• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nicol heeft gesproken. _O_


    idd xD


    We can only learn to love by loving.

    1 woord;

    Amen_O_


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vind Pro-Ana echt ziekelijk.
    Dat moet zeker niet op quizlet komen, achterlijk dat sommigen dat hier gaan doen dan.


    Mew <3

    Ik ben ook een paar pro's tegen gekomen. En ik vind het verschrikkelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben ook een paar pro's tegen gekomen. En ik vind het verschrikkelijk.


    echt he..
    het is ziek wat die meisjes doen.. het gaat er niet om hoe je eruit ziet maar om wie je bent van binnen... [/mening]


    We can only learn to love by loving.

    Jullie hebben helemaal gelijk dat jullie daar op letten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    (...)

    echt he..
    het is ziek wat die meisjes doen.. het gaat er niet om hoe je eruit ziet maar om wie je bent van binnen... [/mening]

    Ja, daar ben ik echt fkking mee je eens.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Omg, dat dat hier op quizlet bestaat, nooit geweten, maar goed ook.;)
    x.


    ok

    (...)
    Ja, daar ben ik echt fkking mee je eens.


    dank u..

    ik ben vndaag in een bui waarin ik overal mijn mening overgeef o.o


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dank u..

    ik ben vndaag in een bui waarin ik overal mijn mening overgeef o.o

    Is goed toch?
    Beter dan je bek houwden en dan zeuren :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Is goed toch?
    Beter dan je bek houwden en dan zeuren :Y)


    das wel so xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik zal er ook alles aan doen omdat soort mensen tegen te gaan! Ik vind het ehct ziekelijk!


    One of the Duo Of Evilness

    Ik zal er ook alles aan doen omdat soort mensen tegen te gaan! Ik vind het ehct ziekelijk!
    Het is zeker niet zo dat ik iets tegen mensen heb die Anorexia Nervosa hebben! Dat zal ik ook nooit zeggen. Want ik kan me zelfs goed voorstellen hoe het kan dat zich zoiets ontwikkeld. Maar het gaat mij om de manier waarom, en op wat voor manier sommige er aandacht me trekken of andere aansporen. Of het zelfs leuk lijken te vinden?!


    Wie du mir, so ich dir.

    THANKS!!!
    k word gek van al die mensen die zijken dat ze dik zijn =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    THANKS!!!
    k word gek van al die mensen die zijken dat ze dik zijn =]
    Het is niet zo zeer om die mensen.. maar om de mensen die nét een stapje verder gaan.


    Wie du mir, so ich dir.