniktog]


    We can only learn to love by loving.

    Nou, dan ga ik maar weer aan de PCD enzo..


    blame the bully.

    Nou, dan ga ik maar weer aan de PCD enzo..


    gesellig xP


    We can only learn to love by loving.

    ik ben ook niet meer egt met ze bezig :P
    maar dat komt gewoon omdat ik onderhand alle lietjes vana gter naar voren en van links naar rechts ken..xD
    dus als ze met iets nieuwes komen, en dat een betje goed is, hoor jij mij niet klagen :P


    Dunno ><

    (...)

    whoehoe ikke wil dan bij jouiw staan

    @JloveTH

    dude idd xP

    maar ik vraagje;; jij woont tog in delden [/nieuwsgierigkutkindjebeniktog]

    Is goed Dude xP Maar jou geile broer ook mee?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    gesellig xP


    Ja vond ik ook. :'D Maar bij nader inzien kom ik dan weer bij TH uit, omdat Tom natuurlijk het nieuwe vriendje van Nicole Schaatzinger [of what so ever] gaat worden. Lady Gaga is wel iets wat in de mode is volgens mij, ik neem die wel. Vind ik echt super muziek. Ofzo.


    blame the bully.

    (...)
    Is goed Dude xP Maar jou geile broer ook mee?


    wil die nie xP hij wil alleen mee nr red hot chilli peppers en linkin park xP

    @Willom
    whaha kee Lady Gaga en Katy Perry sijn nu in ? xP like da hebben al mijn geweldige huppelmaatjes op hun mobiel xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wil die nie xP hij wil alleen mee nr red hot chilli peppers en linkin park xP

    @Willom
    whaha kee Lady Gaga en Katy Perry sijn nu in ? xP like da hebben al mijn geweldige huppelmaatjes op hun mobiel xD

    Moet ik ook maar eens een mobiel met MP3 aanschaffen, die zijn zeker ook in de mode.. :'D


    blame the bully.

    (...)
    Moet ik ook maar eens een mobiel met MP3 aanschaffen, die zijn zeker ook in de mode.. :'D


    whaha ja xP blijkbaar wel xD


    We can only learn to love by loving.

    wacht maar af tot ze weer wat nieuws uitbrengen , nu verdwijnen stil aan al de wannebe's...
    wacht maar af als ze een nieuwe nummer ofzo hebben .. dan kome ze weer allemaal met hun zwarte pruiken en slette kleding naar boven (sorry voor de geen die geen wanneb's zijn )
    maar de gene die echt van th houden , blijven gwn fan .. wat niet veel mensen nog doen

    ik wel:D :P

    You have all right.

    De rage is over alleen alle die-hard fans blijven over. Niet de Monsoon-Sletjes.

    Dus ik ben een monsoon-slet omdat ik geen fan meer ben terwijl ik fan ben geweest vanaf het allereerste begin toen ze net doorbraken in Duitsland?


    Bored.

    Echte fans blijven fan =3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    th is nog steeds goed.

    ik was vandaag bij de bristol was daar al dat th kleren heft van de prijs enzo ;o
    maar alleen haast maar xxs en ;o


    Vampire Heart.

    You have all right.

    De rage is over alleen alle die-hard fans blijven over. Niet de Monsoon-Sletjes.

    pff die diehard fans haken juist af.
    [Bijna]Alleen de monsooners zitten nog in hun hysterische fase.

    Echte fans blijven fan =3

    sommige mensen krijgen een leven en ontwikkelen muzieksmaak.

    Read m'n blog maar.