• Hee,

    Ik vind tc verhaaltjes enzo wel hip. Zelf schrijf ik het ook regelmatig. Maar Tom zei in een interview dat hij ons daarom een stelletje overbesekste pubers vind! xD Wat is jullie mening hierover? En zal Bill het zelfde denken? (vast wel:Y))


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    ik vind het maa ranzig... ik gaat toch oook niet met mijn zusje lopen doen? of wel? en zeker bandcest gadver


    jep met tom eens ik weet zeker als ze er achter komen wat voor verhalen ze het over hun schrijven dat ze woedend wooorden of verdrietig


    Some angels have no wings.

    Tom moet zun bek houden. :Y) Die oversexstheid hebben we nog altijd van hem afgekeken.

    Ik vind twincest zelf wel mooi geschreven soms. Ik lees het wel graag.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha..Tom de Sexgott en oversekstheid himself zegt dat wij oversexte pubers zijn??

    Ik lees heel vaak twincest verhalen. En guys, it's just fantasy!! Net alsof die andre lovestorys van dat je met Bill trouwt enal wél reality kunnen worden!


    Live for something or die for nothing

    ik vind het maa ranzig... ik gaat toch oook niet met mijn zusje lopen doen? of wel? en zeker bandcest gadver


    jep met tom eens ik weet zeker als ze er achter komen wat voor verhalen ze het over hun schrijven dat ze woedend wooorden of verdrietig


    Bandcest, ik vind die naam maar raar :x 1 keer gelezen, ik dacht echt zo van: GATVERDAMME gelukkig was het er eentje van 5 quizjes ofzoiets. Twincest zelf vind ik dan wel grappig, eerste keer dat ik las begin: GATVERDAMME. Daarna vond ik wel grappig =)


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    whieee.. :')

    ehm, ik heb der eigenlijk geen mening over, vind de verhalen meestal wel mooi.<3


    Love is in the air'<3

    Ik ben het volledig met Tom eens. -bedenkt zich plots iets- Zegt die dat serieus? Heb je daar een filmpje van. Kan ik even lachen. Het beeld van Tom die dat zegt lijkt me hilarisch.


    Elegance is refusal.

    ik vind de verhalen wel mooi, maar dan gaat het me niet om die sex ofzo.. En eerlijk gezegt vindt ik het als het echt is wel ranzig, maar het maakt toch niet uit. Het zijn maar verhalen. Ik geloof zelf ook niet echt dat ze zulke dingen gaan doen. Maar ik vind de verhalen gewoon mooi..

    Als je vindt dat hun iets samen hebben vindt ik het wel vet vies. Ik en een van mijn broers.. Ieuww.. moet er niet aan denken..

    tja... ergens ben k het wel me hem eens ma k vind dat die da positief moet bekijken...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind het een raar idee, en zou het ook echt raar vinden als zoiets over mij geschreven zou worden.
    Maar soms zijn ze gewoon echt heel mooi geschreven. Er zijn van die verhalen waar het inderdaad heel vulgair overkomt, maar niet alle verhalen zijn zo.


    it's so empty living behind these castle walls

    NANOUCAKER zei

    Haha..Tom de Sexgott en oversekstheid himself zegt dat wij oversexte pubers zijn??

    Ik lees heel vaak twincest verhalen. En guys, it's just fantasy!! Net alsof die andre lovestorys van dat je met Bill trouwt enal wél reality kunnen worden!


    ja precies:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou er niet eens aan mogen denken moesten mensen zoiets over mij en mijn broer schrijven.Ugh, ik vind het afschuwelijk en zal het altijd afschuwelijk vinden.Zo verklaar je ze als homo !?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mannequin schreef:
    bullshit.
    De mensen die dat schrijven zijn verveeld >.< het lijkt me zo beschamend om opeens zoiets te vinden over jezelf en je broer.

    Laat ze toch lekker doen, als ze fan zijn & het maakt hen blij? Als je het niet leuk vind kijk je er toch niet naar ! (;


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb zelf een tc, die nergens naar Trekt.
    Maar ik vind het egt super om te lezen.
    En alles is better dan die Verompelde FanFaction!
    Nee dat trekt ergens op?
    DAn is Tc nog geloofwaardiger!., x'D
    nee oke., maar het is niet alleen de Sex., Maar bij de twins, kan je meer liefde laten spelen dan bij een 'normaale' relatie.
    En dat maakt het soms zo mooi.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind het ranzig. Denk na; leuk voor Bill en Tom als ze het lezen. Ik zou me kapot lachen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik vind het hele verhaal van liefde erg mooi. Maar ik hoef absoluut GEEN funzige seks-scenes.


    Save me with your love tonight.