• Nouja de titel zegt genoeg...
    Zou jij met het exlief van een vriendin gaan als die vriendindr nog op is ?
    Geef gerust je mening x)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    als ze er nog wat voor voelt, zeker niet. dat is gewoon naaiend. dat zou ik zelf ook vinden.. maar als zij duidelijk tegen mij heeft gezegd dat ze niets meer voor hem voelt, dan denk ik wel. het is over en ja de gevoelens zijn weg. maar ik zou wel voorzichtig zijn voor haar, want misschien ligt het ergens toch nog wel gevoelig. (':


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee ik zou dat niet doen
    maar een goeie vriendin van mij is verliefd op mijn ex...ik vind het niet erg dat zij met hem neemt..ben toch al niet meer op hem XD
    mrjha...als zij hem echt leuk vind..hou ik haar niet tegen..ben toch ook al op een ander dus...i'm not jealous ><

    mr zelf ga ik niet de ex van een vriendin nemen
    Xoxo <'33


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Als ge der verliefd op zijt :')
    Moja , das ook zo grof vr u vriendin :').


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    neej


    love is dead and dead is love

    ik vraag eerst aan die vriendin of ze het niet erg vind x]

    maar als hij haar iets heeft aan gedaan [zoals vreemd zijn gegaan] dan kan die jonge de pot op! x]

    xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Neej :)
    Da's gewoon sneu

    Dude, Aubrey, dus ik ben sneu? Want ik had anders wel met jou ex hoor XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ja why not ?

    ik bedoel, het is uit tussen die 2, en als het goed is zijn ze over elkaar heen en goed bevriend(of niet:P)

    Maa ik zou idd ook eerst vragen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Jep, sterker nog, doe ik ook =D En ze zit nog is op quizlet ook.

    ik ook (':

    maar die persoon zit niet op quizlet


    I see sunset in your eyes

    Nuuuh! X'D Don't 'Like Guys That Hurts My Friends! ^^


    Girls love Ben&jerry's more then you.

    Ik weenie, ik zou eerst vragen of zij het erg vind, en als zij nee zegt ervoor gaan. Maar als hij haar iets ergs heeft aan gedaan like vreemd gaan of andere stuff. dan niet^^

    Je kan nu wel heel hard nee gaan zeggen. Maar als je zelf in zo'n situatie zou zitten,dan zou je het denk ik ook wel doen.
    Als ik die jongen leuk vind,en mijn vriendin maakt het zelf uit. Dan zou ik wel vragen of ze het heel erg zou vinden. Als ze dat niet vindt en die jongen zou mij ook leuk vinden zou ik het wel doen. Maar als ze het niet zou willen zou ik het niet doen. Vriendschap boven alles.


    Music is the new sex

    ja, ik ga vanavond met hem naar de bios :S god, wat ben ik zenuwachtig maar.. zei was eerst zo gemeen om tegen mij te zeggen dat ik beter verdiende en hij lelijk was en zelf met hem te nemen dusja.

    Ja, dat zou ik doen. Als het echt helemaal over en uit tussen die twee is en ze er allebei over zijn, waarom niet?

    Ik weet niet.. Als die vriendin hem heeft gedumpt ; Ja

    Als die vriendin gedumpt werd ; Nee


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Ja, ik denk het wel. Liefde kan je tenslotte niet tegenhouden.


    Tanya is de beste.