• Hee,

    Ik vind tc verhaaltjes enzo wel hip. Zelf schrijf ik het ook regelmatig. Maar Tom zei in een interview dat hij ons daarom een stelletje overbesekste pubers vind! xD Wat is jullie mening hierover? En zal Bill het zelfde denken? (vast wel:Y))


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    Ik ben sowieso fan van gaysex. 8D
    Niet zozeer met twincest, omdat ik niks met die band heb.


    we were young but we were blind.

    Ik ben sowieso fan van gaysex. 8D
    Niet zozeer met twincest, omdat ik niks met die band heb.


    Enjoy the club meid! Ben ook een Gaysex fan! xD

    <33


    Scream for mercy!

    (...)

    Enjoy the club meid! Ben ook een Gaysex fan! xD

    <33

    Yay! Gezellig. xD


    we were young but we were blind.

    En weetJ bij twincest moet je verder kijken dan enkel de sex dat er in voor komt, het gaat eigenlijk gewoon over liefde, dat er ook zoiets kan gebeuren en dat je jezelf er eigenlijk moet bij neerleggen en er mee moet leven, niet dat het zozeer enkel met de Kaulitzen kan gebeuren maar ook dichter bij de leefomgeving rondom jezelf. Ik bedoel, het kan toch daarom is het toch niet meteen vulgair omdat het familie is of broers zijn??


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Yay! Gezellig. xD


    Idd! :D xD


    Scream for mercy!

    En weetJ bij twincest moet je verder kijken dan enkel de sex dat er in voor komt, het gaat eigenlijk gewoon over liefde, dat er ook zoiets kan gebeuren en dat je jezelf er eigenlijk moet bij neerleggen en er mee moet leven, niet dat het zozeer enkel met de Kaulitzen kan gebeuren maar ook dichter bij de leefomgeving rondom jezelf. Ik bedoel, het kan toch daarom is het toch niet meteen vulgair omdat het familie is of broers zijn??



    Idd! You go girl, totally right! :Y):DxD


    <33


    Scream for mercy!

    Nja, ik zou nu ook niet graag lezen over een relatie tussen mij en mijn broer of zo :s
    Maar sommige tc verhalen zijn gewoon zo mooi geschreven dat je het niet raar vindt dat het eigenlijk om Tom en Bill gaat als een koppel..snapt iemand wat ik bedoel? :P

    Ik vind het gewoon Goor.


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Nja, ik zou nu ook niet graag lezen over een relatie tussen mij en mijn broer of zo :s
    Maar sommige tc verhalen zijn gewoon zo mooi geschreven dat je het niet raar vindt dat het eigenlijk om Tom en Bill gaat als een koppel..snapt iemand wat ik bedoel? :P



    Ja, ik snap precies wat je bedoelt! :Y)
    En ik hou van twincest... Mijn twee nichtjes zijn namelijk een 2ling en doen het met elkaar... Soms waar ik bij ben, en dat is supa gail! xD [/JabenTotallyGay!x'3]


    xx


    Scream for mercy!

    Ik vind het gewoon Goor.



    Oké, jouw mening! :Y)


    xx


    Scream for mercy!

    (...)


    Idd! You go girl, totally right! :Y):DxD


    <33



    weet ik wel x']


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vreselijk.
    Seriously, ik heb er echt een hekel aan.


    I recycle my thoughts.

    (...)


    weet ik wel x']


    Whahah, eigenduuuuunk! xDxDxD



    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Whahah, eigenduuuuunk! xDxDxD



    xx



    Nee hoe kom je daarbij? (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Nee hoe kom je daarbij? (A)




    Whahah, meligheid heeeeeerst! xDxD



    <33


    Scream for mercy!