• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    Anorexia is niet zoals die kleuters denken zoals het is. Ze denken 'Yay, laten we onze eetgewoontes verzieken zodat we extreem mooi worden!'. Daar heb ik dus echt een hekel aan. Ze weten niet eens wat het inhoud. Op zo'n mensen kan ik dus echt razend worden. ><
    en je word er ook nieteens mooier van..
    al die botten die uitsteken enzeu.. :S


    AAP

    over die sites gesproken wij zaten onder PC les op zo site te kijken en wij kwamen niet meer bij van het lachen. echt erg dan mag je bijv maar 30 caloriën eten per dag. dan zou je niet eens een bannaan kunnen eten -_-

    Echt fijn dat daar nu op gelet word, eerlijk gezegt vind ik die foto's altijd akelig om te zien.
    Ik heb zelf eerst ook een reactie op z'n profiel gezet, maar idd. Ik doe het niet meer want dan krijgen ze juist aan dacht enzo. Ga zo door moderatortjes! (was dat een woord? :S)


    Tears are crashing out of my eyes

    Het is nu toevallig zo dat ik nog geen dergelijke profielen ben tegengekomen maar als ik ze zie zal ik het linea recta melden, want dit kan niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    goedzo Kirst!


    I am an idiot, I move.

    over die sites gesproken wij zaten onder PC les op zo site te kijken en wij kwamen niet meer bij van het lachen. echt erg dan mag je bijv maar 30 caloriën eten per dag. dan zou je niet eens een bannaan kunnen eten -_-
    wat kan je dan wel eten?
    like, 1 skittle ofzo?


    AAP

    over die sites gesproken wij zaten onder PC les op zo site te kijken en wij kwamen niet meer bij van het lachen. echt erg dan mag je bijv maar 30 caloriën eten per dag. dan zou je niet eens een bannaan kunnen eten -_-
    Idd, je moet al minstens 1500 caloriën per dag krijgen en dan moet je zo weinig eten x|

    Geloof me, het is niet gezond en vrolijker voel je je er niet door(ervaring)

    (...)wat kan je dan wel eten?
    like, 1 skittle ofzo?
    Nee 1 beschuit of 4 glazen water over de dag vespreid. En krijg je honger?.. Dan ga je natuurlijk sporten >.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...) Nee 1 beschuit of 4 glazen water over de dag vespreid. En krijg je honger?.. Dan ga je natuurlijk sporten >.
    dan val je toch flauw? ;o


    AAP

    Het is nu toevallig zo dat ik nog geen dergelijke profielen ben tegengekomen maar als ik ze zie zal ik het linea recta melden, want dit kan niet.
    Dankje :)


    Wie du mir, so ich dir.

    blij dat er wat aan gedaan wordt dude.. ;l ik vind het like sick dat er pro-ana lui op Q zitten omdat hier ook erg veel jonge,makkelijk beinvloedbare users sijn..

    oke da waren mijn wijze woorden


    We can only learn to love by loving.

    (...)dan val je toch flauw? ;o
    Soms is de geest [voor behoorlijke tijd] sterker als het lichaam.. Als je iets eenmaal echt wilt lukt dat wel. Of ze eten een boterham met niks omdat daar veel vezels etc in zitten.


    Wie du mir, so ich dir.

    blij dat er wat aan gedaan wordt dude.. ;l ik vind het like sick dat er pro-ana lui op Q zitten omdat hier ook erg veel jonge,makkelijk beinvloedbare users sijn..

    oke da waren mijn wijze woorden
    Nicol heeft gesproken. _O_


    AAP

    (...)Soms is de geest [voor behoorlijke tijd] sterker als het lichaam.. Als je iets eenmaal echt wilt lukt dat wel. Of ze eten een boterham met niks omdat daar veel vezels etc in zitten.
    buh. dat kan ik echt niet. XD


    AAP

    ooit heb ik 't eens overweegd maar mijn ouders vermoedde iets en staken er een stokkie voor :Y)
    en daar ben ik ze nog dankbaar voor ook anders was ik ook zo'n levende dooie