• Nou ik ben nu al bijna 2 jaar fan van TH maar ik vind ze steeds minder worden :S

    Ik heb ze gesteund toen ze een heletijd in amerika waren,, toen er 100de fans afhaakte omdat ze bijna geen 'aandacht' gaven aan europa.
    Mijn helekamer hangt vol met posters!
    ik heb t-shirts albums etc.
    Er is dus hun nieuwe DVD en die moets en zal ik een paar weken geleden nog perse hebben,, maar nu.. ik vind het wel kut eigenlijk Maar ik vind ze dus niet meer leuk eigenlijk...
    Ik vind het eigelijk wel
    raar! ik bedoel ik ben er altijd super fan van geweest en nu in 1 keer klap boem niet meer. Als er iemand een poster van ze heeft heb ik iets van... geef maar aan kimberley of whatever.

    Maar ik heb dus een vraag.

    Wie was er fan van en nu niet meer? En hoe lang ben je fan geweest? En waarom ben je het nu niet meer?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    alleen de die-hard fans blijven over,,


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    alleen de die-hard fans blijven over,,

    En wat versta jij onder die-hard fans? Gillende gestoorde kleuters, die andere fans zich laten schamen voor hen?

    (...)
    En wat versta jij onder die-hard fans? Gillende gestoorde kleuters, die andere fans zich laten schamen voor hen?


    nee, monsoonsletten zoals ze dat noemen, en mensen die net fan zijn en afhaken.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    nee, monsoonsletten zoals ze dat noemen, en mensen die net fan zijn en afhaken.

    Wel, dan heb je mij zonet een monsoonslet genoemd, dankuwel.
    Het is niet dat ik hun muziek toen pas kende, maar sinds Monsoon kon ik eindelijk een naam plaatsen op die muziek.

    niet,nooit,never been


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    eerst vond ik het leuk omdat ze zo dicht bij je waren zeg maar maar nu zijn ze egt onbereikbaar!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben niet écht fan meer, eerst was ik veel erger fan. En ik ben nu zo ongeveer 3 jaar fan =]


    I don't need words to feel those lips.

    Wel, ik ben nog fan, maar véél minder. Om de welbekende reden dat ze ongezond bezig zijn en hun Europese fans serieus aan het laten vallen zijn (en nu moet er niemand af komen dat het niet zo is want het is WEL zo).
    Ik ben uhm, 1 jaar en een paar maand grote fan geweest. Nu luister ik liever naar Metallica, Funeral For A Friend en Secondhand Serenade (:


    One man's fun is another's hell.

    Tokio Hotel SUCKZ :Y) Nee sorry, moest er gewoon ff uit x] Je moet maar es kijken naar dit topic en zeggen wie hier nu het best live kan zingen;
    http://derodeloper.een.be/reportage/vanavond-koen-buyse-over-zijn-afscheid-van-zornik
    Helemaal afluisteren en zeg me dan nog is dat zij slecht zijn 8D

    Ik was fan tot opeens half europa "fan" was. Ik wou mezelf geen fan meer noemen door die hysterische, kreisende fans...Dusja en nu ze zo commercieel zijn vindt ik er ook niet veel meer aan.

    ik ben en blijf een fan van tokio hotel.
    ooit hoop ik naar een concert te mogen .

    Tokio Hotel SUCKZ :Y) Nee sorry, moest er gewoon ff uit x] Je moet maar es kijken naar dit topic en zeggen wie hier nu het best live kan zingen;
    http://derodeloper.een.be/reportage/vanavond-koen-buyse-over-zijn-afscheid-van-zornik
    Helemaal afluisteren en zeg me dan nog is dat zij slecht zijn 8D

    Ik vind die gast een samengekeknepen stem hebben.

    (...)
    Ik vind die gast een samengekeknepen stem hebben.


    Wat bedoel je met samengeknepen x] Njhaa hy kan wel zingen heur 8D

    (...)

    Wat bedoel je met samengeknepen x] Njhaa hy kan wel zingen heur 8D

    Hij kan inderdaad wel zingen, maar ik like zijn stem gewoon niet. ^^

    (...)
    Hij kan inderdaad wel zingen, maar ik like zijn stem gewoon niet. ^^

    Jhaa maar wat bedoel je nu juist met dat dichtgeknepen x'D En jhaa, love them or hate them da's zoiets als TH 8)