• Ik weet het niet of mensen het met me eens zijn maar ik vind dat quizzen die over verkrachting gaan het moeten aangeven. Mensen weten niet maar ze over schrijven en hoe veel pijn ze er sommige users er mee doen. Verkrachting is heel erg en niet iets om zomaar een verhaal over te schrijven. Ookal ken je iemand die het heeft mee gemaakt en je denkt te weten hoe ze zich voelen. Want meestal zit je er toch compleet naast. Mensen kunnen aan een verkrachting een complex overhouden. En om er dan hier ook aan herinnerd te worden voelt voor hun ook niet fijn. De meestte zijn hier om zich veilig te voelen en niet om aan de vreselijke gebeurtenis herinnert te worden!

    Edit: Ik zeg hiermee niet dat het weg moet maar beter moet worden aangegeven met een soort filter net als met Tokio hotel. Dat je met het aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over verkrachting en dat dat zo ook word weg gelaten als je je filter aanzet ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daa heb je gelijk in.. maar de meeste mensen zetten hier toch ook in dat dat er in voorkomt.. dan moet je het gewoon niet lezen.. ik vind dat iedereen dat er in moet zette !! ... Majja je hebt wel gelijkk


    ...

    Idd,net zoals Anorexia of Ontvoering.Mensen denken niet waaraan ze beginnen.Sex,gewoon sex gaat nog,maar verkrachting?Sommige users zijn echt verkracht of ontvoerd of hebben zelf anorexia (gehad).Ik vind dat je zo hard gelijk hebt!_O_


    Give me a long kiss goodnight

    Daa heb je gelijk in.. maar de meeste mensen zetten hier toch ook in dat dat er in voorkomt.. dan moet je het gewoon niet lezen.. ik vind dat iedereen dat er in moet zette !! ... Majja je hebt wel gelijkk

    Ja dat vind ik ook. Maar voor sommige mensen zal de titel van zo'n quiz hun eral weer aan kunnen laten denken en dat is heel moeilijk voor ze!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wel euhm. Ergens heb je gelijk, maar, als ze in het verhaal een verkrachting lezen, zijn ze toch niet verplicht om verder te lezen?
    Verkrachting is iets wat dagelijks gebeurt en daar mogen dus best verhalen over geschreven worden.
    Als je er niet aan herinnerd wilt worden als er je ooit iets ergs is overkomen, moet je ook geen kranten en tijschriften meer lezen, geen films meer kijken waar erge dingen in gebeuren, niet meer naar het nieuws kijken, ...
    Snap je? (:


    One man's fun is another's hell.

    Nou. Ick vind het ook wel kloppen, Maar.. het is toch wel interessant, want als er hulpmiddelen in staan.. (Woow, opeens e3n geniaal idee :Y)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Heb ik al een Topic over..
    Ik ben Zelf namelijk aangerand.
    en toen ik een Quiz daar over las, knapte er iets bij me.
    Mensen weten niet waar ze over schrijfen.
    en dat ergert me nog wel het meest.
    Ik vind het best dat mensen zoiets lezen ofzo, dat is hun probleem.
    en van mij hoefen ze ook niet afgesgaft worden. maar ik vind wel dat zo iets er bij moet staan.
    Want ik heb nagten wakker gelegen. omdat ik telkens de beelden voor me zag, die mij zijn overkomen..


    Dunno ><

    Idd,net zoals Anorexia of Ontvoering.Mensen denken niet waaraan ze beginnen.Sex,gewoon sex gaat nog,maar verkrachting?Sommige users zijn echt verkracht of ontvoerd of hebben zelf anorexia (gehad).Ik vind dat je zo hard gelijk hebt!_O_

    Bedankt.
    Kijk dat bedoel 'k nou. Ik zelf heb een lichte vorm van anorexia gehad ik at een tijd lang niks meer maar heb het wel gewoon weer geprobeerd te eten en dat is gelukt maat toch is het nog steeds moeilijk om erover te lezen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wel euhm. Ergens heb je gelijk, maar, als ze in het verhaal een verkrachting lezen, zijn ze toch niet verplicht om verder te lezen?
    Verkrachting is iets wat dagelijks gebeurt en daar mogen dus best verhalen over geschreven worden.
    Als je er niet aan herinnerd wilt worden als er je ooit iets ergs is overkomen, moet je ook geen kranten en tijschriften meer lezen, geen films meer kijken waar erge dingen in gebeuren, niet meer naar het nieuws kijken, ...
    Snap je? (:

    Dat is best wel erg om te zeggen,..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    k vind het eig ook niet kunne, als mense die het zelf hebbe meegemaakt er iets over schrijve om het te kunne verwerke dan wel, mr die zette dat nie op Q

    k vind het altijd heel erg voor de mense wat het meegemaakt hebbe als k weer zo'n quiz erges zie staan


    You're a star in heaven.

    Je hebt gelijk, da's helemaal geen onderwerp voor een quiz vind ik.

    (...)
    Dat is best wel erg om te zeggen,..

    Maar, ik bedoelde het ook niet kwetsend ofzo hoor (sorry als het zo overkwam, was echt niet de bedoeling.)
    Ze heeft gelijk hoor, daar niet van, maar,
    Er gebeuren in elke quiz/elk verhaal wel erge dingen, die kunnen toch ook niet allemaal afgeschaft worden? =S


    One man's fun is another's hell.

    Wel euhm. Ergens heb je gelijk, maar, als ze in het verhaal een verkrachting lezen, zijn ze toch niet verplicht om verder te lezen?
    Verkrachting is iets wat dagelijks gebeurt en daar mogen dus best verhalen over geschreven worden.
    Als je er niet aan herinnerd wilt worden als er je ooit iets ergs is overkomen, moet je ook geen kranten en tijschriften meer lezen, geen films meer kijken waar erge dingen in gebeuren, niet meer naar het nieuws kijken, ...
    Snap je? (:

    Ja, maar toch mensen die het zelf niet hebben mee gemaakt weten niet hoe erg dit kan wezen. Zoals de serie verkracht door Bill Kaulitz het meisje dat het schrijft is super lief! Maar Bill zou nooit iemand verkrachten en als nog? Als je er een maakt doe het over hoe erg het kan wezen. En niet over een bekend persoon! En zet er tips bij tegen de verwerking er van of om het te voorkomen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    k vind het eig ook niet kunne, als mense die het zelf hebbe meegemaakt er iets over schrijve om het te kunne verwerke dan wel, mr die zette dat nie op Q

    k vind het altijd heel erg voor de mense wat het meegemaakt hebbe als k weer zo'n quiz erges zie staan

    Als ik er een verhaal over ga sgrijfen. lig ik helemaal nagten wakker..
    En ik ga hier egt niet zetten, hoe ik wert aangerand ofzo o.o
    Maar mensen hier, die het niet hebben mee gemaakt, schrijfen het.. en dat vind ik onzin. wnat ze weten niet hoe diegene zig dan voelt. en tog proberen ze het te verwoorden..


    Dunno ><

    Die mensen weten gewoon niet waar ze over schrijven, er zouden er wel zijn die het wel weten, maar de meeste kunnen het gewoon niet,.. oke dat klinkt hard maar geloof me maar, dat ze het niet kunnen!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Die mensen weten gewoon niet waar ze over schrijven, er zouden er wel zijn die het wel weten, maar de meeste kunnen het gewoon niet,.. oke dat klinkt hard maar geloof me maar, dat ze het niet kunnen!

    Ja kan zo iets aleen sgrijfen, als je het zelf heb mee gemaakt.
    Anders niet.
    Zelf niet als je iemand kent die het heeft mee gemaakt..
    En dat realiseren mensen zig hier niet..
    Ze schrijfen op hoe zij denken hoe het zou voelen.. terwel ze er meestal kompleet naast zitten.


    Dunno ><