• Ik weet het niet of mensen het met me eens zijn maar ik vind dat quizzen die over verkrachting gaan het moeten aangeven. Mensen weten niet maar ze over schrijven en hoe veel pijn ze er sommige users er mee doen. Verkrachting is heel erg en niet iets om zomaar een verhaal over te schrijven. Ookal ken je iemand die het heeft mee gemaakt en je denkt te weten hoe ze zich voelen. Want meestal zit je er toch compleet naast. Mensen kunnen aan een verkrachting een complex overhouden. En om er dan hier ook aan herinnerd te worden voelt voor hun ook niet fijn. De meestte zijn hier om zich veilig te voelen en niet om aan de vreselijke gebeurtenis herinnert te worden!

    Edit: Ik zeg hiermee niet dat het weg moet maar beter moet worden aangegeven met een soort filter net als met Tokio hotel. Dat je met het aanpassen/maken kan instellen deze quiz gaat over verkrachting en dat dat zo ook word weg gelaten als je je filter aanzet ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja kan zo iets aleen sgrijfen, als je het zelf heb mee gemaakt.
    Anders niet.
    Zelf niet als je iemand kent die het heeft mee gemaakt..
    En dat realiseren mensen zig hier niet..
    Ze schrijfen op hoe zij denken hoe het zou voelen.. terwel ze er meestal kompleet naast zitten.

    Ja.
    Dat is zo en daarom vind ik het niet kunnen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja kan zo iets aleen sgrijfen, als je het zelf heb mee gemaakt.
    Anders niet.
    Zelf niet als je iemand kent die het heeft mee gemaakt..
    En dat realiseren mensen zig hier niet..

    Oftewel, mensen schrijven er niet over, mensen die zoiets meemaken kunnen daar niet over schrijven, ze kunnen het wel, maar zouden het in ieder geval nooit online zetten op een site.. word documenten vol,maar zetten er niets over op quizlet hoor,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik heb (denk ik) in m'n quiz ook wel een stukje dat het meisje wordt aangerand,
    maar, dat heb ik zelf niet meegemaakt, maar wel iemand die erover wou vertellen en ze wou zelf dat ik het in mijn verhaal zette.


    One man's fun is another's hell.

    Ik vind dat de verhalen wel moeten kunnen, maar dat er wel voor gewaarschuwd moet worden.
    Natuurlijk ben ik me er ook heel erg van bewust dat die dingen heel erg pijn kunnen doen.
    Ikzelf schrijf het dan ook niet, maar ik vind het wel kunnen er zijn toch ook boeken over die onderwerpen?
    schrijvers/schrijfsters als Carry Slee en Simone van der Vlugt heb ik al dingen over anorexia en verkrachting van gelezen. Op deze manier wordt er juist aandacht aan besteed dat het niet hoort en niet moet kunnen.
    maar ik vind wel dat er voor gewaarschuwd moet worden zodat er niet mensen er zomaar wéér mee geconfronteerd worden. Dan voelt het alsof zoiets recht in je gezicht gegooid wordt... en dat is pijnlijk...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Da's waar, ze moeten gewaarschuwd worden. En nee dat heb ik m'n quiz niet gedaan, maar ik ga hem er toch afhalen (:


    One man's fun is another's hell.

    Ik vind dat de verhalen wel moeten kunnen, maar dat er wel voor gewaarschuwd moet worden.
    Natuurlijk ben ik me er ook heel erg van bewust dat die dingen heel erg pijn kunnen doen.
    Ikzelf schrijf het dan ook niet, maar ik vind het wel kunnen er zijn toch ook boeken over die onderwerpen?
    schrijvers/schrijfsters als Carry Slee en Simone van der Vlugt heb ik al dingen over anorexia en verkrachting van gelezen. Op deze manier wordt er juist aandacht aan besteed dat het niet hoort en niet moet kunnen.
    maar ik vind wel dat er voor gewaarschuwd moet worden zodat er niet mensen er zomaar wéér mee geconfronteerd worden. Dan voelt het alsof zoiets recht in je gezicht gegooid wordt... en dat is pijnlijk...

    Jij hebt ook een punt.

    Door zo te schrijven daarover om te zeggen dat zoiets niet hoort!


    Give me a long kiss goodnight

    Ik vind dat de verhalen wel moeten kunnen, maar dat er wel voor gewaarschuwd moet worden.
    Natuurlijk ben ik me er ook heel erg van bewust dat die dingen heel erg pijn kunnen doen.
    Ikzelf schrijf het dan ook niet, maar ik vind het wel kunnen er zijn toch ook boeken over die onderwerpen?
    schrijvers/schrijfsters als Carry Slee en Simone van der Vlugt heb ik al dingen over anorexia en verkrachting van gelezen. Op deze manier wordt er juist aandacht aan besteed dat het niet hoort en niet moet kunnen.
    maar ik vind wel dat er voor gewaarschuwd moet worden zodat er niet mensen er zomaar wéér mee geconfronteerd worden. Dan voelt het alsof zoiets recht in je gezicht gegooid wordt... en dat is pijnlijk...


    Maar ja die schrijven er op een sorrt van positieve manier over vind ik dan. Dat het aandacht krijgt hoe erg het is maar op quizlet is dit het meestal met mishandeling:
    Mishandeld>Ruzie>Weglopen>Verliefd op Bill ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En het ergst wat er dan in die quizzen staat is dat die meisjes daarna simpel weer met iemand in bed liggen, met hel veel liefde,.. dat is het ergste,.. want dat is gewoon niet zo


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Da's waar, ze moeten gewaarschuwd worden. En nee dat heb ik m'n quiz niet gedaan, maar ik ga hem er toch afhalen (:

    x'D
    Maar tsjaa ik vind niet dat quizzen persee weg moeten maar er moet voor gewaarschuwd worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Oftewel, mensen schrijven er niet over, mensen die zoiets meemaken kunnen daar niet over schrijven, ze kunnen het wel, maar zouden het in ieder geval nooit online zetten op een site.. word documenten vol,maar zetten er niets over op quizlet hoor,

    Zlef ben ik aagerand, en ik WIEGER er ooit nog iets over te vertellen. Laat staan Schrijfen. en op een site zetten.
    Ik ging al stuk toen ik het moest vertellen bij de Polizie, ik kon het niet. net zo min, als bij de jutters. (spreek ding voor mensen met trouma)
    Ik vind dat er hier mee word Gespot, en mensen doen hier of het niks is. Dus ze sgrijfen er maar een veraal over..
    Wat willen ze er mee berijken.
    Ik ga me er heus niet better op voelen, als i zoon verhaal lees hoor ><


    Dunno ><

    (...)

    Maar ja die schrijven er op een sorrt van positieve manier over vind ik dan. Dat het aandacht krijgt hoe erg het is maar op quizlet is dit het meestal met mishandeling:
    Mishandeld>Ruzie>Weglopen>Verliefd op Bill ofzo.

    Dat is ook een punt.

    Ik blijf neutraal :Y)


    Give me a long kiss goodnight

    En het ergst wat er dan in die quizzen staat is dat die meisjes daarna simpel weer met iemand in bed liggen, met hel veel liefde,.. dat is het ergste,.. want dat is gewoon niet zo

    Ja die meisjes zullen het nooit meer durven bang om het zelfde mee te maken. Hoe lang geleden het ook is en als ze het doen zal er geen seconde voorbij geen waarbij ze er niet aan denken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    x'D
    Maar tsjaa ik vind niet dat quizzen persee weg moeten maar er moet voor gewaarschuwd worden.

    't Is ook niet daarom dat ik 'm ga afhalen ik wou 'm toch al weg want ik schrijf er toch niet meer aan (:


    One man's fun is another's hell.

    Het kan idd heel pijnlijk zijn om te lezen over zo'n dingen als je ze zelf hebt meegemaakt. Maar langs de andere kant vind ik het ook weer moeilijk om een grens te trekken, waarover je dan nog wel mag schrijven en waarover niet? Zo kun je idd nog een hele reeks onderwerpen bedenken waarover dan niet geschreven zou mogen worden.
    Dus, ik vind het wel een goed idee om in de inleiding van een reeks een waarschuwing te schrijven als er zulke pijnlijke dingen in voorkomen.
    Maar sommige mensen die erover schrijven hébben het ook net zelf meegemaakt, dus die moet je ook niet gaan veroordelen. Misschien gaan zij er helemaal anders mee om dan anderen he. En willen zij er net een verhaal over maken om het van zich af te schrijven.
    Dus, die waarschuwing is een goed idee, omdat het anders mensen pijn kan doen. Maar het helemaal afschaffen, vind ik wel een beetje te ver gaan.
    <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    't Is ook niet daarom dat ik 'm ga afhalen ik wou 'm toch al weg want ik schrijf er toch niet meer aan (:

    Oké


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.