• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    Omg ==' Als die dude geen homo meer is dan weet ik het ook niet meer.
    Hij ís homo, maar mag het van Universal niet zeggen omdat dat de band wel eens ten onder zou kunnen helpen.
    God =='


    x3
    En dan is hij maar homo, laat hem, als hij daar gelukkig mee is!


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg ==' Als die dude geen homo meer is dan weet ik het ook niet meer.
    Hij ís homo, maar mag het van Universal niet zeggen omdat dat de band wel eens ten onder zou kunnen helpen.
    God =='
    je hebt gelijk
    ik dacht dat zelf al een tijdje
    en Universal maakt hun leven kapot
    die zijn niet tevreden om hun succes maar om hun geld -_-
    en wtf paarse strings -_-"


    Our thoughts you can't decode...

    Het kan me geen ene réét schelen of hij nou homo is of niet. Hij blijft gewoon cute. En homo's zijn ook leuk hoor, niet dat hij opeens een besmettelijke ziekte heeft. =,=
    You go girl (Y)


    Life is hard and then we die