• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Ze gaan de hele week door maar ineens word je opgebeld dat je die ene week in de vakantie weer moet inhalen.

    Ik wens dat ik eens een keer geenm last van mijn nek had.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je hebt geen last van je nek maar nu hangt je nek scheef x)

    ik wens dat ik uiteindelijk wel mijn haar mag stijlen (A)


    Here I Am

    je mag je haar stijlen en je vind dat je haarmooi is maar je komt op school en iedereen lacht je uit om je haar.

    ik wens dat johannes(sukkel van school) van school wordt gestuurd.

    hij word van school gestuurt ma gij ook
    en nu zitte gelle op ne andere school in dezelfde klas xD

    "ze had een lichte hersenschudding. maar ook een kort lontje dus jij zei wat tegen haar en nu zit ze je weer achterna"

    zeg waarom moe ze mij altij achterna lope verzin is iet beters

    ik wens da ze stopt me mij te volge


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    ze stopt met je te achtervolgen want ze heeft je al gepakt en verkoopt jeeen mep.


    ik wens dat ik terug mag naar mijn oude klas en johannes niet (zie vorige wens)

    lol ge moogt terug na uwe ouwe klas ma ze zien u terug en lope allemaal weg vant school xD

    ik wens da die mep nie hard was (zie vorige wense mense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    die mep was niet hard maar ze had je een trap erbij gegeven die wel hardt was!

    ik wens dat mijn rat zindelijk is

    Je rat is zindelijk maar je broertje spoelt hem gewoon door de wc


    Ik wens pindakaas


    It's all for you, my butterfly.

    je krijgt pindakaas van je neuspeuterende broertje en als je de pindakaas op je brood wil smeren zie je dat er allemaal snotjes in zitten

    ik wens een rechte banaan

    je krijgt een rechte banaan maar hij smaakt naar het riool!(wil je weten hoe dat smaaktga dan naar het riool)

    ik wens dat ik de beste quiz ooit nu ga zien.

    myself komt terug uit peru:Pen heeft veeel tijd om op quizlet te gaa:Dmaar dan wordt internet alweer afgesloten-_-'

    ik wens dat ik geen huiswerk meer had;)

    je hebt geen huiswerk maar moet nu je kamer opgeruimen die je zusje helemaal overhoop heeft gehaalt

    ik wens dat de school afbrand


    It's all for you, my butterfly.

    je school brand af tot het laatste bureau weg is en de meest klootste docente brande mee maar helaas ook je lievelingsdocent :(

    ik wens dat mensjes mijn quizen meer ghaan doen (A)


    HenkAddicted <33

    Mensen gaan je quizen doen, maar ze reageren heel negatief en vinden ze stom.

    Ik wens dat myn moeder stopt met zeuren :]

    Ze stopt met zeuren maar nu is ze alleen maar blij x]
    dat irriteerd je ook!

    uhh :$ ik wens dat ik me nooit meer verveel x] (ik weet toch al wat iemand gaat zeggen)


    Here I Am