• Ik zou graag jullie mening hebben over tokio hotel . Want het lijkt alsof ze maar meer uit de mode gaan ik vind ze al lang niet meer goed (heb ze eigenlijk nooit goed gevonden).Maar op tmf of op jim hoor ik er ook niks meer van dus als je dit leest zou je dan een reactie kunnen achterlaten wat je te zeggen hebt als je dan nog zin in een quiz kan je misschien een reactie achterlaten over die quiz .(cool)(dance)


    Take my hand tonight

    (...)

    over het algemeen,
    vind je Bill een goede smaak hebben dan?
    met zen verenjas en koeienbroek xD

    Whaa, egt he..xD
    En die laarsen onder die koeienbroek..xD
    Of ze glitterJasje.xD
    Vind ik nu niet perbaalt smaakvol alemaal.xD
    eerst vond ik el dat hij smaak had^^
    Maar nu!..xD
    Ik lag hem vierkant uit..xD


    Dunno ><

    Hm [bijna] alle diehard fans dan. True er zijn er altijd nog een paar over.

    Sorry dat ik niet zo lang ga wachten op een nieuw album en gewoon andere [betere, vind ik] muziek luister. (:

    anyways laat het hier neit offtopic gaan, dan sluit ik hem. bill's kleding heeft hier geen fuck mee temaken.

    Sorry.!!
    Zal het net meer doen. :X


    Dunno ><

    whoehoe de hype is over.. xD

    ik kan weer veilig gwoon fan sijn sonder al die gestoorde 5 jarigen agter me aan die sogenaamd fan sijn odmatk fanben


    Whaha, ja idd.
    Geweldig hoe je dat formuleerd! (A)


    Träume sind wirklich!!

    Ik was een die-hard maar tjh na dat ik Slipknot en Cinema Bizarre heb leren kennen is TH van HERO naar ZERO gezakt!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik ben nog stees fan alleen ik hheb hun muziek te vaak gehoord xd
    dus wacht ik op hun nieuwe cd ;D


    My Foughts You Can't Decode

    uit de mode in de mode [/fuck de mode annyways.. ik doe waar ik zin in heb..] ... kwee niii hoor maar zoiets zeg je toch niet over personen... zoiets zegen de meeste toch alleen over kleding of wat?? [/ik zeg het zoiesow nooit...]
    annyway...
    kan me niet schelen wat mensen ervan zeggen of wat ze ermee doen.. ik ben fan ik blijf fan...
    en om eerlijk te zijn... ik vind dit soort topics echt zwaar onnodig.... [/zow dath ebik ook weer eens gezecht... en zijk maar over mijn mening als je dat leuk vind maarh et is en blijft mijn menig en diej mag ierdeen lezen vind ik...]


    A Noble was Born in Chaos

    ToHo is inderdaad wat minder geworden de laatste tijd. Gelukkig...


    I live for the applause, you will die for it.

    Volgens mij is het nooit in/uit geweest XD
    Ow het sneeuwt XD

    eindelijk. :')
    hoe minder emo's hoe beter verdomme. x) laten we van andere muziek genieten. zet behemoth is op, DAS PAS MUZIEK.

    eindelijk. :')
    hoe minder emo's hoe beter verdomme. x) laten we van andere muziek genieten. zet behemoth is op, DAS PAS MUZIEK.


    ja, volledig eens met u:D



    Uit de mode? ><

    Ik was een die-hard maar tjh na dat ik Slipknot en Cinema Bizarre heb leren kennen is TH van HERO naar ZERO gezakt!

    Die-hard als in hysterische snol, zeker? ><

    Euhm...
    Tjha wat moet ik zeggen, ik ben er eignelijk wel super blij om. Dan vallen alle wanneB fans af, en blijven de echte fans over. Dat is toch juist beter? Alleen ff 1 opmerking, wr zijn de fans die fan zijn geworden door Monsoon meteen monsoon-sletjes? Ik bn fan geworden door dat liedje en bn nu TH fan in hart en nieren! Ik vind dat eigenlijk een verkeerde opvatting. Want je kunt best zeggen dat ik een die-hard fan bn. Ik hb alleen 1 probleem... mijn ouders. Die hbbn me weerhouden van de afgelopen 3 cocnerten, die zeggen mij dat ik niet mag slapen voor een concert om vooraan te staan. Maar ik bn misschien gwn net zo veel fan als de die-hard fans die dat wel mogen. Mijn ouders zijn nu eenmaal overbezorgt :'(


    Tears are crashing out of my eyes