• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    (...)LIPGLOSS? Mijn god, wil ie niet gewoon omgebouwd worden XD Dat gaat écht te ver

    Tuurlyk wil hy wel omgebouwd worden!
    Want dan kan niemand meer zeggen dat hy gay is!xD
    En trouwens hy heeft me gister gebeld om te vragen of wy samen hem overmorgen ff willen opereren aan zyn geslachtsdeel en hem wat boobs geven :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    If Bill was gay.
    It'd be okay.
    I mean 'cuz hey! We like him an-y-way. C:


    Moet ik natuurlijk dat liedje toevallig luisteren he (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    (...)
    Doe niet zo.
    Ze vraagt of jullie vinden of hij homo is.En dan kom jij met zo'n reactie.Ze zegt tog niet dat ze het niet leuk vind ofzo.God.=='

    Ik denk trouwens ook dat hij homo is,alé,ik denk niet ik weet het zeker.:Y)

    Nou, ik vind dat jij nu wel degene bent die verkeerd reageert. Wat Eva zegt is waar; het maakt niet uit wat zijn geaardheid. Ooit al gedacht dat er mensen zijn die er geen zin in hebben om te speculeren over Bill zijn geaardheid.

    Ik zeg dat hij Bi is.

    (...)
    Nou, ik vind dat jij nu wel degene bent die verkeerd reageert. Wat Eva zegt is waar; het maakt niet uit wat zijn geaardheid. Ooit al gedacht dat er mensen zijn die er geen zin in hebben om te speculeren over Bill zijn geaardheid.


    Danku Cyn<3
    Toch nog iemand die mij begrijpt.


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Nou, ik vind dat jij nu wel degene bent die verkeerd reageert. Wat Eva zegt is waar; het maakt niet uit wat zijn geaardheid. Ooit al gedacht dat er mensen zijn die er geen zin in hebben om te speculeren over Bill zijn geaardheid.


    What ever, maakt het uit! Jullie hebben gewoon allbei gelijk! :Y)

    xx


    Scream for mercy!

    Ik zeg dat hij Bi is.



    Kan idd ook! Maybe wel ja... xD


    <33


    Scream for mercy!

    We zijn het er in iedergeval allemaal over eens dat hij op z'n minst meteroseksueel is xD?


    Life is hard and then we die

    Weetje, eigenlijk maakt het me niet echt uit ofdat Bill nu homo is of niet.Ik hoop alleen dat Bill gelukkig is.Maar als hij homo is zal hij het ooit wel moeten zeggen maar dan zal eht niet direct zijn want dan zijn ze zo bijna alle 'fans' kwijt.Wat ik dom vind van die mensen want wat maakt het nu uit ofdat Bill homo of niet is ? Als de muziek maar goed blijft en hij zal altijd even mooi blijven 'x3


    The soul needs autumn.

    We zijn het er in iedergeval allemaal over eens dat hij op z'n minst meteroseksueel is xD?

    Jap (A) Dat issie in iedergeval xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Weetje, eigenlijk maakt het me niet echt uit ofdat Bill nu homo is of niet.Ik hoop alleen dat Bill gelukkig is.Maar als hij homo is zal hij het ooit wel moeten zeggen maar dan zal eht niet direct zijn want dan zijn ze zo alle 'fans' kwijt.Wat ik dom vind van die mensen want wat maakt het nu uit ofdat Bill homo of niet is ? Als de muziek maar goed blijft en hij zal altijd even mooi blijven 'x3
    Jup inderdaad! Ik zou Bill zelfs leuker vinden als Gay =D


    Life is hard and then we die

    We zijn het er in iedergeval allemaal over eens dat hij op z'n minst meteroseksueel is xD?


    Idd!! xD


    <33


    Scream for mercy!

    Weetje, eigenlijk maakt het me niet echt uit ofdat Bill nu homo is of niet.Ik hoop alleen dat Bill gelukkig is.Maar als hij homo is zal hij het ooit wel moeten zeggen maar dan zal eht niet direct zijn want dan zijn ze zo bijna alle 'fans' kwijt.Wat ik dom vind van die mensen want wat maakt het nu uit ofdat Bill homo of niet is ? Als de muziek maar goed blijft en hij zal altijd even mooi blijven 'x3

    Nee hoor Linnepin<3 Want Bill word later oud en grys en rimpelig. En dan valt hy byna in elkaar en hy krygt last van zyn rug en heupen en loop dat met zo'n stokje :) En zyn haar valt uit doordat hy nu telkens met zyn vingers in het stopcontact zit :)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Jup inderdaad! Ik zou Bill zelfs leuker vinden als Gay =D



    Gott damn! Je hebt alweer gelijk! xD


    <33


    Scream for mercy!

    (...)


    Gott damn! Je hebt alweer gelijk! xD


    <33
    Ik ben geweldig [/sarcasme]


    Life is hard and then we die