• Jup, ik kijk elke wek de nieuwe afleveringen van Vk Guilty en ik kan behoorlijk klagen, Kaname of Zero, Vampire yuuki? Ik ben het erg oneens met alles :P
    En hier kunnen Jullie lekker over mee zeuren of het gewoon eens zijn xD
    Zelf ben ik een Badboy lover, dus ik sta helemaal aan de kant van zero en ben tegen vampire yuuki, en kaname is een slijmbal xD
    Nja, Zeggen jullie maar wat jullie er allemaal van vinden :)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Cosmia schreef:
    Ik vind de manga beter, maar hij had wel moeten stoppen toen Yuuki een vampier 'werd', en ze pleite ging met Kaname dude. Ik kan Kaname dude echt niet uitstaan, zo plakkerig en manipulatief, maar ik vind die Zero al helemaal vreselijk. Wat een boer, zo lomp, vooral tegen die Chairman, ongelofelijk ..
    Imo is Yuuki eigenlijk te goed voor beide.. :l


    helemaal eens!
    ook is het zo stom:
    kaname: "yuuki, je bent een vampier, en ik ben je broer, maar ondanks incest, wil je nog steeds mijn minnares zijn?"
    Yuuki: tuurlijk.
    5 hoofdstukken later:
    Kaname: "yuuki, ik ben toch niet je broer"

    wtf??

    maar toch vind ik zero leuker...


    If music is the food of love, play on!

    Waarom bump je zulke zulke zulke oude topics (cop)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hey kan iemand mij dan vertellen waar je season 3 kan zien dan?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rapidasshh schreef:
    Hey kan iemand mij dan vertellen waar je season 3 kan zien dan?

    Volgens sommige komt ie wel, volgens sommige niet. Hij is in ieder geval nog niet uit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik kijk het niet meer dat meisje irriteert me te veel.
    Maar ik zou zelf voor Zero kiezen : D

    [ bericht aangepast op 25 okt 2011 - 17:29 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    ZERO
    hoewel Kaname ook wel mooi lijkt


    Cool, neat, swell -Cry

    Zero =3 hij toont meer emotie, en laat voor mij beter zien dat hij van Yuuki houdt. Kaname heeft haar van hem af gepakt. Zeker, hij wilt haar beschermen en alles, maar van Zero zie ik dat meer...
    sinds dat ik begon met Vampire Knight vond ik al dat Yuuki en Kaname elkaar met rust moesten laten en dat Yuuki voor Zero moest gaan
    demo, iedereen heeft zn eigen mening, né? =3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2011 - 13:12 ]


    Live young, wild and carefree ~

    JustMineX schreef:
    het derde seizoen is uit heb ik gehoord, maar waar kan ik die kijken ??

    Xx-.

    U serious? O.o

    Nightcrawler schreef:
    (...)
    U serious? O.o


    jup, ik heb het van vriendinnen gehoord... mja, zolang ik de anime niet kan vinden ga ik maar op zoek naar de manga^^


    Live young, wild and carefree ~

    Er is nog geen 3e seizoen ;]


    ~ KONNICHIWA.

    Spoilers

    Ik vind het vreselijk dat Yuuki met Kaname gaat, maar dat dan plots bekend wordt dat Kaname haar broer is en dan plots weer haar oom. Ik ben rond chapter 60 in de manga gestopt omdat ik het allemaal niet meer snapte.
    Ik ben voor Yuuki x Zero


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    Spoilers

    Ik vind het vreselijk dat Yuuki met Kaname gaat, maar dat dan plots bekend wordt dat Kaname haar broer is en dan plots weer haar oom. Ik ben rond chapter 60 in de manga gestopt omdat ik het allemaal niet meer snapte.
    Ik ben voor Yuuki x Zero

    Wat, Kaname haar oom? En toch gaat hij met haar? Dat is gewoon vies O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Pusheen schreef:
    Spoilers

    Ik vind het vreselijk dat Yuuki met Kaname gaat, maar dat dan plots bekend wordt dat Kaname haar broer is en dan plots weer haar oom. Ik ben rond chapter 60 in de manga gestopt omdat ik het allemaal niet meer snapte.
    Ik ben voor Yuuki x Zero


    Nee toch? Volgens mij is Kaname een van de oudste (of de oudste) vanmpier en omdat hij de wereld niet meer aan kon zien (of een andere belachelijke reden) heeft hij zichzelf zeg maar 'in laten slapen' dus hij is de voorvader van Yuuki. De broer van Yuuki's echte moeder (Rido) ontwaakte Kaname toen uit zijn slaap en Kaname begon weer als een klein kind, hij leefde toen bij de ouders van Yuuki en Yuuki werd geboren om Kaname's bruid te worden.
    - dacht ik -
    de manga wordt hoe langer hij duurt inderdaad steeds vager .__.


    ~ KONNICHIWA.

    ^ O ja, zo zit het. Het is al even geleden dat ik hem nog gelezen heb. :x
    Bedankt om het uit te leggen. ^^


    Let the Night embrace you

    ik zou voor Zero kiezen :)
    Kaname is stom:P

    ik heb een story gemaakt die zich afspeelt in vampire knight

    het gaat over Samantha en die heeft bovennatuurlijke krachten ze is verliefd op Zero en ze is zelf ook een vampier maar ze drinkt alleen dierenbloed (wat ze zelden nodig heeft eigenlijk) verder moet je maar mijn verhaal lezen:)

    link:http://www.quizlet.nl/stories/73008/in-a-vampire-world-vampire-knight/

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:42 ]