• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    je krijgt er en (das toch een snoepje he) je eet er te veel vanen word mega dik

    ik wens dood te zijn


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je gaat dood ,, maar dan opeens zegt de duivel(god wilde je niet(A)) dat je terug moet omdat de paashaas je anders te erg gaat missen

    ik wens dat tom by het concert in essen tussen het publiek met zitplaatsen door komt spelen(A)


    If you want me to listen, whisper...

    xd doet em ook ma net de rij waar jij zit slaat em over xD

    (ik heb altij al na de hel gemoete ze xD)

    ik wens da paase voorbij is zoda de paashaas mij nie meer mist (zie vorige wens)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    De paashaas wil je niet meer zien o_o Maar dan krijg je een brief van Zwarte Piet =O Hij wil dat je nú naar spanje gaat anders komt hij je halen met z'n cadeautjeszak xD! Dagdag Azzje >;p

    ik wéens dat Myrthe hier was =( Spreek haar pas zondag weer! =O *dood*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Myrthe zal hier zijn..
    maar jij niet.. =O

    ik wens een ananas met zonnebril^^

    Die krijg je maar de ananas word gestolen door je broertje en de zonnebril door je neefje.

    Ik wens dat ik een robot had die mijn kranten kon vouwen :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat kan maar binnen een dag al nie meer.

    ik wens dat bill kaulitz hier voor de deur staat

    bill kaulitz staat idd hierrr voor de deurr:P
    dus niet voor de jouwe x'O xD
    (wast maar waar he:P)

    ik wens dat ik een meet&greet met de sgattige elmo van sesamstraat win

    Die win je maar het blijkt een enorme l*l te zijn als je hem tegenkomt.

    Ik wens een fles breezer :$


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je krijt er één maar dan komt je ma biinnen en driinkt het helemaal zelf op!!!! xD :P

    iik wens COLA !!!! iik bn uitgedroogd mensen !!


    PoisonTrash on camera

    Je krijgt cola maar je hond drinkt het op en die word zo ziek dat je je cola als hondenkots weer zien .

    Ik wens een mobielte waarmee ik gewoon door de klas naar iemand toe kan smijten als ik me irriteer aan iemand :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    dat krijg je maar alds je hem 1 keer hebt gesmeten is ie kapot

    ik wens dat mijn vriendin yvonne tokio hotel fan word en met georg trouwt

    ze word ook fan en ze trouwt ermee (georg dus he) ma ze zijn nie gelukkig en ze scheide vanaf dan haat ze hen xD

    eey geesz xD

    ik wens da ik nie na zwarte pietmoe en em mij nie komt hale (zie vorige wense)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    zwarte piet komt je niet halen.. dat doet sinterklaas al =O en je hoeeft naar spanje hij neemt je mee naar het oerwoud met heeel veel muggen^^

    ik wens dat er caramel bestaat waar je niet dikker van word:P

    die bestaat al maar die smaakt naar hondenpoep.


    ik wens dat ik een chocoladefabriek in de achtertuin heb staan