• Aan iedereen hier op Quizlet een superleuke Sinterklaasdag gewenst.
    Bij ons thuis staat de kerstboom net op. Lichtjes en andere versieringen hangen mooi hoog en we zijn klaar om de winter in te vliegen ^^

    Ik wilde even zeggen dat jullie allemaal super lieve schatten zijn. Of je nu fan bent van TH of CB of the jonas brothers of Metallica of Slipknot of Bullet 4 my valentine of wat dan ook, jullie zijn voor mij even lief. Aan alle moderators wens ik veel fijne kerstweken toe. Jullie doen erg jullie best om alles hier op pootjes te houden en daarvoor ben ik jullie dankbaar. Aan Rutger een hele grote dankjewel om deze site te maken, want zonder zou het leven saai en leeg zijn. Het is een site waar ik me meteen thuis voelde en nog steeds is dat het geval. Ik kan hier uren doorbrengen zonder me te vervelen en kan genieten van alle verhalen die hier op deze fantastische site geschreven worden. Aan alle leden van de crew die onderhandelen tussen moderator en Q'ers, ook een hele grote dankjewel! Jullie slagen er telkens opnieuw in om weer vrede te brengen hier en dat is natuurlijk super! Aan alle leden van Quizlet wil ik zeggen dat ik super veel van jullie houd, omdat jullie altijd voor me klaarstaan. Altijd helpen jullie als ik met iets zit of vragen heb! Ik zie jullie erg graag en ik wil dat jullie dat weten!

    Aan iedereen hier op Q: Hele fijne kerstweken gewenst! Feest goed, maak lol en vooral: Blijf jezelf!

    Heel veel kussen en knuffels aan jullie allemaal!

    Megan ^^


    Moof

    Jij bent Ongelooflijk Lief! Voor jou ook Fijne Kerst en Sinterklaas! En dat Geld ook voor iedereen hier!
    Veel Fun!!
    LIEBE DICH!


    Your Butt is Mine!

    Kijk, dat is pas lief.

    JIJ OOK VROLIJKE FEESTDAGEN!


    rules don't stop me

    Whoa, das ook eens iets wat anders!
    Maar ik vind het echt vet dat jij zo lief bent :'D.

    ZALIGE SINTERKLAASDAG!
    ALVAST EEN ZALIG KERSTMIS!
    EN OOK AL EEN HAPPY NEWYEAR!
    <3


    Tanya is de beste.

    Dankjewel, jij ook een fijne kerst toegewenst! ^^
    x'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    whahhahahah hoe debiel
    sinterklaas is al geweest xD
    en niks gekregen ik kan wel janke

    grepske miensje whahahahah omg dit is ech zoo greppig , moagh ich hoap det geer hie nieks vn sjnoapt ~!! went det ving ich mich toch gezllig , woher goat geer mit kerst ,, noa t zal waal ver blieve thoes mer ik bun waal bienoa jeurig :D whooee zal ich emr uns goan ,, tschuzzels


    Because Nobody Love's

    Thnx!
    Jij ook fijne feestdagen!


    we were young but we were blind.

    ohmeingot !!
    alsuf eug leave hie vanaaf hangt als QUIZLET neet zou bestoan , ich mein mer . der besteit oug nog wal wat engers , merjong dis ech un raar gevall en alsuf geer allein hie ug verhoaltjes p kwiet kint !! soms ving ich gwn de miensje zielig wie die hie doon !!

    Zo fucking leluk en gein leafe omdetse wegkwiele achter dezee site hahaha


    Because Nobody Love's

    Merci (flower)


    No growth of the heart is ever a waste

    ohmeingot !!
    alsuf eug leave hie vanaaf hangt als QUIZLET neet zou bestoan , ich mein mer . der besteit oug nog wal wat engers , merjong dis ech un raar gevall en alsuf geer allein hie ug verhoaltjes p kwiet kint !! soms ving ich gwn de miensje zielig wie die hie doon !!
    Zo fucking leluk en gein leafe omdetse wegkwiele achter dezee site hahaha

    Ze wil mensen alleen fijne kerst wensen, dat zie ik als een teken van vriendelijkheid naar ons toe. Misschien is dat bij jou niet het geval maar wat meer respect zou wel mogen. en ABN ook


    No growth of the heart is ever a waste

    :)
    zelfde!!


    AAP

    resjpect veur weam xD ?


    Because Nobody Love's

    (...)
    Ze wil mensen alleen fijne kerst wensen, dat zie ik als een teken van vriendelijkheid naar ons toe. Misschien is dat bij jou niet het geval maar wat meer respect zou wel mogen. en ABN ook
    Inderdaad.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    en waat is ABN ??


    Because Nobody Love's

    resjpect veur weam xD ?

    Wat heb jij met weet ik veel welke taal?xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    en waat is ABN ??

    Algemeen Beschaaft Nederlands xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D