• Aan iedereen hier op Quizlet een superleuke Sinterklaasdag gewenst.
    Bij ons thuis staat de kerstboom net op. Lichtjes en andere versieringen hangen mooi hoog en we zijn klaar om de winter in te vliegen ^^

    Ik wilde even zeggen dat jullie allemaal super lieve schatten zijn. Of je nu fan bent van TH of CB of the jonas brothers of Metallica of Slipknot of Bullet 4 my valentine of wat dan ook, jullie zijn voor mij even lief. Aan alle moderators wens ik veel fijne kerstweken toe. Jullie doen erg jullie best om alles hier op pootjes te houden en daarvoor ben ik jullie dankbaar. Aan Rutger een hele grote dankjewel om deze site te maken, want zonder zou het leven saai en leeg zijn. Het is een site waar ik me meteen thuis voelde en nog steeds is dat het geval. Ik kan hier uren doorbrengen zonder me te vervelen en kan genieten van alle verhalen die hier op deze fantastische site geschreven worden. Aan alle leden van de crew die onderhandelen tussen moderator en Q'ers, ook een hele grote dankjewel! Jullie slagen er telkens opnieuw in om weer vrede te brengen hier en dat is natuurlijk super! Aan alle leden van Quizlet wil ik zeggen dat ik super veel van jullie houd, omdat jullie altijd voor me klaarstaan. Altijd helpen jullie als ik met iets zit of vragen heb! Ik zie jullie erg graag en ik wil dat jullie dat weten!

    Aan iedereen hier op Q: Hele fijne kerstweken gewenst! Feest goed, maak lol en vooral: Blijf jezelf!

    Heel veel kussen en knuffels aan jullie allemaal!

    Megan ^^


    Moof

    Jij ook een fijne kerst, en alvast een gelukkig nieuwjaar :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oke laten we het maar OT houden


    No growth of the heart is ever a waste

    hetzelfde kind :P


    Our thoughts you can't decode...

    wat is OT
    omg bun ich noe zo dom hie ?


    Because Nobody Love's

    zo lieff (flower)

    voor jou hetzelfde !

    xx


    Nodody is perfect so live with that ! x

    On-topic xD


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    wat is OT
    omg bun ich noe zo dom hie ?


    on topic? denk ik :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Jij ook fijne kerst =D.


    None but ourselves can free our minds.

    okeyy zal waal ;]

    merjoaa =] ik ving t nog al un onzin topic hahaha
    because , weam geit eames noe zalig kerst wense als t nog un tied doert whaa


    Because Nobody Love's

    jij ook liefkind ^^

    okeyy zal waal ;]

    merjoaa =] ik ving t nog al un onzin topic hahaha
    because , weam geit eames noe zalig kerst wense als t nog un tied doert whaa


    Haters make me famous babe, en als je dit toch zo'n onzin topic vind, dan zie k de reden niet waarom je hem nog verder leest. Als je hier alleen maar bent om mijn topic vol te spammen, dan vraag ik je vriendelijk om dat ergens anders te gaan doen, want volgens mij heb ik niets verkeerds gedaan met dit topic. Btw, 'k heb niets verstaan van wat je allemaal schreef, dus doe geen moeite om nog verder te spammen, er is toch niemand die het verstaat. Zalige kerstfeesten nog toegewenst. En als je examens hebt, dan wens ik je daar ook veel succes voor. In tegenstelling tot jou, lief kind, blijf ik wel beleefd tegen de mensen, ookal zeggen ze de verkeerde dingen. 'k Verwacht zowiezo geen excuses van jou, daar lijk je me het type niet voor. 'k Ga verder m'n tijd niet verknoeien, 'k hoop voor jou dat je een prachtig jaar te gemoet gaat, met goede voornemens.


    Moof

    Aawh das lief xD

    jij ook fijne kerst (H)


    We can only learn to love by loving.

    Hoe sweet kan je zijn =')

    o supper lief!:D jij ook super leuke kerstdaggen& a happy Nieuwjaar!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ah dat vind ik nou eens aardig :'D.
    Jij ook fijne kerst alvast <3
    Iedereen een fijne kerst trouwens <3


    I recycle my thoughts.