• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    ze kan terug op quizlet
    je merkt et nie en ze vind et saai dus ze zegt haar account op xD

    ik wens dat et al maandag avond is xD (joehoe dan is et zwemme xD joehoe na jeroen xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    het is al maandag avond laat en je hebt al gezwommen en bent naar jeroen geweest en nu heb je niets meer om naar uit te kijken..
    ik wens een opgeruimde kamer

    Je ouders ruimen je kamer op maar je stomme zusje maakt er weer een puinhoop van en nog erger dan het was. Als je nu een stap in je kamer zet breek je je botten over alle rommel :O.

    Ik wens dat ik weer beltegoed had.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je hebt beltegoed maar je mobiel gaat stuk en je kunt je simkaart niet meer gebruiken...

    Je ouders ruimen je kamer op maar je stomme zusje maakt er weer een puinhoop van en nog erger dan het was. Als je nu een stap in je kamer zet breek je je botten over alle rommel :O

    haha het kan helemaal niet erger want het is al zo erg als jij beschrijft...:P

    ik wens een lekkere peer

    Je krijgt je lekkere peer alleen dan blijkt hij van binnen helemaal verrot te zijn =O.

    Ik wens da'k naar Myrthe toe kan om een supermelige bui te hebben =D.(verveel me kapot op 't moment x))


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    je kan naar murthe toe maar er is een probleempje ... zij is absoluut niet into melige buien en smijt je buiten

    ik wens dat mijn nieuwe jas der al was ^^

    je nieuwe jas werd niet bij jou geleverd maar bij paris hilton!!!
    (ik haat dat mens zoo)

    m'n wens: ik wil gelukkig worden samen met heel th

    je wordt gelukkig samen met heel tokio hotel mar je wordt wel gewurgd door een heleboel jaloerse fans ^^

    ik wens dat ik niet meer ziek was

    je bent niet meer ziek maar dan wordt je hele klas wel ziek en zit je alleen met de meester/ juf
    ik wens snoep

    je krijgt snoep maar steeds als je iets in je mond wil stoppen schiet het uit je hand xD

    ik wens dat ik een bruine labrador krijg :D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Je krijgt een bruine labrador maar die bijt alleen en het is een hele gemene rothond waardoor hij dood word gemaakt.

    Ik wens meer geheugen op mijn telefoon.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijgt meer geheugen op je telefoon maar je laat hem vallen en dan staat iemand erop dus is ie stuk...

    ik wens dat ik tokio hotel op straat tegenkom en nog lang en gelukkig met ze leef...

    je leeft gelukkig met ze maar je krijgt een auto ongeluk en maakt niet veel van th mee

    ik wens dat ik een dvd van smoking aces had

    je krijgt die cd maar dan maakt je broertje hem kapot.

    ik wens dat ik een leuker leven lijdt

    het gaat nii want ..... ze haat je !!!! :O

    iik wens dat mn wens nu iis uitkOmt !!!! :P xD


    PoisonTrash on camera