• Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een andere cultuur en/of nationaliteit en/of land om in te wonen eigenlijk leuker vinden dan dat van hem/haar..?
    Ik ben zelf Nederlandse, maar voor een kwart Engels. Ik zou ook veel liever in Engeland wonen denk ik.. Die gezelligheid en die taal vind ik gewoon veel leuker.

    Dus wat vinden jullie? Blij met je land of liever ergens anders wonen?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 14:49 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Italiaans, mijn hartsvriendin is er geboren !!!!

    <3333333333333


    *He's the one.

    Ik ben belgisch... maar mijn betbetbetoveroverovergrootouders waren dus vikingen.. dus stam ik van noorwegen af en daar ben ik trots op :P
    maar Griekenland blijft me het meest intreseren want eeuh ik vind die verhalen over krijgers, goden en al die andere mythische dingen zoo leuk om te horen


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik ben belgisch... maar mijn betbetbetoveroverovergrootouders waren dus vikingen.. dus stam ik van noorwegen af en daar ben ik trots op :P

    Haha wat vet! Vikingen ruleeee


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben Pools -_-
    Maar ik wil er NEVER wonen!!
    Maar wel in Zweden ofzo, geen idee waarom xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ben nederlands maar ik love duitsland.. en nee dit heeft niets maar dan ook niets met tokio hotel te maken.. en zweeds vind ik zwaar hip!


    Wie du mir, so ich dir.

    In ben half belgisch - half frans.
    Maar het liefst zou ik amerikaans willen zijn.
    Geen idee waarom, maar ik vind hun manier van leven echt cool!
    Ben al super veel naar amerika geweest en het liefst zou ik willen dat we er naartoe verhuizen.
    Maar dat zit er spijtig genoeg niet in. :(
    Muaa, België is ook goed :)


    Camille :')

    Ik vind het oude Egypte heel intressant (A)
    Met die mummies enzeu.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou ook wel een paar jaar in Duitsland willen wonen, nee niet vanwege TH!
    en ik hou van Hindoestaanse kunst...maar ik wil niet in India gaan wonen of in Suriname...mij te warm.


    It's heavy but you are not the only one

    ik zou wel in een warm land willen wonen, maar zonder enge beesten, maar dat bestaat vast niet:S


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    tis zo makkelijk om duitsland te zeggen, maar USA vind ik ook wel tres sexy


    You'd took my breath but I'll survive.

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.


    Why don't you break my heart

    Ik stam af van de vikingen(ja echt waar), maar het interesseert me geen ene reet. Ik vind van die Bollywood landen cool

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    I clicked my heels and wished for you.

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    haha oké dan dacht ik te klein:P;) nee maar islam was ook maar een voorbeeld:P goh Nerdypraat:O lol xD


    Why don't you break my heart

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    haha oké dan dacht ik te klein:P;) nee maar islam was ook maar een voorbeeld:P goh Nerdypraat:O lol xD

    Nou ja, misschien denk ik wel te groot xD
    Ooh ok ^^
    Jaa, ik sta bekend om mijn nerdypraat.. (nerd) Maar als mensen zeuren dat ik 'te dure woorden' gebruik, zeg ik gewoon: 'Mensen die woorden te duur vinden, zijn niet slim genoeg om ze te begrijpen.' Ha, gedist! xD
    Sorry, moest even :P


    I clicked my heels and wished for you.