• Hee,

    Ik vind tc verhaaltjes enzo wel hip. Zelf schrijf ik het ook regelmatig. Maar Tom zei in een interview dat hij ons daarom een stelletje overbesekste pubers vind! xD Wat is jullie mening hierover? En zal Bill het zelfde denken? (vast wel:Y))


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    (...)Ik zou dat soort verhalen liever over mezelf lezen dan verhalen dat ik mijn broer neuk >.<. En iedereen begint ook door die verhalen te geloven dat ze iets hebben ¬¬
    Nouja, het gaat me eigenlijk niet persé over dat 'ie z'n broer neukt, maar dat hij een jongen neukt. Dat vind ik wat minder hopeloos ^^


    Life is hard and then we die

    Tom is zelf een overbesekste puber (A)

    XD

    xx. Marit


    Sowas wie wir, geht nie vorbij <3

    (...)Ik zou dat soort verhalen liever over mezelf lezen dan verhalen dat ik mijn broer neuk >.<. En iedereen begint ook door die verhalen te geloven dat ze iets hebben ¬¬



    Dat klopt, maar je weet niet (ik ook niet) of het zo is. dus voor het zelfde geld hebben ze IRL wel wat... :Y)

    xx


    Scream for mercy!

    weetje.. soms sijn se best wel komisch en nergens op slaand. ik lees se niet maarsoms vindk se ebst wel geinig xD


    We can only learn to love by loving.

    Tom is zelf een overbesekste puber (A)

    XD

    xx. Marit




    idd! Totally treu! xD

    <33


    Scream for mercy!

    (...)


    Dat klopt, maar je weet niet (ik ook niet) of het zo is. dus voor het zelfde geld hebben ze IRL wel wat... :Y)

    xx
    zo'n iemand ben ik niet die alle verhalen gelooft wjw

    k vind het eig maar creepy dat mense zoiets schrijve :8

    en voor Bill en Tom moet dat pas echt raar zijn, niet dat k ermee mee inzit wnt k ben geen fan, mr dat moet toch niet echt fijn zijn voor hun --'


    You're a star in heaven.

    Ik ben het met Tom eens. En dan zeggen ze dat hij oversekst is =='

    idd!
    Ik vind TC vulgair.
    Ik lees ze dus ook niet.


    I need you like a heart needs a beat

    TC .. da istr echt wel over :|


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik weet niet, ik heb ooit een deel van zo'n serie gelezen maar ben na deel 5 ofzo gestopt omdat ik het eigenlijk niet echt normaal vindt.Maar als er mensen zijn die het mooi vinden mij best, dan hebben die schrijvers teminste lezers maar zelf schrijven zal ik al zeker nooit doen .


    The soul needs autumn.

    Ik weet niet, ik heb ooit een deel van zo'n serie gelezen maar ben na deel 5 ofzo gestopt omdat ik het eigenlijk niet echt normaal vindt.Maar als er mensen zijn die het mooi vinden mij best, dan hebben die schrijvers teminste lezers maar zelf schrijven zal ik al zeker nooit doen .


    Toch nog iemand die ook de mening van de lezers en schrijvers snapt en wardeert! (A) xD


    xx


    Scream for mercy!

    ik vind twincest een beetje overdreven als ik eerlijk mag zijn :P

    xx

    ik vindt het wel mooi

    Ik lees het niet, ik wil het ook niet lezen. Ik vind dat Tom hier wel een punt heeft.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    maar soms overdreven ^