• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Die krijg je in je achtertuin maar dan gaan de buren klagen over al het kabaal en dan mag het niet meer van de politie.

    Ik wens dat ik die noob op school onderuit mag trappen zonder dat ik naar huis word gestuurd :P


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat gebeurt(wie, wat dat ook is) maar ze haat je en maakt je bang.


    ik wens dat punti (mijn poes) weer een kitten word

    dat word et ook ma punti vind da nie leuk en word weer terugde oude xD


    ik wens dak nie na et oerwoud moe me al die mugge (ben alergisch aan muggebete :O echt waar mense & zie vorige wens)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je mOet er Ook nii naartoe wnt je ebt je ouders kunne overhalen . maar iin plaats daarvan droppen ze je bij je vieze oude stinkende tante die constant scheten laat ( iik : ieuwl !!!!! )


    iik wens dat ... iik iets wens dat sppr geweldiig iis !!! (iik kon op niix komen)


    PoisonTrash on camera

    je wenst iets super geweldig. en krijgt een rollator. dat zou een oudje namelijk geweldig vinden!

    ik wens dat ik voor altijd vakantie had!

    Je hebt voor altijd vakantie maar dat begint zo erg te vervelen dat je graag weer naar school wil.

    Ik wens dat ik me belgische vakantievriendin zie :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat gebeurt maar ze herkent jou niet en denkt dat je haar ontvoerd dus je word door haar in elkaar geramd



    ik wens dat niemand mijn wensen kan verpesten! verpest die maar eens!

    ik wens dat alle wensen van kattenoogje verpest zijn
    hahha

    dat gebeurt maar dan wenst zij...

    ik wens dat iris haar kop houd

    ze houd haar kop ma et word zo saai da ze et nie meer moe doen

    ik wens dak wegvlugt bij men oude stinkende tante die den hele tijd schete laat (zie vorige wensen)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    JE VLUGT WEG MAAR DOOR DAT JE TE HARD RENT WORD JE OVEREDEN DOOR EEN FIETSER JE OVERLEEFT HET MAAR JE TANTE IS BEZORGD EN JE ZIT WEER BIJ HAAR!


    ik wens dat mijn kamer vooreeuwig schoon is!

    hij zal voor eeuwig schoon zijn.. maar omdat je nu jezelf de hele tijd in zo'n uberschone omgeving bevind wordt je verweersgehalte (weetiket) omlaag gehaalt en kan je niet meer naar buiten want andrs word je gelijk ziek =O

    ik wens dan m'n neus niet meer koud is..

    je neus is niet meer koud hij jeukt alleen verschrikkelijk

    ik wens dat ik een 10 haal op mijn topo

    je haalt een tien ma ze vinde je een nerdje
    dus je doet minder je best waardoor je een 7 haalt

    ik wens da toen ik overrede werd toch dood was zodak nie bij men tante moe zitte(zie vorige wensen)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je bent dus sooow erg dood.. maar god vind jou sooo'n lief meisje^^ hij geeft je nog een kanz en je mag weer naar je tante toe =O

    ik wens dat m'n been stopt met slapen