• over welk lichaamsdeel zijn jullie het meest tervreden (miß. een rare topic :D)

    ogen, taille, haren, mond, neus
    ben wel redelijk tevreden maar ik moet er toch sowieso meeleven

    haar, ogen, figuur, benen, armen, en heel fout; borsten .. :]


    Mew <3

    ogen en haar

    ogen,wimpers HAAR =DBenen,.....
    borsten (A) niet te groot niet te klein ;;o


    don't Worry...Be gay.

    mijn bruine ogen :]
    &mijn tieten xd.
    denk ik. :R

    M'n buik i think..
    En mn wimpers ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn rug, die eindelijk recht staat xD
    Er zaten een paar wervels scheef, waadoor m'n knie extra belast werd bij het lopen. Mocht ik drie maand niet lopen :O Nu staat alles eindelijk recht en mag ik weer.
    Juij!
    Voor alle duidelijkheid: dit is dus letterlijk er tevreden over zijn, niet dattie mooi is ofzo xD
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Mn Schouders ^^
    en Mn polsen ^^

    [M'n polsen vind k cool omdat een bot omhoog staat en mensee vinden dta eng x'D]

    Ogen.
    Ze verandere elke dag wel van kleur (;

    ja dat heb ik ook:P dat is vetjes:P
    maar ze kunnen schijnbaar ook rood of zwart worden en dat vind ik dan weer eng:|
    meestal hangen ze samen met mijn aura.. die is over het algemeen groen, dus krijg ik groenbruine ogen. Als ik bozer ben, krijg ik donkerdere ogen en als ik me heel fijn en gelukkig voel, worden ze heel helder en licht.
    dat vind ik er best mooi aan xD
    en mijn lippen vind ik soms ook best mooi xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    owjah.. mijn sleutelbeenderen ofzo xD die kun je zien door mijn huid heen xD dat is meestal als je veel je borstbeen gebruikt. Nu snap ik weer waarom ik door ben gegaan met ballet xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    mijn nek.. omdat ie zo verdomd normaal is, en dat is weer een uitzondering bij mij, dus speciaal, dus niet normaal, maar dan is ie ook niet meer speciaal,... cirkeltjes? wordt al duizelig... :S
    x

    Mijn ogen.
    Ze zijn blauw, maar de ene dag donkerblauw en de dag daarop lichtblauw. Dat verschilt per dag eigenlijk. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nog steeds mn handen :'D.
    Verder niets eerlijk gezegd o_O


    I recycle my thoughts.