• Als je niet tegen 'gezeur' kan, lees het dan niet, deal?

    Hoi. Deze blog gaat over Tokio Hotel. Het is geen fan of haat blog. Het gaat er alleen over wat er gebeurt met Tokio Hotel. En dat is werkelijk niets leuks. Als je om ze geeft, lees je dit.

    Ze zullen niet de eerste sterren zijn waarvan een droom, in een nachtmerrie verandert.

    In de zomer van 2005 is het allemaal begonnen. Toen kende 1% van Duitsland Tokio Hotel. Was het maar zo gebleven..
    Het waren vier jongens, die dachten dat ze een normaal leven zouden leiden, die dachten dat er nooit wat zou gebeuren. Maar dan kwam een geweten Record-Label namens Universal, en een bewuste producent David Jost, langs die de jongens opeis de. Ze namen een CD op, landde op nummer 1 in de charts, wonnen cometen... Toch wisten ze niet dat ze maar een deel waren van een plan. Een plan om ooit wereldsterren van ze te maken, megastars te zijn, die met Britney spears op het podium zouden staan. Dit hele verdomde project, de jarenlange geplande sensatie. Tokio Hotel’s CD’s verkochten zich in heel Duitsland, Oosterrijk en Zwitserland. Dat in het begin. Maar al in Januarie 2006 kwamen al de eerste optredens in Frankrijk. Vanaf dit moment of misschien zelf al eerder kon men het succes van de jongens zien aankomen. En wanneer men sterren het succes ziet aankomen kan je er zeker van zijn, dat het de sterren zelf minder goed gaat. Het lachje van de vier leek opgezet, gemaakt. Bill en Tom werden steeds dunner, werden dan weer iets zwaarder, en vielen dan weer af. De stress van het tournee, de druk van de media er altijd goed uit te zien, altijd het juiste te zeggen ruste op de schouders van de net 16 gewordenen. Ze waren en zijn nog altijd kinderen, van wie dingen wordt geëist, waarbij een 40 jarige rockstar zelf zou breken.
    Maar daar wordt er weinig van aangetrokken. De muziek-biz behoort tot een van de hardste van deze aarde. En de jongens veranderen steeds meer, het glanzen van hun ogen verdwijnt, hun wangen lijken ingevallen en hun huid wordt bleek. Op zo’n moment wens elke ster zich een goeie fanbasis.
    Maar precies dat mist bij hen. Duidelijk, er zijn fans die afstand houden en respect hebben voor deze mensen. Maar het grootste deel denkt er alleen aan, eindelijk een foto met zijn idool te krijgen, zo veel mogelijk voor het hotel te staan, etc. Deze jongens hebben gewoonweg nooit vrijheid... Als ze naar het buitenland vliegen voor een concert, wachten de fans op het vliegveld, gillen naar ze, trekken aan ze, snijden zelf hun haar af. Als ze een concert hebben gehad en daarna tot rust moeten komen staan de fans de hele nacht voor hun hotel en gillen, sommige breken zelf in hun hotelkamer in!
    Als de jongens dan naar huis of naar Hamburg gaan, wachten daar 100en fans bij hun huis of de studiowoning. Één vraag! Zouden jullie zó gelukkig zijn? Zouden jullie daar goed mee kunnen omgaan nooit naar buiten te kunnen gaan? Hoe zouden jullie het vinden dat wanneer jullie over het schoolplein lopen een vreemd persoon je vastpakt? Ik geloof niet, dat jullie antwoord nu ‘GOED’ is. En als het wel zo is, wie anders zou je zoiets aandoen.
    Helaas is het zo dat bijna geen fan dat inziet, het inziet, dat het met de vier slecht gaat, zeer slecht. Dat ze alleen nog zo goed kunnen preformen op het podium wanneer ze vol met pillen gestopt zijn. Anders zou geen mens dat kunnen doorstaan.
    Deze jongens zijn zoals gezegt ‘jongens’ en geen volwassen mensen. En het is heel erg jammer, dat precies dat is wat jullie niet willen inzien, en tegelijk Universal mee ondersteunt hun product op de markt te brengen. [en dan heb ik het over die onzinnige dingen als tokiohotel-bh's etc]
    Denken jullie misschien dat één van deze vier ooit een relatie opbouwen kan, of iemand kan vertrouwen? Nee, want hun hard wordt alleen door de roem gebroken en dat voor altijd. Ze hebben niemand, geen vrienden, alleen zichzelf.
    De carrière is een goeie zaak, maar s nachts, alleen in de nightliner of op hun hotelkamer heb je als persoon zeer weinig daaraan.

    Als jullie dit hier lezen en weer voor een een of ander hotel staat, (wat ik niet hoop) denk er dan een beetje over na, want het is jullie schuld! Als jullie naar ze gillen of weer aan ze gaan trekken... denk hieraan.
    Het gaat zo slecht met hen op zo’n moment, en ze voelen zich niet goed zo! En ze vinden het zeker niet LEUK!
    Maar om dit alles terug te draaien, hun ziel weer te helen, moet men God zijn en dat is geen van ons. Dus het is daarvoor te laat.
    Doordat ze nu al in Hollywood onderweg zijn, is het nu een kwestie van tijd tot Bill zich naast de andere sterren in het graf kan leggen...

    DENK HIER EENS OVERNA EN DOE HET NIET AF ALS ONZIN, WANT DAT IS HET NIET.

    Zie m'n andere topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19324

    http://www.myspace.com/Hollywood_Hurts

    ik heb gezien. En ik denk ook wel dat er een tijd komp dat die platenneukers gaan zien dat dat niet ken. !! een trouwens hun droom was anders dan ik-slik=pillen-omdat-ik-het-anders-niet-vol houd droom;


    Some angels have no wings.

    een trouwens hun droom was anders dan ik-slik=pillen-omdat-ik-het-anders-niet-vol houd droom;

    Inderdaad, je gelooft toch zelf ook niet dat ze het zo wilde?

    Ze eindigen straks net zo als Michael Jackson.:Y)
    [/sorry, maar zo zie ik het.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze eindigen straks net zo als Michael Jackson.:Y)
    [/sorry, maar zo zie ik het.]

    Ja of als britney. =]

    (...)
    Ja of als britney. =]

    Ik vind michael jackson toch leuker.!x'D

    Zou bill de moonwalk kunnen!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind het echt héél erg dat het zo is gelopen. Maar, ik zie niet in hoe wij er opzich iets aan kunnen gaan doen. Ze moeten gewoon écht op rust en misschien is het zelfs beter om er een hele lange tijd mee te stoppen, ook al kan dit niet met hun contract. Zo kan het gewoon toch niet meer verder met hen?


    Tanya is de beste.

    Ik denk uiteindelijk dat Tom aan de drugs gaat, Gustav pleegt zelfmoord, Bill word doodgeschoten, en Georg die knipt zijn haar af uit protest,..[/oke sorry maar dat moest even. en nou niet zeggen dat het heel serieus enzo genomen moet worden, want dit meen ik ook serieus!]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @ lovelockdown:
    Haha, allemaal héél dramatisch, maar oké. x]


    Tanya is de beste.

    Like, ik wil niet zeuren of zo, je hebt, grotendeels gelijk maar ik denk dat laatste een beetje over the top is! By the way, de jongens, en dan zeker Bill&Tom hebben er altijd van gedroomt om dit te berijken, nu hebben ze het bereikt en gun je het een soort van nieet?!

    en dan nog iets, het is totaal niet onze schuld dat het zo met ze gaat op dit moment, als ze het echt niet wouden dan hadden ze vóór dit alles nog néé kunnen zeggen dan hadden ze het allemaal nog kunnen weigeren, ga nou niet zeuren dat ze onwetend waren of zo, want geloof me, zelfs op die leeftijd heb je al een geweten en een gezond verstand! It's not our fold! Ze wouden het zelf, dat zeggen ze ook op de nieuwe DVD, ze weten zelf ook dat ze nooit meer een normaal leven kunnen leiden, maar so what, ze hebben er zelf voorgekozen, als ze het echt niet wouden hadden ze op voorhand nee gezegt, hadden ze het optijd gestopt, hadden ze op voorhand eraan gedacht, hadden ze nooit zo ver gegaan! Je kàn niets terug draaien, de jongens hebben voor dit leven gekozen, en weet je wat, volgens mij zijn ze er nog blij mee ook!

    Ja ik ben een fan, ja ik gun ze rust, en weetJ wat ik gun ze ook hun leventje zoals ze het willen en leven, dat kan je niet van iedereen zeggen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ps; misschien kan je eerst zorgen dat je eigen leven vlotteloos verloopt en dan pas over dat van een ander beginnen zeiken, dan weet je dat niemand zijn leven perfect is!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    :S ik keek net op dat andere topic met die filmpjes zo, omg ik heb ze neit allemaal gezien, gewoon, ik kon het niet! Raar I know, maar ik kon het gewoon niet! Het is like, vet erg!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    njaah..'t is wel waar ..

    <3.

    Ik zie wel wat er gaat komen : )


    I recycle my thoughts.

    Kom een beetje laat met mijn mening, ik vind dat je gelijk hebt.. Ooit hebben we geen Bill, Tom, Georg en Gustav meer omdat ze zelfmoord hebben gepleegd vanwege al die druk... En dan zijn wij de moordenaars...

    Like, ik wil niet zeuren of zo, je hebt, grotendeels gelijk maar ik denk dat laatste een beetje over the top is! By the way, de jongens, en dan zeker Bill&Tom hebben er altijd van gedroomt om dit te berijken, nu hebben ze het bereikt en gun je het een soort van nieet?!

    en dan nog iets, het is totaal niet onze schuld dat het zo met ze gaat op dit moment, als ze het echt niet wouden dan hadden ze vóór dit alles nog néé kunnen zeggen dan hadden ze het allemaal nog kunnen weigeren, ga nou niet zeuren dat ze onwetend waren of zo, want geloof me, zelfs op die leeftijd heb je al een geweten en een gezond verstand! It's not our fold! Ze wouden het zelf, dat zeggen ze ook op de nieuwe DVD, ze weten zelf ook dat ze nooit meer een normaal leven kunnen leiden, maar so what, ze hebben er zelf voorgekozen, als ze het echt niet wouden hadden ze op voorhand nee gezegt, hadden ze het optijd gestopt, hadden ze op voorhand eraan gedacht, hadden ze nooit zo ver gegaan! Je kàn niets terug draaien, de jongens hebben voor dit leven gekozen, en weet je wat, volgens mij zijn ze er nog blij mee ook!

    Ja ik ben een fan, ja ik gun ze rust, en weetJ wat ik gun ze ook hun leventje zoals ze het willen en leven, dat kan je niet van iedereen zeggen!



    Tokio Hotel wilde bekend worden idd.
    Maar ze wilden niet dat ze zo bekend werden dat ze alleen nog maar kunnen optreden vol onder de pillen.
    Ze hebben dus helemaal niet gekozen dat het zo zou eindigen.
    Welke beginende band(tussen 13 en de 15 jaar) denkt dat ze een paar jaar later wereld beroemd gaat worden/zijn??
    Bill,tom,gustav en Georg zijn helemaal niet gelukkig! Hun glimlach is voor 70% fake.
    En dan vooral bij Bill.
    Mss heb je het nog niet gezien of gemerkt maar op de dvd zeggen ze ook dat ze graag eens rust zouden hebben aangezien dat zo goed als nooit hebben.


    I need you like a heart needs a beat