• Beste Quizlettertjes,
    Er moet me nu toch wel echt even iets van mijn hart. Quizlet is een site waar snel hypes en rages ontstaan.. Maar graag wil ik een zekere rage een stap voor zijn. De afgelopen weken zie ik steeds meer Pro-ana profielen/teksten/foto’s opduiken. Niet alleen ik, maar ook de andere moderators en het reglement van Quizlet zijn hier streng tegen. Het is niet normaal als je andere aanspoort tot ziek worden, of er zelfs de spot mee drijft omdat het gewoon maar voor de lol doet om reactie uit te lokken! Ik ben is wat op die profielen rondgekeken en het is eerder reactie uitlokken dan wat anders.
    Bij deze zijn jullie gewaarschuwd. Ik wil geen kreng uithangen of what ever. En ik ben niet de maker en eigenaar van de site. Maar ik zal er alles maar dan ook écht alles aan doen om die rotzooi van de site af te houden. En alsjeblieft.. Geef ze geen aandacht.. Ook niet gaan zeggen ‘dus jij bent daar trots op?:8’ in gastenboeken/fotoboeken/pb’s. De meeste doen het om aandacht te trekken.
    Natuurlijk is quizlet een site waar iedereen elkaar hoort te respecteren.. En waar vrijheid van meningsuiting natuurlijk ook mag. Maar iemand aansporen tot ziek worden? Dat is in deze maatschappij sowieso strafbaar! Dus wees alsjeblieft verstandig en hou er gewoon mee op! Diegene over wie het gaat, weten dat uiteraard zelf wel.
    Ik hoop dat de rest van jullie hier een beetje verstandig mee omgaat en een pro-ana profiel meld bij een moderator als hij/zij er een tegen komt.
    Alvast bedankt voor jullie medewerking.

    Groetjes KirstenSnaps

    ===
    Wat is pro-ana?
    Op pro-ana sites wordt anorexia gezien als levenswijze en wordt deze ziekte verheerlijkt. Meisje van al 11 jaar geven elkaar daar tips over hoe te laxeren, hoe over te geven en doen afvalwedstrijden tot de dood hen scheidt.


    Wie du mir, so ich dir.

    goed dat dr extra aandacht aan wordt besteed.
    pro-ana is heel erg. hoe kun je mensen nou een ziekte aansmeren?!


    it's cool to know nothing.

    het is echt zielig om zoiets op je profiel te zetten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.


    Oh ' My god ö.

    Hoe je da kunt doen x


    A. ikmisje.

    Vroeger wist geneens iemand dat pro ana bestond, maar nu ist ook met scarlet nzo dat het extra in de media komt..
    en ja mensen die het hier op hun profiel zette zoeke echt gwn aandacht, ik ken een meiske die da gehad heeft en die raad ook iedereen af om dermee te begine nzo want die heeft het serieus moeilijk gehad om dervan te geraken.
    echte Pro Anas praten der trouwens ook niet gewoon over, en ze raden iedereen die ermee wilt beginnen het af want het is echt geen pretje ofzo, tis echt niet dat je je daardoor beter voelt. Als je wilt afvallen ga dan op een dieet ofzo maar begin niet te zagen over 'ik ben pro ana'.


    ••• It's like a best friend, always there...

    wat is een pro-ana profiel ? :X


    None but ourselves can free our minds.

    Wat is laxeren

    [/voelt zich dom]

    En helemaal met jullie eens!


    Only losers can act the way you do

    Wat is laxeren

    [/voelt zich dom]

    En helemaal met jullie eens!


    dat je medicijnen (laxeermiddelen) inneemt om daar meer van te gaan poepen ofzo ><, zodat je het eten sneller kwijtraakt


    I am an idiot, I move.

    Je hebt gelijk, pro-ana profielen [als heb ik ze nooit gezien] moeten verdwijnen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    OMFG wie heeft een pro-ana profiel? O_ø
    verwijderen!


    We're the caitlins ><

    Uhm. Nu moetk toch even mijn mening kwijt.
    Mijn bf had een eetstoornis, niet dat ze pro-ana had, maar ze had veel meegemaakt : ). Uit nieuwsgierigheid ben ik naar zo n site gegaan en indd, mijn eerste reactie was zo van omg.. Er stonden zelfs tips om te braken enz..
    Maar toen k naar de chatroom ging om te kijken hoe ze er mee bezig zijn, helpen ze gewoon hun lotgenoten en proberen geen andere mensen aan te zetten. Geloof me maar alsk zeg dat die mensen wel wat meemaken en hulp nodig hebben. Ze zijn niet aandachtsziek ofzo.Maar het is indd fout om zo een profiel aan te maken op quizlet, nutteloos en waarschijnlijk fake : ).


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik wist eigenlijk ook niet wat pro-ana was, maar nu is het duidelijk
    en ik vind het goed dat jullie er maatregelen voor willen nemen.


    Our thoughts you can't decode...

    Kijk, en dít soort dingen zou iedereen moeten waarderen.

    Ik ben het er btw mee eens, goed zo. :'D


    -

    Goedzo!

    Dat vind ik echt goed ^^
    Anorexia is niet gezond, & dat mensen elkaar gaan aansporen vind ik al helemaal vaag...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik had eerst een paar jaar anorexia en ik ben veel sites tegen gekomen over pro-ana's maar ik deed daar egt niet aan mee, als ik ziek ben doe ik er liever wat aan dan mensen aan te sporen
    Inmiddels heb ik geen anorexia meer en daar ben ik best trots over

    XX(Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.