• Hee,

    Bill zegt wel dat hij geen Homo is, maar ik denk stiekem van wel. Word daar voor alsjeblieft niet boos op me. Want dat is mijn mening gewoon. Maar ik denk dus dat Bill wel Homo is. Want of hij liegt er over, omdat hij bang is om onze reactie en geen fans wil verliezen. Of hij weet het zelf nog niet en moet nog uit de kast komen... Misschien heeft hij al stiekem wel een vriendje... Want hij heeft wel over en tegen Andreas gezegt, dat hij het mooiste is wat hem ooit is overkomen. Misschien zijn hun wel een stel, maar dat hoeft natuurlijk niet per se zo te zijn. En tegenwoordig begint Bill trouwens ook steeds verwijfder te worden. Hij draagt nou ook al van die rode vrouwenjasjes die heel kort zijn. Dus waarbij je buik zichtbaar is. En dat dragen vaak vrouwen die sexy willen doen of denken te zijn. Maarja, Bill is gewoon sexy! x'D En hij probeert laatst ook een Scene kapsel te hebben, valt jullie dat ook op? Maar dat doet hij niet vaak... Jammer eigenlijk want het staat hem wel! En als jongen zwarte eyeliner enzo dragen, oké, dat is stoer vind ik! Maar hij draagt nu ook al blauwe eyeliner, bijna alleen maar tegenwoordig. Dat heeft hij ook verteld in een inerview, hij is helemaal over de zwarte eyeliner heen. Zegt hij dan hoor. En hij draagt paarse strings.x'3 Whahah! Maar goed... En er zijn trouwens nog veel meer dingen waar door hij tegenwoordig verwijfder is. En aan de ene kant zal ik het ook wel leuk vinden dat hij Gay is, want ik hou van Homo's! Maar aan de ene kant zal ik het ook weer vet erg vinden... Want dan zijn al mijn dromen over mij en Bill dus gewoon gebroken, één grote leugen! Dat is het sowieso al, maar je weet maar nooit. En als hij dan Gay is is er nul komma nul procnt hoop meer! En dat gelt niet alleen voor mij, maar elke Bill fan. Maar als hij daadwerkelijk Homo is wat ik dus denk, dan zal ik er zeker niet minder fan op worden. Denken jullie ook dat hij Homo is...? En stel me gerudt bitte, want ik heb best onrustige gedachten over dit onderwerp, ik zit er heel erg mee...


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    (...)

    Yeaah!! Lets sing the gay song...

    I wanna take you to the gaybar, I've got something to put in u, at the gay bar gay bar gay bar!!! [/nolife] xD
    yeeeeeeeeeeh (dance)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)
    -Gaat foto van Bill photoshoppen zodat hy er als een oud mannetje uit ziet-



    Oh gemenerd! :O xD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)
    Maar ik wil géén sex met Bill,
    Ik wil Tom!

    Dan ga ik Tom ook ff verpesten xD
    Dan wordt Tom kaal omdat zyn dreads uitvallen en ook hy krygt overal rimpels en zyn wenkbrauwen verdwynen en hy kan byna niet meer praten en zyn vingers zyn helemaal verneukt door 't gitaar spelen en.. -Denkt na- Hy is kreupel en loopt met stokkie :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    het maakt me zeg maar niets uit, oké dat is een leugen, mijn droomwerledje zeg maar stort dan in als een blok --' dat weet ik dus ook wel. En draagt hij strings? o.O' hoe weet jij dat?? Volgens mij niet hoor :O


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Lieve schat, of Bill nou homo is of niet, je krijgt hem niet ok? En dit zeg ik alleen maar om je te helpen: leg je er bij neer dat die droom nooit uitkomt.;] Anders maak je jezelf alleen maar ongelukkig.
    En laten we Bill even lekker zelf laten bepalen of die homo is of niet:S. Hij is het waarschijnlijk wel, nouen? Er is niks bewezen.
    Eerste deel mee eens. Gedeeltelijk met het tweede deel ook. Maar ik zou het ook helemaal niet erg vinden/het leuk vinden als hij toegeeft dat hij gay is want dan is het misterie in mijn hoofd opgelost


    Life is hard and then we die

    Lieve schat, of Bill nou homo is of niet, je krijgt hem niet ok? En dit zeg ik alleen maar om je te helpen: leg je er bij neer dat die droom nooit uitkomt.;] Anders maak je jezelf alleen maar ongelukkig.
    En laten we Bill even lekker zelf laten bepalen of die homo is of niet:S. Hij is het waarschijnlijk wel, nouen? Er is niks bewezen.


    Maybe you right...


    Scream for mercy!

    @LoveGames: Omdat ik het zeker wil weten. x'D

    Weetje als je het nu aan hem persoonlijk vraagt zoals al die andere interviewers weet je het antwoord.Misschien is hij wel eerlijk en als jij denkt van niet voer je hem dronken en vraag je hem eerlijk te antwoorden.Als hij dan nog altijd hetzelfde antwoord dan is hij eerlijk en als dat niet helpt martel je hem toch gewoon (;


    The soul needs autumn.

    (...)
    Dan ga ik Tom ook ff verpesten xD
    Dan wordt Tom kaal omdat zyn dreads uitvallen en ook hy krygt overal rimpels en zyn wenkbrauwen verdwynen en hy kan byna niet meer praten en zyn vingers zyn helemaal verneukt door 't gitaar spelen en.. -Denkt na- Hy is kreupel en loopt met stokkie :D

    Dan neem ik JOU toch gewoon (nerd)


    The soul needs autumn.

    (...)
    Weetje als je het nu aan hem persoonlijk vraagt zoals al die andere interviewers weet je het antwoord.Misschien is hij wel eerlijk en als jij denkt van niet voer je hem dronken en vraag je hem eerlijk te antwoorden.Als hij dan nog altijd hetzelfde antwoord dan is hij eerlijk en als dat niet helpt martel je hem toch gewoon (;

    Ja, door dreigen, Tom te vermoorden xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Weetje als je het nu aan hem persoonlijk vraagt zoals al die andere interviewers weet je het antwoord.Misschien is hij wel eerlijk en als jij denkt van niet voer je hem dronken en vraag je hem eerlijk te antwoorden.Als hij dan nog altijd hetzelfde antwoord dan is hij eerlijk en als dat niet helpt martel je hem toch gewoon (;
    Ooit zal ik het 'm vragen, ooit zeg ik je XD


    Life is hard and then we die

    (...)

    Whahah, er is ook een liedje "It's OK 2 B Gay" xD
    [BenZelfTotallyGayxD]
    NOG EENTJE :D JOIN THE GAYGANG!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    (...)
    Dan neem ik JOU toch gewoon (nerd)

    Dan wordt ik lekker GRYS xD Maar blyf lekker jong eruit zien en helemaal fit en dat gryze haar verf ik dan xD
    DUS KOM MAAR(H)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Weetje als je het nu aan hem persoonlijk vraagt zoals al die andere interviewers weet je het antwoord.Misschien is hij wel eerlijk en als jij denkt van niet voer je hem dronken en vraag je hem eerlijk te antwoorden.Als hij dan nog altijd hetzelfde antwoord dan is hij eerlijk en als dat niet helpt martel je hem toch gewoon (;


    Bill heeft al een keer toen hij dronken was gezegt dat hij Gay is... xD


    xx


    Scream for mercy!

    (...)NOG EENTJE :D JOIN THE GAYGANG!


    Ahaaaaah! xD :D


    <33


    Scream for mercy!

    (...)

    Bill heeft al een keer toen hij dronken was gezegt dat hij Gay is... xD


    xx


    en dronken mensen spreken de waarheid (A)


    Tom and Georg could write a bad romance.