• Als je niet tegen 'gezeur' kan, lees het dan niet, deal?

    Hoi. Deze blog gaat over Tokio Hotel. Het is geen fan of haat blog. Het gaat er alleen over wat er gebeurt met Tokio Hotel. En dat is werkelijk niets leuks. Als je om ze geeft, lees je dit.

    Ze zullen niet de eerste sterren zijn waarvan een droom, in een nachtmerrie verandert.

    In de zomer van 2005 is het allemaal begonnen. Toen kende 1% van Duitsland Tokio Hotel. Was het maar zo gebleven..
    Het waren vier jongens, die dachten dat ze een normaal leven zouden leiden, die dachten dat er nooit wat zou gebeuren. Maar dan kwam een geweten Record-Label namens Universal, en een bewuste producent David Jost, langs die de jongens opeis de. Ze namen een CD op, landde op nummer 1 in de charts, wonnen cometen... Toch wisten ze niet dat ze maar een deel waren van een plan. Een plan om ooit wereldsterren van ze te maken, megastars te zijn, die met Britney spears op het podium zouden staan. Dit hele verdomde project, de jarenlange geplande sensatie. Tokio Hotel’s CD’s verkochten zich in heel Duitsland, Oosterrijk en Zwitserland. Dat in het begin. Maar al in Januarie 2006 kwamen al de eerste optredens in Frankrijk. Vanaf dit moment of misschien zelf al eerder kon men het succes van de jongens zien aankomen. En wanneer men sterren het succes ziet aankomen kan je er zeker van zijn, dat het de sterren zelf minder goed gaat. Het lachje van de vier leek opgezet, gemaakt. Bill en Tom werden steeds dunner, werden dan weer iets zwaarder, en vielen dan weer af. De stress van het tournee, de druk van de media er altijd goed uit te zien, altijd het juiste te zeggen ruste op de schouders van de net 16 gewordenen. Ze waren en zijn nog altijd kinderen, van wie dingen wordt geëist, waarbij een 40 jarige rockstar zelf zou breken.
    Maar daar wordt er weinig van aangetrokken. De muziek-biz behoort tot een van de hardste van deze aarde. En de jongens veranderen steeds meer, het glanzen van hun ogen verdwijnt, hun wangen lijken ingevallen en hun huid wordt bleek. Op zo’n moment wens elke ster zich een goeie fanbasis.
    Maar precies dat mist bij hen. Duidelijk, er zijn fans die afstand houden en respect hebben voor deze mensen. Maar het grootste deel denkt er alleen aan, eindelijk een foto met zijn idool te krijgen, zo veel mogelijk voor het hotel te staan, etc. Deze jongens hebben gewoonweg nooit vrijheid... Als ze naar het buitenland vliegen voor een concert, wachten de fans op het vliegveld, gillen naar ze, trekken aan ze, snijden zelf hun haar af. Als ze een concert hebben gehad en daarna tot rust moeten komen staan de fans de hele nacht voor hun hotel en gillen, sommige breken zelf in hun hotelkamer in!
    Als de jongens dan naar huis of naar Hamburg gaan, wachten daar 100en fans bij hun huis of de studiowoning. Één vraag! Zouden jullie zó gelukkig zijn? Zouden jullie daar goed mee kunnen omgaan nooit naar buiten te kunnen gaan? Hoe zouden jullie het vinden dat wanneer jullie over het schoolplein lopen een vreemd persoon je vastpakt? Ik geloof niet, dat jullie antwoord nu ‘GOED’ is. En als het wel zo is, wie anders zou je zoiets aandoen.
    Helaas is het zo dat bijna geen fan dat inziet, het inziet, dat het met de vier slecht gaat, zeer slecht. Dat ze alleen nog zo goed kunnen preformen op het podium wanneer ze vol met pillen gestopt zijn. Anders zou geen mens dat kunnen doorstaan.
    Deze jongens zijn zoals gezegt ‘jongens’ en geen volwassen mensen. En het is heel erg jammer, dat precies dat is wat jullie niet willen inzien, en tegelijk Universal mee ondersteunt hun product op de markt te brengen. [en dan heb ik het over die onzinnige dingen als tokiohotel-bh's etc]
    Denken jullie misschien dat één van deze vier ooit een relatie opbouwen kan, of iemand kan vertrouwen? Nee, want hun hard wordt alleen door de roem gebroken en dat voor altijd. Ze hebben niemand, geen vrienden, alleen zichzelf.
    De carrière is een goeie zaak, maar s nachts, alleen in de nightliner of op hun hotelkamer heb je als persoon zeer weinig daaraan.

    Als jullie dit hier lezen en weer voor een een of ander hotel staat, (wat ik niet hoop) denk er dan een beetje over na, want het is jullie schuld! Als jullie naar ze gillen of weer aan ze gaan trekken... denk hieraan.
    Het gaat zo slecht met hen op zo’n moment, en ze voelen zich niet goed zo! En ze vinden het zeker niet LEUK!
    Maar om dit alles terug te draaien, hun ziel weer te helen, moet men God zijn en dat is geen van ons. Dus het is daarvoor te laat.
    Doordat ze nu al in Hollywood onderweg zijn, is het nu een kwestie van tijd tot Bill zich naast de andere sterren in het graf kan leggen...

    DENK HIER EENS OVERNA EN DOE HET NIET AF ALS ONZIN, WANT DAT IS HET NIET.

    Zie m'n andere topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=19324

    http://www.myspace.com/Hollywood_Hurts

    (...)


    Tokio Hotel wilde bekend worden idd.
    Maar ze wilden niet dat ze zo bekend werden dat ze alleen nog maar kunnen optreden vol onder de pillen.
    Ze hebben dus helemaal niet gekozen dat het zo zou eindigen.
    Welke beginende band(tussen 13 en de 15 jaar) denkt dat ze een paar jaar later wereld beroemd gaat worden/zijn??
    Bill,tom,gustav en Georg zijn helemaal niet gelukkig! Hun glimlach is voor 70% fake.
    En dan vooral bij Bill.
    Mss heb je het nog niet gezien of gemerkt maar op de dvd zeggen ze ook dat ze graag eens rust zouden hebben aangezien dat zo goed als nooit hebben.


    Ja I know, maar wat ik vooral wil zeggen is dat het nog steeds hun leven is en dat wij er nou eenmaal niets over kunnen bepalen, die fans dant van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat voor het hotel of eender wat staan is niet ons probleem, wij kunnen dat dus niet veranderen, dat gaat enkel als die fans tot hun positieve komen en beseffen 'Hé wij zijn niet goed bezig' en ja ik heb de dvd gezien dus dat weet ik ook wel dat ze rust willen! Ik weet ook dat hun smile fake is! En volgens mij hadden ze het toch kunnen zien aankomen? Als Universal met een groep of eender wat begint dan is het serieus!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja I know, maar wat ik vooral wil zeggen is dat het nog steeds hun leven is en dat wij er nou eenmaal niets over kunnen bepalen, die fans dant van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat voor het hotel of eender wat staan is niet ons probleem, wij kunnen dat dus niet veranderen, dat gaat enkel als die fans tot hun positieve komen en beseffen 'Hé wij zijn niet goed bezig' en ja ik heb de dvd gezien dus dat weet ik ook wel dat ze rust willen! Ik weet ook dat hun smile fake is! En volgens mij hadden ze het toch kunnen zien aankomen? Als Universal met een groep of eender wat begint dan is het serieus!


    Ach laat het.
    Je begrijpt het toch niet.
    Mss als Tara antw. dat je het wel snapt


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Ach laat het.
    Je begrijpt het toch niet.
    Mss als Tara antw. dat je het wel snapt


    Ik snap het wel hoor, ik wil enkel zeggen dat wij er niets aan kunnen doen dat wij er niets aan kunnen veranderen en dat het al helemaal niet de schuld van de fans is maar van het management, laat dat effe duidelijk zijn. En sorry als je het verkeerd hebt geintepreteerd, ik ben vandaag al in een rare stemming wat niet te beschrijven is, dan ben ik blij dan weer niet enz.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja I know, maar wat ik vooral wil zeggen is dat het nog steeds hun leven is en dat wij er nou eenmaal niets over kunnen bepalen, die fans dant van 'smorgens vroeg tot 'savonds laat voor het hotel of eender wat staan is niet ons probleem, wij kunnen dat dus niet veranderen, dat gaat enkel als die fans tot hun positieve komen en beseffen 'Hé wij zijn niet goed bezig' en ja ik heb de dvd gezien dus dat weet ik ook wel dat ze rust willen! Ik weet ook dat hun smile fake is! En volgens mij hadden ze het toch kunnen zien aankomen? Als Universal met een groep of eender wat begint dan is het serieus!


    Maar als een fan kan je toch een beetje begrip tonen en niét voor hun hotels gaan staan en ze niét gaan achtervolgens of zo iets?En jammer genoeg denken niet fans véél zo 'positief'

    (...)

    Ik snap het wel hoor, ik wil enkel zeggen dat wij er niets aan kunnen doen dat wij er niets aan kunnen veranderen en dat het al helemaal niet de schuld van de fans is maar van het management, laat dat effe duidelijk zijn. En sorry als je het verkeerd hebt geintepreteerd, ik ben vandaag al in een rare stemming wat niet te beschrijven is, dan ben ik blij dan weer niet enz.


    Het ligt grotendeels aan het management
    But er zijn zo van die hysterishe groupie's die th na een concert geen rust gunnen,die bij hen inbreken op hun hotelkamer enzo..
    Dus het ligt ook een beetje aan somige 'fans'


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    Maar als een fan kan je toch een beetje begrip tonen en niét voor hun hotels gaan staan en ze niét gaan achtervolgens of zo iets?En jammer genoeg denken niet fans véél zo 'positief'


    Hallo, ik ben niet diegene dat er effe gefreakt voor het hotel gaat staan hoor, zo erg ben in nou nog net niet, ik weet ook wel dat sommige fans niet 'positief' zijn en enkel aan hunzelf denken, en hopen een glimp van TH of Bill zijn haar optevangen. I know, ik wil gewoon zeggen, wij kunnen er niets aan veranderen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Het ligt grotendeels aan het management
    But er zijn zo van die hysterishe groupie's die th na een concert geen rust gunnen,die bij hen inbreken op hun hotelkamer enzo..
    Dus het ligt ook een beetje aan somige 'fans'


    Ja, maar ik de 'normale' fans gaan toch niet inbreken bij hun dat is ver over the top! Dus oké het ligt wel een beetje aan de fans. Maar ja grotendeels het manegment, zij gunnen ze geen rust!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Hallo, ik ben niet diegene dat er effe gefreakt voor het hotel gaat staan hoor, zo erg ben in nou nog net niet, ik weet ook wel dat sommige fans niet 'positief' zijn en enkel aan hunzelf denken, en hopen een glimp van TH of Bill zijn haar optevangen. I know, ik wil gewoon zeggen, wij kunnen er niets aan veranderen!

    Ik zeg ook niet dat jij dat doet ofzo.e hebt wel een beetje gelijk,wij kunnen er niks aan doen.Maar ik vind dat je als fan een beetje privacy moet gunnen aan je'idool'-ik heb het dus niet over jou-

    (...)
    Ik zeg ook niet dat jij dat doet ofzo.e hebt wel een beetje gelijk,wij kunnen er niks aan doen.Maar ik vind dat je als fan een beetje privacy moet gunnen aan je'idool'-ik heb het dus niet over jou-


    Ja, ik dat vind ik ook wel dat je de jongens rust moet gunnen, oké sommige fans kunnen er wel iets aan doen door hun gedragnaar hun toe te veranderen en ze zeg maar een soort van met rust te laten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen, ik ga kappen met hier te blijven zeiken, oké, ze zien er niet goed uit en blablabla totally true, but het is niet 100% onze schuld, dus ja, byee..!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja, ik dat vind ik ook wel dat je de jongens rust moet gunnen, oké sommige fans kunnen er wel iets aan doen door hun gedragnaar hun toe te veranderen en ze zeg maar een soort van met rust te laten.

    Ja maar helaas bestaan er niet veel van dat soort fans.

    [/Amen]
    Ik heb hier echt geen woorden meer aan toe te voegen.. Enige wat ik wel weet is dat Bill voor z'n 30 Mors Dood is hoor... (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik vind het zoo zielig:(
    dude, eigelijk moet er toch wat aan gebeuren?? iedereen zit eigenlijk gewoon toe te kijken hoe ze kapot gaan, maar niemand doet er wat aan:O


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Zo denk ik er al een tijdje ook over.

    (...)


    Tokio Hotel wilde bekend worden idd.
    Maar ze wilden niet dat ze zo bekend werden dat ze alleen nog maar kunnen optreden vol onder de pillen.
    Ze hebben dus helemaal niet gekozen dat het zo zou eindigen.
    Welke beginende band(tussen 13 en de 15 jaar) denkt dat ze een paar jaar later wereld beroemd gaat worden/zijn??
    Bill,tom,gustav en Georg zijn helemaal niet gelukkig! Hun glimlach is voor 70% fake.
    En dan vooral bij Bill.
    Mss heb je het nog niet gezien of gemerkt maar op de dvd zeggen ze ook dat ze graag eens rust zouden hebben aangezien dat zo goed als nooit hebben.

    Wat je net allemaal hebt gezegd weet je totaal niet zeker.
    Je kent ze niet persoonlijk -.-


    I recycle my thoughts.