• Heel simpel: Ik was op google, en zag een cute foto van tokiohotel x). Ik klikte daarop, en kwam zo bij quizlet, die foto stond bij de uitkomst. Toen ik dat vaker zag ben ik gaan kijken en pas 4 maanden nadat ik quizlet al kende heb ik pas een account aangemaakt. o_<

    En jullie?


    -

    Ik via een vriendin
    Had dan een account gemaakt, en heb het zo'n week op z'n minst verwaarloosd x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Via een Vriendin :'D

    Via google. Ik was, ofcourse, plaatjes van Tokio Hotel aan het zoeken en toen kwam ik op wonderbaarlijke wijze op quizlet uit. Maargoed, nu ben ik niet zo'n Tokio Hotel fan meer. (: Maar quizlet is gewoon te leuk om mee te stoppen. ^^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    via x DEADxHEADx


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Via vriendin :]

    Ik was naar de foto's aant kijken van Tom Kaulitz
    en heb ik die grooter gemaakt en daar stond Quizlet en heb daar op geklikt en quizjes gemaakt, niet van Tokio Hotel ofzo, want da was er nog maar amper, maar van welke auto ben jij en die dingen ^-^:P


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    via een vriendin, die heeft hier ook een account, BLS


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik was metmijn zuse aan het computeren, ze wile dingen over horseland zien en toen kwam ik uit bij quizlet, de dag er na heb ik me aan gemeld

    ik ook via google ,
    ik dacht zo: lijkt me wel leuk, sjalal!
    En zo ben ik hier terecht gekomen


    I can't see the future with tears in my eyes

    via een plaatje via google;)


    I am an idiot, I move.

    Via Google ja :)
    Als je iets over TH zoekt, kom je wel snel op Quizlet terecht he? :P
    xX <3


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ik vond quizlet omdat ik via google verhaaltjes over TH zocht, geschreven door fans. En toen kwam ik bij een tc verhaal uit op quizlet. Een serie dus... Geen benul van wat het was ben ik hem gaan maken. En toen wou ik ook reactie's plaatsen, maar ik heb ook pas ongeveer 3 maanden er na ingelogd. xD


    xx


    Scream for mercy!

    Uhhm, ik zocht iinfo op over TH ,, dat was het geloof ik..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Same here, maar de TH periode ligt al langachter me xD


    Me to xD

    gelukkig ligt die periode in een he;e grote berg zand xD


    You can never wear to much black

    Ik zocht een plaatje van Th & toen klikte ik die aan en toen kwam ik op Q :]

    Alleen is Th zooooo 1954... ¬¬