• Weet iemand dat? Want door zijn ziekte moest hij stoppen met optreden enzo, en toen is hij uit de band gestspt. Best jammer eigenlijk... Maar mijn vraag is dus, welke ziekte heeft hij?

    xx


    Scream for mercy!

    nja Dat hij anorexia had is wel duidelijk
    Ik bedoel dat kon je tog zien :O!

    Nja Ik wens hem heel veel sterkte (H)

    Mrja dit leest hij tog nie XD


    Idd! XD Maar onddanks dat wens ik hem ook veel sterkte!! (H)

    xx


    Scream for mercy!

    Ik dacht ook dat het door anorexia kwam, toch? Ach ja, ik vond het zielig voor hem, voor z'n vrienden, en voor de fans. 't Zou vast een moeilijke tijd voor hem zijn geweest...
    x.


    ok

    Geen fan

    Luminor anorexia? Ik heb gehoord dat de anderen hem pestten, vooral Kiro, dat ie daarom de band heeft verlaten.
    Anyway, ik weet het verder niet. Geen fan of zo. Pik alleen af en toe wat op. (A)
    xXx <3


    FML

    Ja ik weet de redenen enzo. En zo hier en daar zie ik inderdaad de juiste dingen er tussen staan. Maar dat ga ik niet op een topic neerpleuren.. ik gun de jonge zijn privacy..


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ik weet de redenen enzo. En zo hier en daar zie ik inderdaad de juiste dingen er tussen staan. Maar dat ga ik niet op een topic neerpleuren.. ik gun de jonge zijn privacy..


    Dus ik mag het niet weten? Oké, jammer... Iemand anders die het weet en wel wil zeggen? ^^

    xx


    Scream for mercy!

    (...)

    Dus ik mag het niet weten? Oké, jammer... Iemand anders die het weet en wel wil zeggen? ^^

    xx
    Ik denk dat er genoeg mensen zijn die het ongeveer wel weten ja.. Maar het is gewoon niet eerlijk.. Ik gun die jongen zijn privacy.. Niet alleen jij mag het niet weten van mij x] Maar niemand mag het weten.. dus het ligt zeker niet aan jou ofzo ;)


    Wie du mir, so ich dir.

    nouw ik weet niet wat ik moet geloven ik dnek iets met zijn longen.

    vind het allen wet vet jammer Luminor hoorde er gewoon bij :(

    XxX mij

    nja Dat hij anorexia had is wel duidelijk
    Ik bedoel dat kon je tog zien :O!

    Nja Ik wens hem heel veel sterkte (H)

    Mrja dit leest hij tog nie XD

    maar ksnap dus nie zo goed wrom hiij dan een shirtje draagt waarin je zn tepels kan zien wand als je ana hebt ben je tog heel oncker over je lichaam ben durf je dat nie zomaar te laten zien!!:O


    Liefhebben is de eenzaamheid van de ander observeren en verwonderd blijven over zijn mysterie.

    ö heeft hij serieus anorexia ?!
    Ik dacht al van wel, maar hoopte van niet :(
    Njaa, hij moet er wel weer bovenop komen hoor!
    Lumi rocks!


    Fallen angels never die..