• Ik weet het niet of mensen het met me eens zijn maar ik vind dat quizzen die over verkrachting gaan het moeten aangeven. Mensen weten niet maar ze over schrijven en hoe veel pijn ze er sommige users er mee doen. Verkrachting is heel erg en niet iets om zomaar een verhaal over te schrijven. Ookal ken je iemand die het heeft mee gemaakt en je denkt te weten hoe ze zich voelen. Want meestal zit je er toch compleet naast. Mensen kunnen aan een verkrachting een complex overhouden. En om er dan hier ook aan herinnerd te worden voelt voor hun ook niet fijn. De meestte zijn hier om zich veilig te voelen en niet om aan de vreselijke gebeurtenis herinnert te worden!

    Edit: Ik zeg hiermee niet dat het weg moet maar beter moet worden aangegeven met een soort filter net als met Tokio hotel. Dat je met het aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over verkrachting en dat dat zo ook word weg gelaten als je je filter aanzet ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Nouja, als je het over een ziekte zoals kanker hebt niet. Toch? Dat is toch ook heel erg? Dat kan bij mensen toch ook heel erge gevoelens opwekken?

    Maar, ik snap het wel hoor, heel goed zelfs. Het is ook niet makkelijk als mensen een mening hebben of geven over dingen waar ze niets vanaf weten. Dat doet ook pijn, omdat jij het dan zelf wel hebt meegemaakt. Ik heb er ook wel respect voor hoor.


    Dat ook wel maar ik denk dat dat net wat minder gevoelig zal liggen een verkrachting is erg en dat weet je alleen als je het zelf hebt meegemaakt. Die mensen zullen nooit normaal meer 'sex' kunnen hebben met een jongen ze zullen geen man/jongen druven te vertouwen. Maar kanker kan ook erg wezen maar das toch denk ik wel wat anders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Dat ook wel maar ik denk dat dat net wat minder gevoelig zal liggen een verkrachting is erg en dat weet je alleen als je het zelf hebt meegemaakt. Die mensen zullen nooit normaal meer 'sex' kunnen hebben met een jongen ze zullen geen man/jongen druven te vertouwen. Maar kanker kan ook erg wezen maar das toch denk ik wel wat anders.


    Tja, ik beschouw het toch wel als hetzelfde. Ik bedoel, een verkrachtig is wel heel erg, ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik neem aan dat het heel erg is. Maar mensen met kanker weten dat ze bijv. nog maar een paar jaar te leven hebben. Die mensen weten dat het gewoon elk moment afgelopen kan zijn. Een goede kennis van mij is net aan kanker overleden, en die heeft een dochtertje van 18 maanden. Dat meisje zal haar moeder nooit hebben gekend.


    rules don't stop me

    kijk meestal staat het aangegeven in de info zeg maar !
    en als je er niet tegen kan dan moet je hem niet maken !

    maar verder heb je gelijk


    just love me !

    (...)

    Tja, ik beschouw het toch wel als hetzelfde. Ik bedoel, een verkrachtig is wel heel erg, ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar ik neem aan dat het heel erg is. Maar mensen met kanker weten dat ze bijv. nog maar een paar jaar te leven hebben. Die mensen weten dat het gewoon elk moment afgelopen kan zijn. Een goede kennis van mij is net aan kanker overleden, en die heeft een dochtertje van 18 maanden. Dat meisje zal haar moeder nooit hebben gekend.

    Dat is ook erg. Maar ik denk met kanker zal je leven snel ophouden en die verkrachting het is je over komen je kan alleen dood als je zelfmoord pleegt. Maar dat is ook moeilijk. Maar kanker is ook heel erg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is ook erg. Maar ik denk met kanker zal je leven snel ophouden en die verkrachting het is je over komen je kan alleen dood als je zelfmoord pleegt. Maar dat is ook moeilijk. Maar kanker is ook heel erg!


    Ja, daar heb je wel gelijk in.
    Ik kan er ook gewoon niet tegen als iemand ergens over begint wat jij hebt meegemaakt. Mensen weten niet waar ze het over hebben, en dát vind ik er zo stom aan.
    Begin niet zo maar klakkeloos over een onderwerp dat je wel interressant lijkt.


    rules don't stop me

    (...)

    Maar ja die schrijven er op een sorrt van positieve manier over vind ik dan. Dat het aandacht krijgt hoe erg het is maar op quizlet is dit het meestal met mishandeling:
    Mishandeld>Ruzie>Weglopen>Verliefd op Bill ofzo.

    ik vind ook dat er maar een paar mensen op Q zijn die dit soort dingen echt goed kunnen schrijven. Die ook duidelijk maken dat als het moeilijk is om toch weer verliefd te worden en al helemaal om weer seks te hebben. Dat soort verhalen vind ik wél goed om te lezen. Dat geeft een soort respect aan. Dat van: meteen weer verliefd en na 3 dagen twijfelen tóch met hem naar bed, vind ik zo lullig eigenlijk...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)
    ik vind ook dat er maar een paar mensen op Q zijn die dit soort dingen echt goed kunnen schrijven. Die ook duidelijk maken dat als het moeilijk is om toch weer verliefd te worden en al helemaal om weer seks te hebben. Dat soort verhalen vind ik wél goed om te lezen. Dat geeft een soort respect aan. Dat van: meteen weer verliefd en na 3 dagen twijfelen tóch met hem naar bed, vind ik zo lullig eigenlijk...

    Ja dat is wel zo. Maar gewoon wat je net al zij sommiege schrijven er goed over maar na 3 dagen alweer met iemand naar bed is gewoon lullig want zo gaat het niet..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Ja, daar heb je wel gelijk in.
    Ik kan er ook gewoon niet tegen als iemand ergens over begint wat jij hebt meegemaakt. Mensen weten niet waar ze het over hebben, en dát vind ik er zo stom aan.
    Begin niet zo maar klakkeloos over een onderwerp dat je wel interressant lijkt.

    Ja, dat vind ik nou ook!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jah, verkrachting is inderdaad wel erg, maar als je zelf weet dat je daar niet tegenkunt, moet je ze toch niet lezen? Je bent het niet verplivht hé

    En als je ook geen quizen met ontvoering moord of andere dingen meer mag schrijven, gaat alles op elkaar beginnen lijken denk ik

    Dus, ik vind verkrachting, moord, onvoering, enz ook wel verschrikkelijk, maar je bent wel niet verplicht om zulke quizen te lezen hé

    en even tussen haakjes, ik verdedeig hier niet mezelf, want ik heb zo geen quizen hoor

    Jah, verkrachting is inderdaad wel erg, maar als je zelf weet dat je daar niet tegenkunt, moet je ze toch niet lezen? Je bent het niet verplivht hé

    En als je ook geen quizen met ontvoering moord of andere dingen meer mag schrijven, gaat alles op elkaar beginnen lijken denk ik

    Dus, ik vind verkrachting, moord, onvoering, enz ook wel verschrikkelijk, maar je bent wel niet verplicht om zulke quizen te lezen hé

    en even tussen haakjes, ik verdedeig hier niet mezelf, want ik heb zo geen quizen hoor

    ben heel erg met je eens. Ik vind sowieso dat er echt teveel quizzen tegenwoordig op elkaar lijken. Daar heb ik zo'n schijt aan en ik kan er al helemaal niet tegen als iemand anders ideeën van anderen jat.
    maar om op dat verkrachten enzo terug te komen... ik vind het als het goeie verhalen zijn een soort van waarschuwing geven en dat vind ik er wel mooi aan.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    maar om op dat verkrachten enzo terug te komen... ik vind het als het goeie verhalen zijn een soort van waarschuwing geven en dat vind ik er wel mooi aan.

    Ja dat is wel mooi maar gewoon die quizzen nadat ze bijvoorbeeld je 3 dagen erna alweer met iemand 'sex' heft vind ik niet kunnen. Ik zelf zal bijvoorbeeld als ik een serie over verkrachting zou schrijven zou ik inderdaad laten merken hoe erg het is en hoe zwaar mensen het erdoor hebben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja maar er zijn zoveel dingen die er gebeuren
    Like, er zijn quizen over gepest worden, ziek zijn, or something else, en dat overkomt ook mensen. Het is dus niet zo dat de meesten over verkrachting gaan.
    Bovendien heb ik er zelf ook één >__o


    -

    hmmm. ja idd.
    het is idd best wel erg,
    ik las een keer zo'n verhaal,
    werd tom verkracht, en een dag later was die weer helemaal vrolijk. dat kan toch niet? oO

    het lijkt mij dat je trauma's hebt daarna...


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    (...)
    Ja dat is wel mooi maar gewoon die quizzen nadat ze bijvoorbeeld je 3 dagen erna alweer met iemand 'sex' heft vind ik niet kunnen. Ik zelf zal bijvoorbeeld als ik een serie over verkrachting zou schrijven zou ik inderdaad laten merken hoe erg het is en hoe zwaar mensen het erdoor hebben.


    In mijn quiz heb ik het met a lot of emotie geschreven, een beste vriendin heeft het meegemaakt, dus ik weet echt wel hoe het voelt


    -

    Mijn tip;
    als je zoiets echt raakt, gewoon niet lezen.
    Gewoon ontwijken.


    I recycle my thoughts.