• Nou ik ben nu al bijna 2 jaar fan van TH maar ik vind ze steeds minder worden :S

    Ik heb ze gesteund toen ze een heletijd in amerika waren,, toen er 100de fans afhaakte omdat ze bijna geen 'aandacht' gaven aan europa.
    Mijn helekamer hangt vol met posters!
    ik heb t-shirts albums etc.
    Er is dus hun nieuwe DVD en die moets en zal ik een paar weken geleden nog perse hebben,, maar nu.. ik vind het wel kut eigenlijk Maar ik vind ze dus niet meer leuk eigenlijk...
    Ik vind het eigelijk wel
    raar! ik bedoel ik ben er altijd super fan van geweest en nu in 1 keer klap boem niet meer. Als er iemand een poster van ze heeft heb ik iets van... geef maar aan kimberley of whatever.

    Maar ik heb dus een vraag.

    Wie was er fan van en nu niet meer? En hoe lang ben je fan geweest? En waarom ben je het nu niet meer?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben nog steeds fan!


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben nog steeds fan!


    oke:) ik luister nu aleen nog soms naar hun muziek..


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik was fan, sinds het prilste begin ^^ Ik vond ze steeds minder worden toen ze echt doorbraken. Ze werden veel te commercieel. Het exentrieke maakte plaats voor 'normale' dingen.


    Bored.

    Ik ben nog steeds fan en ik blijf ook fan tot ik hun liedjes echt superduperenz... beu ben ^^


    Let the Night embrace you

    Ik ben nog amper fan. Like, er bestaat zoiets als; Andere en misschien beter groepen. Jhaa ik ben nu like veel grotere fan van Zornik, eigenlijk al meer dan 2 jaar maar wist het zelf niet goed enzoo x] Ongeveer al zo'n 4 jaartjes maar ik doe daar niet zo hyper ofsoo over you know. En jhaa, het is gewoon zo. Dat komt omdat TH niet echt veel meer hier is en ze ons kinda verwaarlozen dat ik ook wel naar andere groepen opzoek ga snap je? Daardoor ben ik dus nu nog amper fan van TH.

    ik ben niet egt een hyperende de fan meer. Ik luister af en toe hun muziek nog wel en in me kamer hangen nog steeds 2 posters. Alleen het zijn er geen 10 meer.^^


    I am an idiot, I move.

    Achja, shitty things happens.

    Ik ben nog amper fan. Like, er bestaat zoiets als; Andere en misschien beter groepen. Jhaa ik ben nu like veel grotere fan van Zornik, eigenlijk al meer dan 2 jaar maar wist het zelf niet goed enzoo x] Ongeveer al zo'n 4 jaartjes maar ik doe daar niet zo hyper ofsoo over you know. En jhaa, het is gewoon zo. Dat komt omdat TH niet echt veel meer hier is en ze ons kinda verwaarlozen dat ik ook wel naar andere groepen opzoek ga snap je? Daardoor ben ik dus nu nog amper fan van TH.


    ik ben nu helemaal weg van Escape The fate ^^


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    En ik weet nu een blijf met mezelf. Like vroeger moest en zou ik ook zoals jou álles dat'k tegen kwam van TH hebben, jhaa ik ws lekker een hyperkipje. Maar nu isd het zo van; 'Achjhaa, die bestaan ook nog zeker?' Njhaa ik ben like afgekickt byna helemaal.

    helaas ben k steeds meer into de heavy metal x'D Zeg maar tegen metals dat je TH ook goed vind x'D Neah maar.. k vind hun eerste liedjes het leukst. k zie wel hoe t volgende album word. als k dit niks vind.. luister k denk alleen nog de oude nummers..


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben nog fan,maar het is op dit moment m'n favo band niet meer.Waarom,weet ik niet.Ik mocht toch al niet naar concerten.Ik wacht op hun nieuwe album,en dan zal het m'n favo band wel weer zijn.^^


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik had zoiets ook.
    Duurde bij mij.
    3 weken ofzo.
    En nu ben ik weer 100% xD
    Alleen.
    Nuw eet zowat niemand in RL dat ik nog fan ben ^^


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Tis zeker niet dat ik alleen fan ben van ToHo
    Ik ben dan ook niet geobserdeerd
    maar ik ben nog fan andere groepen; paramore,simple plan,enzo...


    I need you like a heart needs a beat

    ik ben nog steeds fan, maar vind inderdaad ook dat Tokio Hotel nog 'n keer aandacht moet geven aan de europese fans .


    Some people make the world special just by being in it

    Ik was fan, sinds het prilste begin ^^ Ik vond ze steeds minder worden toen ze echt doorbraken. Ze werden veel te commercieel. Het exentrieke maakte plaats voor 'normale' dingen.

    Uhu, Tokio Hotel is een en al commerciëel gedoe..


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.