• Jup, ik kijk elke wek de nieuwe afleveringen van Vk Guilty en ik kan behoorlijk klagen, Kaname of Zero, Vampire yuuki? Ik ben het erg oneens met alles :P
    En hier kunnen Jullie lekker over mee zeuren of het gewoon eens zijn xD
    Zelf ben ik een Badboy lover, dus ik sta helemaal aan de kant van zero en ben tegen vampire yuuki, en kaname is een slijmbal xD
    Nja, Zeggen jullie maar wat jullie er allemaal van vinden :)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ZEROOOOOOOOOOOO!(A)

    (6)


    When you believe your dreams come true

    ik vindt ook dat Yuuki en Zero bij elkaar hadden moeten komen, dan had het nog leuker te worden


    you can change your futur but not your past, remember

    zerooo <3
    ik heb maar 1 keer 1 klein stukje van vk gezien
    maar ik vind zero helemaal geweldig XD


    Over and out-

    Zeker weten Zero xD I really love VK, er moet een season 3 komen.


    Leave me as I am.

    ik vind Yuuki's uiterlijk mooier als ze geen vampier is. Het is jammer dat haar haar opeens zo lang is geworden.
    en ja, ik vind eigenlijk ook dat ze haar broer niet had moeten kiezen, maar Zero^^
    nja, ik ben nog altijd aan het wachten op een vervolg x]

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 15:29 ]


    Live young, wild and carefree ~

    ik vindt het leuk dat yuki een vampier is!!
    ik vindt yuki en kaname zo goed samen passen!

    hmm ik heb de manga nooit gelezen maar ik was wel aardig tevreden over de anime :) idd... kaname kan dood neervallen *denkt aan Zero <3* maar yuuki ook :S ze doet helemaal niks en ze doet alsof dit o zo zwaar voor haar is,, look at your partner Yuuki! hij heeft het twee keer zo zwaar als zij.

    btw... Senri Shiki krijgt veel te weinig screen time,, hij is geweldig <3

    Ik vind de anime erg goed, onverwachte wendingen en verhaallijn is goed. Mooie tekenstijl en leuke aparte personages en verveeld je niet :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat ik Vampire Knight ook eens zou moeten zien, het lijkt me interessant, lekker dark.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik denk dat ik Vampire Knight ook eens zou moeten zien, het lijkt me interessant, lekker dark.


    Ook wel zwijmel achtig soms hoor ;p
    En in het begin nog allemaal heel.. Tsja, girly?
    Later pas komen de evil gozers.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het een awesome anime! (:

    x'D Ik ben nog niet bij Vampire Guilt, dus ik heb er nog maar een vaag idee van, maarja.. Ik vind Kaneme gewoon sexy, Zero is nogal vaag, maar Yuuki, tsja, die heeft gewoon weer de rol van het zielige meisje dat beschermt moet worden, heb ik hetidee..


    You can say, whatever you want, but I will never change because you said so.

    Ik moet Vampire Knight nog steeds afkijken. Ben ermee begonnen, maar nooit afgekeken :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Kunaz schreef:
    x'D Ik ben nog niet bij Vampire Guilt, dus ik heb er nog maar een vaag idee van, maarja.. Ik vind Kaneme gewoon sexy, Zero is nogal vaag, maar Yuuki, tsja, die heeft gewoon weer de rol van het zielige meisje dat beschermt moet worden, heb ik hetidee..


    Ik vind Yuuki soms ook iets té zielig doen :'D Maar sommige mensen zijn echt zo ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.