• hey omdat et eerste topic is afgesloten dacht ik van laatik een tweede beginnen ... goed idee of niet ^^ ?

    dit was de laaste wens op teerste topic

    mqkr zei op 12 oktober 2007:
    je krijgt een laptop maar de stroom valt uit en je kont hem dus niet gebruiken(je hebt er ook geen accu voor...

    je krijgt je appelmoes maar toen bleek het van peren zijn gemaakt (das eigelijk nie sow erg he?)
    owkj dan blijkt het gemuteerde hondenpoep te zijn waardoor je erge huid uitslag krijgt =O


    ik wens dat mijn huiduitslag over gaat



    ik verpest em even je huiduitslag gaat over maar je krijgt wel een enorm opgezwollen hoofd ^^

    ik wens dat dit een goed idee was

    Hij stopt met slapen alleen je been heeft een eigen wil gekregen xD

    ik wens dat mijn haar niet zo pluist!


    Here I Am

    het pluist niet meer.. het staat alleen nog maar recht omhoog^^

    ik wens dat ik weer de macht ovr m'n been heb xD

    je krijgt de macht terug ma je been gaat in staking xD

    en ik ben geen lief meisje et enige wa vo mij telt is regels zijn er om te overtrede xD

    ik wens dak nie bij men tante moe zitte (zie vorige wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    je moet niet meer bij je tante zitten (en nu ga ik die wens grondig verpesten !!!!) maar je wordt naar de kostschool gestuurd , zo het genre school waar iedereen doucht met et zelfde water waar et eten niet te vreten is en je niet mag ademen zonder toestemming en je tante mag wel elk weekend (je enige vrije uurtjes) op bezoek komen... samen met haar man die ontzttend boert

    ik wens een champignon ^^ liefts een lekkere

    je krijgt een fucking lekkere^^
    en daarna een fucking vieze =O

    k wens dat nuuu echt totaaaale macht ovr m'n been heb xD(zie vorige wensjes)

    xD je probeert de macht te hebbe na een tijdje lukt et ma je merkt da je been ervan is gekapt xD

    fuck wa grof da ge da zo hard hebt verpest

    ik wens dus da ik toch me zwarte piet en de paashaas meekan (zie vorige wense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    whaha xD je kan met ze mee^^
    dan gaan ze naar spanje allerij zwarte piete rituelen doen en moet jij de paashaas slachten en hem om je nek houden ter wel je limbo doet en als dank ritueel gaan de zwarte pieten ovr je heen kotzen^^

    ik stop maar met wensen ovr me been dat komt tog nooit meer goed xD

    ik wens een lkkr frissig fruitsapje XDXD

    je hebt een lekker frissig fruitsapje maar der komen allemaal wespen opaf waardoor je het sapje laat vallen
    ik wens een lekker eitje

    je hebt een lekker eitje grmaakt ma je moeder kom en eet et gewoon voor je neus op xD

    omfg waarom verpest je et altij xD

    ik wens dak dei rituele nie moest doen


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    (zie vorige wense he mense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    jeeejj xD nou owkj je hoeft die rituelen niet te doen..:P maarrr (owyeahhh de maarrr) daardoor voelen de zwarte pieten zich zeer onvereerd en worde ze kwaad en moet jij en de paashaas rennen voor je leven omdat je anders word neergestoken door een van de speculaasjes van de zwarte pieten..

    ik wens dat die wespen weg gaan

    die wespe gaan ff wefg (nu ga ik u wens verpeste (puh)) maar ze kome terug en deze keer zijn ze me 4 keer de vorige zwerm xD

    zeg ik wens dak ma verder ren me de paashaas ren vo de zwette piete xD (zie vorige wense alweer xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    maar dan ineens valt de paashaas dood neer

    ik wens dat me glas opnieuw gevult is

    dan opeen valt je glas recht tegen je kop

    jah nu mot je alleen wegrennen voor da zwarte piete x]:P

    ik wens dat ik tegen de steken van de wespen kan^^

    je kan tege wespesteke ma nie meer tege muggebete dus gaan de wespe versterking hale (de mugge dus xD) en nu sta je vol me muggebete xD

    xD lol ze smelte de paashaas xD

    ik wens da de paashaas me blijft steune xD (zie vorige wense mense xD)


    What happened in the crew stays in the crew ^^