• Nouja de titel zegt genoeg...
    Zou jij met het exlief van een vriendin gaan als die vriendindr nog op is ?
    Geef gerust je mening x)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    nee.

    Nee, ik vind dat niet kunnen.


    I'm falling apart..

    Ja, het is niet voor niets een ex, toch?


    Bored.

    Ja, het is niet voor niets een ex, toch?

    Bij op school als ge het exlief vn een vriendin inpikt noeme ze u een hoer Ö


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    (...)
    Bij op school als ge het exlief vn een vriendin inpikt noeme ze u een hoer Ö

    Dan doen ze dat maar. Een ex is niet voor niets een ex. En als jij en die ex verliefd zijn, en als mij dat een hoer maakt, so be it.
    Het zou logischer zijn als ze de ex een hoer noemen, want die gaat van vriendin naar vriendin. Jammer genoeg is het een taboe om jongens een hoer te noemen. Anyway, wij zijn op school dus kinda open minded, als ik de reacties zo lees?


    Bored.

    (...)
    Dan doen ze dat maar. Een ex is niet voor niets een ex. En als jij en die ex verliefd zijn, en als mij dat een hoer maakt, so be it.
    Het zou logischer zijn als ze de ex een hoer noemen, want die gaat van vriendin naar vriendin. Jammer genoeg is het een taboe om jongens een hoer te noemen. Anyway, wij zijn op school dus kinda open minded, als ik de reacties zo lees?

    Die vriendin is nog op die ex
    &
    Btw ,, ik ben ni de persoon in kwestie =)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    (...)
    Die vriendin is nog op die ex
    &
    Btw ,, ik ben ni de persoon in kwestie =)

    En als die ex niets voor die vriendin voelt heeft die vriendin zich daar maar bij neer te leggen. Liefde doet wat ze wil. Je kunt liefde niet commanderen, hoe graag je het ook zou willen.
    Ja, ik ben een vreselijk hard, recht door zee en nuchter persoon. Deal with it.


    Bored.

    (...)
    En als die ex niets voor die vriendin voelt heeft die vriendin zich daar maar bij neer te leggen. Liefde doet wat ze wil. Je kunt liefde niet commanderen, hoe graag je het ook zou willen.
    Ja, ik ben een vreselijk hard, recht door zee en nuchter persoon. Deal with it.


    Je hebt wel gelijk , het lijk of gij daarjuist mee in het gesprek zat , maar , ik weet ni , ik en een vriendin wij kenne da meisje héél goe waarvan het haar ex is , maar ze is er nog steeds op , en we wete gewoon dat ze breekt , wan binnen dan tog , toen het net met hem uit was , at ze niet meer , dat gaat wss nu ook weer gebeuren =S
    & ze gaat doen alsof er niks aan de hand is , maar ik ken der wel beter =)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    (...)

    Je hebt wel gelijk , het lijk of gij daarjuist mee in het gesprek zat , maar , ik weet ni , ik en een vriendin wij kenne da meisje héél goe waarvan het haar ex is , maar ze is er nog steeds op , en we wete gewoon dat ze breekt , wan binnen dan tog , toen het net met hem uit was , at ze niet meer , dat gaat wss nu ook weer gebeuren =S
    & ze gaat doen alsof er niks aan de hand is , maar ik ken der wel beter =)

    God, dit is nu precies de reden waarom ik zo van jongens houd. Die slaan elkaar een keer op de bek en alles is weer goed. Meiden maken overal een probleem van en raken meteen in een depressie als het geluk eens niet aan hun kant staat =='


    Bored.

    (...)
    God, dit is nu precies de reden waarom ik zo van jongens houd. Die slaan elkaar een keer op de bek en alles is weer goed. Meiden maken overal een probleem van en raken meteen in een depressie als het geluk eens niet aan hun kant staat =='

    Dat is , en vooral bij ons op school x)
    Iedereen word direkt depri ..
    Maar , vint gij da normaal da iemand van 12 in minder dan 6 maand 5 lieven heeft gehad ?
    Ze is erger dan da jongens op school ..


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Nope, nog niet moest ie the most handsome guy van de wereld zijn.
    Mu vriendin zou me vermoorden >< Dat vind ik echt fucking zielig voor die vriendin (moest zij gedumpt zijn anders owk wel nog) en owk wel grof. En trouwens, ik zou me dan tweede keuze voelen ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nee..


    Music is my drug, I need it all the time!

    Weet niet eigenlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hangt er zowieso af hoe 't uit is gegaan.
    Vreemdgangers moet ik toch niet :'D
    En players ook niet :'D

    Dat heb ik dus meegemaakt.. Het ging uit met m'n vriendje, 2 dagen later had me vriendin ermee o.O
    Terwijl ik hem nog steeds leuk vond!
    Maar nu onderhand heb ik hem alweer terug.

    xjee.


    She is waiting for you, so don't break her heart.