• Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een andere cultuur en/of nationaliteit en/of land om in te wonen eigenlijk leuker vinden dan dat van hem/haar..?
    Ik ben zelf Nederlandse, maar voor een kwart Engels. Ik zou ook veel liever in Engeland wonen denk ik.. Die gezelligheid en die taal vind ik gewoon veel leuker.

    Dus wat vinden jullie? Blij met je land of liever ergens anders wonen?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 14:49 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Rusland, omdat ik er vier jaar gewoond heb...
    En verder Ijsland, Noorwegen, Schotland.. you got it
    Ik vind de natuur daar heel mooi.

    De italiaanse cultuur fascineert mij:D
    Genoeg redenen om op te noemen, maar die zal ik jullie besparen(A)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn eigen afkomst. Turks.

    Verder trekt Japan ook wel, maar dan wel uit de vroegere tijden.


    I´ve got it

    Indonesië en eigenlijk alle andere Aziatische landen.

    VS.(krul)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Japan! Omdat het leven daar totaal anders is, en er zijn zoveel stijlen, zoveel verschil tussen mensen!


    Alis volat propriis.

    Buuuh ik woon in Belgie maar ben Half Frans ;ss
    Kutterss
    Maar ik zou Graag in amerika wonen x]]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik vind de culturen/landen van nu echt niks als ik heel eerlijk ben(ik ben nogal anti tegenwoordig). Ik hou juist heel erg van de oude culturen de kletiesche,germaanes vikingen. Dat soort.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik houd van het verre oosten :D

    lang leven Japan,Korea,& Azië

    :D

    owja ik houd ook van friesland, daar komt mijn vriend vandaan en ik kan een beetje fries, dikke trotsheid hiero(krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Wasted schreef:
    Mijn eigen afkomst. Turks.

    Verder trekt Japan ook wel, maar dan wel uit de vroegere tijden.

    Turkse mensen zijn mooi :O

    en die taal heeft ook gewoon iets ;D


    I solemny swear i am up to no good

    I love Duitsland dat heeft niks te maken met Tokio Hotel want daarvoor hield ik ook al van Duitsland. Ik hou daar van de natuur en de aardige mensen. Maar Egypte, Griekenland en Engeland scooren ook bij mij hoog


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Alles wat met UK te maken heeft, vind ik interessant, lol :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik zou graag in Amerika wonen of in Denemarken, of Engeland. Gewoon de talen vind ik leuk en ik vind derest eromheen ook helemaal geweldig. Ik ben alleen nog maar in Engeland geweest.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Japan voor mij, maar daar ga ik heenverhuizen zodra ik hier klaar ben.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 18:37 ]


    Life is an art, not a science.

    Rusland. Daar kom ik oorspronkelijk vandaan & heb er toen ik heel klein was gewoond. Ik vind het daar gewoon heel mooi. En de taal beheersen is iets waar ik heel trots op ben :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny