• Ik weet het niet of mensen het met me eens zijn maar ik vind dat quizzen die over verkrachting gaan het moeten aangeven. Mensen weten niet maar ze over schrijven en hoe veel pijn ze er sommige users er mee doen. Verkrachting is heel erg en niet iets om zomaar een verhaal over te schrijven. Ookal ken je iemand die het heeft mee gemaakt en je denkt te weten hoe ze zich voelen. Want meestal zit je er toch compleet naast. Mensen kunnen aan een verkrachting een complex overhouden. En om er dan hier ook aan herinnerd te worden voelt voor hun ook niet fijn. De meestte zijn hier om zich veilig te voelen en niet om aan de vreselijke gebeurtenis herinnert te worden!

    Edit: Ik zeg hiermee niet dat het weg moet maar beter moet worden aangegeven met een soort filter net als met Tokio hotel. Dat je met het aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over verkrachting en dat dat zo ook word weg gelaten als je je filter aanzet ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja die meisjes zullen het nooit meer durven bang om het zelfde mee te maken. Hoe lang geleden het ook is en als ze het doen zal er geen seconde voorbij geen waarbij ze er niet aan denken.

    Die meisje, kunnen nooit meer jongen/Man vertrouwen..
    Laat staan de volgende dag met bill in bed liggen.(Ik heb ooit Quiz gelezen, over een meisje die was verkragt, en de volgende dag nog met bill in bed lag.)


    Dunno ><

    Ja Scarlet,dat is waar!:Y)


    Give me a long kiss goodnight

    (...)
    Die meisje, kunnen nooit meer jongen/Man vertrouwen..
    Laat staan de volgende dag met bill in bed liggen.(Ik heb ooit Quiz gelezen, over een meisje die was verkragt, en de volgende dag nog met bill in bed lag.)

    Dat is echt vreselijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Zlef ben ik aagerand, en ik WIEGER er ooit nog iets over te vertellen. Laat staan Schrijfen. en op een site zetten.
    Ik ging al stuk toen ik het moest vertellen bij de Polizie, ik kon het niet. net zo min, als bij de jutters. (spreek ding voor mensen met trouma)
    Ik vind dat er hier mee word Gespot, en mensen doen hier of het niks is. Dus ze sgrijfen er maar een veraal over..
    Wat willen ze er mee berijken.
    Ik ga me er heus niet better op voelen, als i zoon verhaal lees hoor ><


    Schrijven, dat doe ik wel, maar gewoon om het daarna te kunnen wissen, het is alsof je het dan evenuit je hoofd kunt wissen, ook al is het maar voor eventjes...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Schrijven, dat doe ik wel, maar gewoon om het daarna te kunnen wissen, het is alsof je het dan evenuit je hoofd kunt wissen, ook al is het maar voor eventjes...

    Ik heb het eerst ook gedaan.
    Omdat ik het aan mijn Spygoloog moest vertellen.
    Maar ik kreeg het me mond letterlijk niet uit.
    Ik ben naar huis gegaan. En heb het op geschreven.
    Het stond zo op papier. Over hoe ik me voelde enzo.
    Het lugt op. Maar dat is anders dan er een verhaal over sgrijfen..


    Dunno ><

    Iedereen heeft hier gelyk :Y)


    Give me a long kiss goodnight

    Natuurlijk is het niet leuk als je er over leest als je het zelf hebt mee gemaakt!
    maar het gebeurd daagelijks zoiets! en mensen schrijven erover omdat standaard verhalen saai over komen en willen er wat spanning insteken, mss moet quizlet zo iets maken van 16+ dat je zo moet aangeven of je quiz zo van die dingen bevat, en als je ziet dat het 16+ is, maak je hem niet als je dat een gevoelig onderwerp vind!


    Your Butt is Mine!

    Ze zetten het tog in de titel?
    Nou lees het dan gewoon niet zou ik zeggen ><
    als quizen nergens meer over mogen gaan dan is er toch ook geen moer meer aan?


    Get back motherfuckerz'


    maar je kan toch ook gewoon als je er niet tegen kan sla dit stukje over ofzo:P

    heb ook geen idee hoor ^^

    xx

    Ze zetten het tog in de titel?
    Nou lees het dan gewoon niet zou ik zeggen ><
    als quizen nergens meer over mogen gaan dan is er toch ook geen moer meer aan?

    Titels kunnen die mensen al pijn doen het woord alleen al jij weet vast niet hoe dit voelt? Maar als sommieg het woord al lezen zien ze er flashbacks van terug [/zo'n meisje ken ik!]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, waarover moet je dan schrijven?
    Ik bedoel, als iedereen zo gaat reageren mag je binnenkort ook geen verhalen meer schrijven over ziektes of andere problemen, omdat die mensen zich dan gekwetst voelen.
    Mijn leraar Latijn zei vorig jaar: "Een verhaal is alleen leuk als er ellende in voorkomt. Kijk maar naar sprookjes, die eindigen allemaal met: ze leefden nog lang en gelukkig. En waarom eindigen die zo? Omdat lang en gelukkig iets saais is, daar valt niets leuks over te schrijven."

    En ik dacht: verrek! Hij heeft gelijk!


    rules don't stop me


    maar je kan toch ook gewoon als je er niet tegen kan sla dit stukje over ofzo:P

    heb ook geen idee hoor ^^

    xx

    Ja dat vind ik op z'n minst misscien een filter aan schaffen dat je bij je quiz aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over vekrachting. En dat daar net zoiets voor is als het ToHo filter?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, waarover moet je dan schrijven?
    Ik bedoel, als iedereen zo gaat reageren mag je binnenkort ook geen verhalen meer schrijven over ziektes of andere problemen, omdat die mensen zich dan gekwetst voelen.
    Mijn leraar Latijn zei vorig jaar: "Een verhaal is alleen leuk als er ellende in voorkomt. Kijk maar naar sprookjes, die eindigen allemaal met: ze leefden nog lang en gelukkig. En waarom eindigen die zo? Omdat lang en gelukkig iets saais is, daar valt niets leuks over te schrijven."

    En ik dacht: verrek! Hij heeft gelijk!

    Ik vind ziektes wel goed om over te schrijven. Dat is gewoon anders van verkrachtingen zullen mensen die het niet mee hebben gemaakt nooit kunne om schrijven hoe het voelt! Van ziektes ligt het toch wat anders...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ik vind ziektes wel goed om over te schrijven. Dat is gewoon anders van verkrachtingen zullen mensen die het niet mee hebben gemaakt nooit kunne om schrijven hoe het voelt! Van ziektes ligt het toch wat anders...


    Nouja, als je het over een ziekte zoals kanker hebt niet. Toch? Dat is toch ook heel erg? Dat kan bij mensen toch ook heel erge gevoelens opwekken?

    Maar, ik snap het wel hoor, heel goed zelfs. Het is ook niet makkelijk als mensen een mening hebben of geven over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat doet ook pijn, omdat jij het dan zelf wel hebt meegemaakt. Ik heb er ook wel respect voor hoor.


    rules don't stop me

    Ik schrijf over een ontvoering. Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik heb er 2 boeken over gelezen. En ik schrijf mijn serie ongeveer zoals 1 boek dat ik gelezen heb. Dus het is niet zo'n erg verhaal. Maar in de titel staat toch duidelijk kidnapped, of raped? Ik vind wel dat ze dat aan moeten geven. Maar die series moeten niet afgeschaft worden. Je moet ze maar gewoon niet lezen. ;)


    a figment of your imagination