• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je wens komt uit maar ik heb me van wens vergist en dus ist de verkeerde wen suitgekomen XD ofzoiets ^^

    ik wens dat ik niet meer zo hees ben (das nu al een week XD dat ik zo schor als schuurpapier ben)

    je bent nie meer hees
    je stem is weer goed
    ma na een tijdje krijg je een te hoge stem da niemand nog iets aan je vraagt xD

    ik wens da et leve nie zo moeilijk is xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Het leven is makkelijker maar je vind het saai worden want er is helemaal geen spanning meer in het leven! dus wens je weer dat het wat moeilijker is!

    ik wens dat me vrienden nie meer ruzieën ée


    Here I Am

    Je vrienden maken geen ruzie meer maar nu gooien ze elke keer bij elkaar de ruiten in.

    Ik wens dat ik me niet verveelde.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je verveeld je niet meer.. je bent 4 ever hyperactief en weet altijd wel wat te doen waardoor iedereen je een klein irritand rotjochie gaat vinden..

    Ik wens dat ik een boek vol met wensen had sodat ik er niet telkens 1 hoef te verzinnen xD

    Je hebt een boek vol met wensen maar je verliest het en vindt het nooit meer terug...ByeBye boek :p

    Ik wens dat het al zomervakantie is ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    Het is zomervakantie maar jij bent de enigste die naar school moet. De hele school is verder vrij.

    Ik wens dat ik vaker in een week mag fitnissen :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Je mag vaker in een week fitnissen alleen op ten duur ga je het haten, en ga je op ballet (past vast wel bij je x)).

    Kwens dat Joren doodviel xD (hijs dom o_o)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    joren valt dood maar komt trug als geest en vervolgt jou de rest van je leven ... OVERAL en ALTIJD ^^

    ik wens dat ik minder vergeetachtig was ^^

    je bent minder vergeetachtig... je onthoud alle nare dingen die gebeuren!
    de rest vergeet je nog steeds
    ik wens een goed boek

    je hebt een goe boek
    ma et is te dik om et te leze en je naamt een saai boek xD

    ik wens da inspiratie hem vo de volgende quiz (waar iedereen op wacht)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je hebt inspiratie maar iedereen heeft zo lang moeten wachten dat ze hem niet meer willen maken...

    ik wens een peertje

    je krijgt een peertje maar je bent zo onhandig en laat hem vallen.. *splashhhhh* rechte op je grote rechterteen... die was toen nat.. van het perensap^^ lkkrr...

    ik wens dat ik volgende week op maandag morgen een chocolade paashaas ga eten..

    Je gaat volgende week maandagmorgen een chocolade paashaas eten maar dan wil je hem pakken en is hij ineens weg.

    Ik wens dat ik iets te doen had vandaag.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je hebt iets te doen vandaag sterker nog je moet zoveel doen dat je het veel te druk hebt!
    ik wens een dropje