• Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die een andere cultuur en/of nationaliteit en/of land om in te wonen eigenlijk leuker vinden dan dat van hem/haar..?
    Ik ben zelf Nederlandse, maar voor een kwart Engels. Ik zou ook veel liever in Engeland wonen denk ik.. Die gezelligheid en die taal vind ik gewoon veel leuker.

    Dus wat vinden jullie? Blij met je land of liever ergens anders wonen?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 14:49 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    DUITSLAND! hoe zçu dat toch komen*grijns*


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    haha oké dan dacht ik te klein:P;) nee maar islam was ook maar een voorbeeld:P goh Nerdypraat:O lol xD

    Nou ja, misschien denk ik wel te groot xD
    Ooh ok ^^
    Jaa, ik sta bekend om mijn nerdypraat.. (nerd) Maar als mensen zeuren dat ik 'te dure woorden' gebruik, zeg ik gewoon: 'Mensen die woorden te duur vinden, zijn niet slim genoeg om ze te begrijpen.' Ha, gedist! xD
    Sorry, moest even :P


    whaha dat kan ook:P
    ohhh haha cuwl dat je daar om bekend staat:PxD ghehe ik vind dat echt lol hoor die dis:P ksta ook altijd bekend om mijn "bijdehandte" opmerkingen xD drm gaan mensen ook nooit met mij in discussie zoo lol xD haha xD *oke ik lig nu egt in een deuk om jouw dis, ik zie dat al egt voor me xD*


    Why don't you break my heart

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    haha oké dan dacht ik te klein:P;) nee maar islam was ook maar een voorbeeld:P goh Nerdypraat:O lol xD

    Nou ja, misschien denk ik wel te groot xD
    Ooh ok ^^
    Jaa, ik sta bekend om mijn nerdypraat.. (nerd) Maar als mensen zeuren dat ik 'te dure woorden' gebruik, zeg ik gewoon: 'Mensen die woorden te duur vinden, zijn niet slim genoeg om ze te begrijpen.' Ha, gedist! xD
    Sorry, moest even :P


    whaha dat kan ook:P
    ohhh haha cuwl dat je daar om bekend staat:PxD ghehe ik vind dat echt lol hoor die dis:P ksta ook altijd bekend om mijn "bijdehandte" opmerkingen xD drm gaan mensen ook nooit met mij in discussie zoo lol xD haha xD *oke ik lig nu egt in een deuk om jouw dis, ik zie dat al egt voor me xD*

    Haha, thanks xD
    Ik vind het ok wel kewl! :P
    Hahaha, bijdehandte mensen zijn gaaf xD Ik ben dat ook wel :P Wel handig dat dan niemand met je in discussie gaat, bij mij doen ze dat nog steeds xD Meestal over TH, maar dan hebben ze meestal van die waardeloze argumenten. Éen vriendin zegt altijd 'Blabla?' als ik haar dis, en de andere slaat op haar kont en zegt: 'Ja Bill, dit is een Bill. Ahahahahaha. Ja TOKIO HOTEL is lelijk' xD Beetje sneu :P maar dan lach ik in mijn vuistje xD Ben echt ernstig jaloers op jou, dat jij nooit zulke discussies hebt :P Ruilen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Duitsland ook ja, maar dat heb ik altijd al wel vet gevonden en Italië vind ik ook een geweldig land. Dat qat landen betreft en ja qua cultuur zul je denk wel islam bv bedoelen maar ik ben altijd heel erg geïnteresseerd in subculturen, dat vind ik echt vet.

    Ik bedoelde niet specifiek de islam ofzo. Ik bedoelde meer dat elk land toch een eigen cultuur heeft en bepaalde 'eigenschappen'. Bijvoorbeeld dat de Nederlanders gierig, maar heel internationaal zijn en dat de Belgen heel gastvrij zijn etc.
    Maar ook bepaalde geloven en levensovertuigingen horen daar natuurlijk bij. (Man, wat praat ik weer nerdy (nerd))


    haha oké dan dacht ik te klein:P;) nee maar islam was ook maar een voorbeeld:P goh Nerdypraat:O lol xD

    Nou ja, misschien denk ik wel te groot xD
    Ooh ok ^^
    Jaa, ik sta bekend om mijn nerdypraat.. (nerd) Maar als mensen zeuren dat ik 'te dure woorden' gebruik, zeg ik gewoon: 'Mensen die woorden te duur vinden, zijn niet slim genoeg om ze te begrijpen.' Ha, gedist! xD
    Sorry, moest even :P


    whaha dat kan ook:P
    ohhh haha cuwl dat je daar om bekend staat:PxD ghehe ik vind dat echt lol hoor die dis:P ksta ook altijd bekend om mijn "bijdehandte" opmerkingen xD drm gaan mensen ook nooit met mij in discussie zoo lol xD haha xD *oke ik lig nu egt in een deuk om jouw dis, ik zie dat al egt voor me xD*

    Haha, thanks xD
    Ik vind het ok wel kewl! :P
    Hahaha, bijdehandte mensen zijn gaaf xD Ik ben dat ook wel :P Wel handig dat dan niemand met je in discussie gaat, bij mij doen ze dat nog steeds xD Meestal over TH, maar dan hebben ze meestal van die waardeloze argumenten. Éen vriendin zegt altijd 'Blabla?' als ik haar dis, en de andere slaat op haar kont en zegt: 'Ja Bill, dit is een Bill. Ahahahahaha. Ja TOKIO HOTEL is lelijk' xD Beetje sneu :P maar dan lach ik in mijn vuistje xD Ben echt ernstig jaloers op jou, dat jij nooit zulke discussies hebt :P Ruilen?

    WHAHA,, GRAAG RUILEN IK HOUD VAN DISCUSSIES EN MENSEN UITDISSEN=D TIS SOOO SAAI dat ze nii met mij in discussie gaan xD zown vriend vn mij die probeert t wel eens en dn doe k op n gegeven moment me mond open om iets te zeggen en dn zegt ie zo : 'nee ik wil t niet horen, de discussie stopt dat win ik toch nooit' egt zoo grappig xD makkelijke eraan is ook dat leraren niet met mij in discussie gaan(yeah)


    Why don't you break my heart

    Haha omg! Dat is zoo gaaf xD
    Jaloersheid!!!
    Bij mij willen ze nooit toegeven dat ze gedist zijn, dus beginnen ze met loze argumenten zoals hierboven :P
    Ik wil zoo graag mijn wisknudde leraar dissen, maar hij trapt me altijd zo onnodig de grond in met dingen die zó nergens op slaan, dat ik altijd met mijn mond vol tanden sta -_-' gelukkig heb ik 'm volgend jaar niet meer..
    We moeten gewoon een dagje ruilen xD Ik heb mijn, zoals hij zegt, 'scherpe tong' van mijn pa geërfd, dus wij hebben altijd de felste discussies om elkaar publiekelijk voor gek te zetten xD Tegenwoordig win ik steeds vaker :D


    I clicked my heels and wished for you.

    We zijn trouwens wel een beetje off-topic bezig xD
    Pb's?


    I clicked my heels and wished for you.

    We zijn trouwens wel een beetje off-topic bezig xD
    Pb's?

    haha is goed:P
    *turns back ontopic:P*


    Why don't you break my heart

    DUITSLAND! hoe zçu dat toch komen*grijns*

    Ik heb werkelijk geen idee, leg uit :P


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben half Pakistaans en Half Duits -_-
    Maar het liefst woon ik in Duitsland :D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3


    Mijn moeder is in Texas geboren. En ik ben in dit stinkland geboren. Leuk hè.
    Waarin ik geïnteresseerd ben? Groot-Brittanië, Noord-Amerika, Afrika, Spanje, De Nederlandse antillen, Australië.
    Fuck Nederland


    I recycle my thoughts.

    ik heb iets met Engeland.
    Daar wil ik ook gaan studeren eigenlijk.
    &later ook wonen XD iig weg uit Nederland ><

    me opa is italiaans ofzo of half
    ik snapte het nooit en nu nog niet:S
    maar ik vindt brazillie wel erg interressant


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Japans
    volgens mij was ik in mijn vorige leven een japaner ofzo.. het klinkt stom maar het is wel zo!:P;)

    DUITSLAND! hoe zçu dat toch komen*grijns*

    Ik heb werkelijk geen idee, leg uit :P
    whah très funny ze:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Duitsland.. van allebei de kanten komen mn 'voorouders' uit Duitsland, al merk ik dat niet aan mijn ouders..
    Maar even intelligent doen, de geschiedenis is ook best fascinerend, wat er dáár allemaal gebeurd is! Niet dat geschiedenis me heel veel interreseert, maar op een of andere manier ligt het me meer om over duitsland te leren dan nederland. Net als gewoon duits en nederlands, ik heb liever duits.
    Maar goed.
    Duitsland dus..