• Nouja de titel zegt genoeg...
    Zou jij met het exlief van een vriendin gaan als die vriendindr nog op is ?
    Geef gerust je mening x)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Nooit! da zou verschrikkelijk zijn voor mijn vriendin, dat verdriet zou ik haar nooit wille aandoen


    Your Butt is Mine!

    als die vriendin er nog op is niet (:
    anders wel, waarom niet? het is toch voorbij tussen die 2
    ...


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    als die vriendin er nog op is niet (:
    anders wel, waarom niet? het is toch voorbij tussen die 2
    ...

    ik zou da zeker niet doen als hij haar gedumd heeft, ge weet nooit wa uu vriendin er dan nog voor voelt, ook al zegt ze niets meer ^^


    Your Butt is Mine!

    Als hij leuk is en zij er geen problemen mee heeft.
    Jah :)


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Nee..
    Het ex-lief van mn vriendin heeft me zelfs gevraagd :X!! En ik zei nee..
    x


    -

    als je verliefd bent op die jongen , dan moet je het maar eens vragen aan je vriendin of ze het erg zou vinden. Anders zou ik niet met die jongen gaan.

    als je verliefd bent op die jongen , dan moet je het maar eens vragen aan je vriendin of ze het erg zou vinden. Anders zou ik niet met die jongen gaan.

    nee inderdaad als je vriendin het niets vind zou ik het niet doen. Ik zou sowieso ook eerst vragen ( als ik het nog niet weet) waarom de vriendin het heeft uitgemaakt. Daar isaltijd wel een goede reden voor...


    If you're going to hell, keep going

    Ja omdat ik geen vrienden heb (:


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bij echte vriendinnen zeker niet maar bij van die 'fake' vriendinnen, waarom niet?
    Wel de vriendin van mij die op quizlet zit is een echte vriendin, maar in rl, heb ik wel soms 'fake'vrienden.
    Daar kan het mij juist niets bij schelen dan. Als ik van hem houdt, en hij van mij?
    Maarjah hangt ook nog wel wat af van de situatie...


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ook niet als ze hem niet meer leuk vindt. Dat lijkt me namelijk een beetje vaag


    Fight for you're love, cause it worth it

    Nee want mij vriendinnen valle op lelijke jongensxD


    Mijne ook :L

    Nee,, dan kwets je je vriendin wss kei hard.


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    sure.

    maar misschien is het makkelijker praten, dan het ook in praktijk gaat.

    ik ga niet overdreven met hem flirten dan.
    Maar als hij ook laat merken dat hij je 'leuk' vind...

    tja, als je vriendinnen bent,
    moet ze ook begrip kunnen tonen, dat hij misschien dan niet iets voor haar was, maar wel voor jou.

    :')

    Waarom niet ?
    Hij is niet haar eigendom !


    All was well.

    Ligt eraan. Als ik keigoed met dr bevriend ben zou ik wachten tot ze erover heen is. Maar sommige vrienden van mij weet ik dat ze toch niet écht verliefd zijn, en dat ze er toch wel snel over heen zijn. Dan zou ik het gewoon doen.
    Plus dat, zij is misschien verliefd op hem, maar ík dan ook. Dus waarom heeft zij er dan meer recht op ofzo? Verliefd op elkaar is verliefd op elkaar, en eigenlijk is het dom om niks te nemen met iemand omdat iemand anders dat niet leuk vind ofzo..
    Maar.. De meeste exen van mijn vriendinnen hoef ik al niet omdát ze de ex zijn van mijn vriendinnen. Als in, als je daar voor kunt vallen, nou, sorry, maar dan hoef ik al niet meer :']


    Mew <3