• Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een andere cultuur en/of nationaliteit en/of land om in te wonen eigenlijk leuker vinden dan dat van hem/haar..?
    Ik ben zelf Nederlandse, maar voor een kwart Engels. Ik zou ook veel liever in Engeland wonen denk ik.. Die gezelligheid en die taal vind ik gewoon veel leuker.

    Dus wat vinden jullie? Blij met je land of liever ergens anders wonen?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 14:49 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Indonesië en alles wat ermee te maken heeft.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 20:43 ]


    You move me ......... Kurt

    The Native Americans.
    Maar ik heb veel Amerikaanse famillie, en paar van mijn nichtjes zijn half Native, of hoe ze het hier zeggen; Autochtoons Amerikaans.


    I've got your back like a bra strap.

    Ik heb een Verenigd Koninkrijk obsessie. (krul)


    hoi, jij bent leuk.

    Japan, hun taal, cultuur, feesten en gebruiken interesseren me heel erg (nerd)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Spanje -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben kwart Indonesisch & kwart Duits, voor de rest ben ik Nederlands (jammergenoeg) --" Ik ben niet echt dol op dit kikkerlandje.
    Maar het liefst zou ik in Japan willen wonen, die cultuur en de taal etc, spreken me echt aan. Of America zou 'k willen wonen, dat lijkt me echt cool. & Ierland lijkt me echt een supermooi land, daar wil ik echt een x naartoe gaan. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Italië en Frankrijk

    [ bericht aangepast op 23 juni 2010 - 22:03 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    IJsland :D

    Ben vast weer de enigste O.o
    Maar dat is gewoon mijn favorite land, ik ben daar 2 weken op vakantie geweest, en het waren de 2 beste weken van myn leven.(oooh, en de douches zijn zaaalig, het ruikt dan zo'n beetje naar as ofzo, kweenie, heel lekker schoon vind ik :P)En m'n tante vertelt er allemaal mooie verhalen over ennn ik vind de mensen(die er zijn dan :P)erg aardig.

    Maar helaas, ik ben Nederlands,... And I'm NOT proud of it
    Maaaar, als ik 18 ga ik in het buitenland studeren, en dan een baan zoeken op IJsland, of anders toch een ander Scandinavisch land, want Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland zijn ook heel leuk. :)

    O.o, lang bericht :P(verveel me...)


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ninja schreef:
    Waarschuwing: niet geschikt voor mensen met een overdosis vaderlandsliefde :P

    Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een andere cultuur en/of nationaliteit en/of land om in te wonen eigenlijk leuker vinden dan dat van hem/haar..?
    Ik ben zelf Nederlandse, maar voor een kwart Engels and proud of it! ^^ Ik zou ook veel liever in Engeland wonen denk ik.. Die gezelligheid en die taal vind ik gewoon veel leuker! :)
    Dus wat vinden jullie? Blij met je land of liever ergens anders wonen?


    ik vind Engeland gewoon geweldig!
    ik heb dr ook n paar vrienden ;d en daar ben ik dan weer supertrots op n-n
    ik zou liever daar wonen, en die accenten daar vindik gewoon .. wooopwoop, geen woorden voor ;d <3


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Believing schreef:
    Ik heb een Verenigd Koninkrijk obsessie. (krul)


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Italië. Het eten, de mensen, de omgeving.. _O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Amerika. De cultuur, de taal, de steden.. Het feit dat je er alles kunt vinden.. Ik ga zeker weten een paar jaar daar wonen. ;D


    Save me with your love tonight.

    Ik heb 2 nationaliteiten. In België ben ik Belgisch en in Griekenland ben ik Grieks.

    Maar de twee landen waarin ik mij het meeste interesseer zijn Nieuw-Zeeland en Canada!


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik houd me niet zo heel erg bezig met landen en culturen van deze tijd. Meer met een heleboel soorten godsdiensten - en dan vooral de meest magische, wicca bijvoorbeeld -, mythes, het oude egypte, dat soort dingen [:


    Get back motherfuckerz'

    Ik intresseer me niet zo erg in cultuur. Ik vind het wel leuk als iemand het toevallig over zijn/haar cultuur heeft, dan vraag ik ook dingen, maar ik intresseer me niet speciaal voor 1.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.