• Hee,

    Ik vind tc verhaaltjes enzo wel hip. Zelf schrijf ik het ook regelmatig. Maar Tom zei in een interview dat hij ons daarom een stelletje overbesekste pubers vind! xD Wat is jullie mening hierover? En zal Bill het zelfde denken? (vast wel:Y))


    <
    33 Xetha


    Scream for mercy!

    Alsof Tom en Bill de moeite nemen om de verhalen te ontcijferen hahahah. En als je beroemd bent, zijn zulke dingen nou een maal te verwachten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vind ze af en toe heel goed beschreven ^^


    Life is hard and then we die

    afschuwelijk.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Uhm twincest is niet alleen net díé tweeling he. TC is gewoon TC


    KTC zou je als Kaulitz twincest kunnen beschouwen.

    haha, maar like TC is wel oké denk ik. Lol net zoals Yaoi enzo, maar dat is gewoon geweldig. En like, jullie zullen precies zo denken over TC denk ik haha. Ik heb het eigenlijk nog nooit gelezen, nja een paar stand alone's. Zo erg vindtr ik het niet.


    Haha hoe weet Tom dat jullie daar over schrijven?XD Doen ze dat op Quizilla ook of zo xD?


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Ik vind het eerlijk gezegt niet leuk ofzo om te lezen of om te schrijven.


    I've got you to make me feel stronger.

    NarutoStory schreef:
    Uhm twincest is niet alleen net díé tweeling he. TC is gewoon TC


    KTC zou je als Kaulitz twincest kunnen beschouwen.

    haha, maar like TC is wel oké denk ik. Lol net zoals Yaoi enzo, maar dat is gewoon geweldig. En like, jullie zullen precies zo denken over TC denk ik haha. Ik heb het eigenlijk nog nooit gelezen, nja een paar stand alone's. Zo erg vindtr ik het niet.


    Haha hoe weet Tom dat jullie daar over schrijven?XD Doen ze dat op Quizilla ook of zo xD?

    Ze schrijfen oferal TC's, niet alleen op Q ;]
    en mesnen schrijfne het ofer heel de wereld, dus er zullen ok wel duitse Tc's zijn die ze kunnen lezen, en zu zullen er ook vast en zekker een keer mee Geconfronteerd zijn ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    NinjaTurtle schreef:
    Ik heb zelf een tc, die nergens naar Trekt.
    Maar ik vind het egt super om te lezen.
    En alles is better dan die Verompelde FanFaction!
    Nee dat trekt ergens op?
    DAn is Tc nog geloofwaardiger!., x'D
    nee oke., maar het is niet alleen de Sex., Maar bij de twins, kan je meer liefde laten spelen dan bij een 'normaale' relatie.
    En dat maakt het soms zo mooi.


    Dat is zeker waar! Dat is inderdaad heel mooi, maar dat is ook zo met bandcest of mensne die elkaar elke dag ziene nzowat samen wonen. Zoals in een band dus. Omdat die elkaar perfect begrijpen. Maar twins nog meer zelfs.


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    NarutoStory schreef:
    (...)

    Dat is zeker waar! Dat is inderdaad heel mooi, maar dat is ook zo met bandcest of mensne die elkaar elke dag ziene nzowat samen wonen. Zoals in een band dus. Omdat die elkaar perfect begrijpen. Maar twins nog meer zelfs.

    Ja, kijk wij zitten op een lijn^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik vind van niet, ik ben zelf een twin & ik ga toch ook niet met mijn zus lopen seksen ofzo.
    ik vind het bullshit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik geef tom gelijk, TC-lovers zijn allemaal oversekste pubers.

    ik vind twincest dom, komaan stel je nu eens voor dat iedereen fantaseerd over dat jij en je broer neuken.

    Ik vind twincest not done.

    by the way, in welk intervieuw zei hij dat?


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Ik vind het belachelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gay.


    All this dampness is damp.

    Hoe je er op komt :'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik vind het eng dat mensen op dat idee zijn gekomen. Heb 1x een paar chapters gelezen en wil het nooit meer.


    hoi, jij bent leuk.

    Kvind ze nasty.


    ars moriendi