• Hee,

    Ik vind tc verhaaltjes enzo wel hip. Zelf schrijf ik het ook regelmatig. Maar Tom zei in een interview dat hij ons daarom een stelletje overbesekste pubers vind! xD Wat is jullie mening hierover? En zal Bill het zelfde denken? (vast wel:Y))


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    En weetJ bij twincest moet je verder kijken dan enkel de sex dat er in voor komt, het gaat eigenlijk gewoon over liefde, dat er ook zoiets kan gebeuren en dat je jezelf er eigenlijk moet bij neerleggen en er mee moet leven, niet dat het zozeer enkel met de Kaulitzen kan gebeuren maar ook dichter bij de leefomgeving rondom jezelf. Ik bedoel, het kan toch daarom is het toch niet meteen vulgair omdat het familie is of broers zijn??


    ik ben het helemaal met je eens...zelf vind ik ze zelf leuk om te lezen...1 die ik heel goed vind is die van LovingIsMe, I'm a boy, not a girl...die is erg leuk geschreven...zelf schrijven weet ik niet echt...misschien ooit wel, maar ja...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Hmhm, en hebben gewoon teveel fantasie, en sowieso het is incest, ik moet er niet aan dnken om met mijn broer in bed te liggen, ik vind het dus gewoon ranzig!


    je bent het er daar helemaal mee eens alleen de gedachten al om met mijn broer in bed te liggen, Bah, Bah en nog eens Bah, lijkt me dus echt ranzig en ik denk dat iedereen dat vind dus ik denk niet dat ze een realtie met elkaar hebben maar gewoon tweelingbroers zijn en niks meer en niks minder


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    raaaans :D

    als ik zoiets over mezelf moest vinden op internet zou ik me dood schamen! xD en dat doen hun nu wrss ook. xD
    <3.

    En Tom is ckr niet oversext ofso??:Y)xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    En Tom is ckr niet oversext ofso??:Y)xD



    Idd! hij noemt ons wel een stelletje overbesekste pubers maar dan weet hij zeker niet dat hij zelf juist het overbesekst is! xDxD:Y)



    xx


    Scream for mercy!

    Gek ^^
    Ik neem het Tom niet kwalijk dat hij sommigen overbesekste pubers vindt xD
    Maarja ik laat jullie doen hoor.
    Maar idd: nu niet beginnen geloven dat het echt zo is he! :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)


    Idd! hij noemt ons wel een stelletje overbesekste pubers maar dan weet hij zeker niet dat hij zelf juist het overbesekst is! xDxD:Y)



    xx

    It takes one to know one, zeker x)


    One man's fun is another's hell.

    (...)
    It takes one to know one, zeker x)


    Ja echt héa! Wedden dat als Tom bevriend was met een tweeling, maar dan 2 meiden en erg "hot", had hij echt wel willen zien hoe die 2 elkaar aflebberen.xD Zo zijn alle overbesekste pubers, en dus zeker Tom!! xDx'D



    xx


    Scream for mercy!

    Vind het laag als je zoiets gebruikt als publiciteitsstunt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind Twincest maar niks ><
    Een beetje lopen lezen, hoe Tom en Bill het met elkaar doen.
    Nounee. :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Dat zijn eigenlijk ook zo'n verhalen waardoor er veel haters komen, en waarom ze Bill een homo noemen... Door twincest krijgen ze toch wel een beetje een slechte naam...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik lees het wel omdat het zo mooi geschreven is.
    maar ik zou niet willen dat het echt was.


    Be nyappy

    Geweldig! Sommige TC is dan wel erg.. nep geschreven maar nog altijd geloofwaardiger dan al die standaard TH verhaaltjes met wanhopige fans en Bill met een meisje =']


    Life is hard and then we die

    ik lees ze niet, nooit gedaan |:


    Protège moi de mes désirs.