• ik was gister dus op dat feest en dat werd gehouden in het restaurant van die kennissen. een van hun [Bernarda] vroeg of ik samen met eenv an mijn beste vrienden [Tim,16 jaartjes jongxP] hapjes rond wou brengen dus ik deed dat wel even voro haar. en toen moest ik dus naar die tafel van Tim zijn vrienden en daar zat dus zo'n gast met zwart haar en die zat fcking de halve tijd mij te volgen met zijn ogen o.o en toen ging ik dus weg en kwam later weer voor nog wat hapjes rond te brengen. maar toen ik klaar was en wat cola stond te drinken met Nikky[vriendin] en Rob [broertje van tim en ook goede vriend] komt tim er in een x aan om te vertelle dat die gast met da swarte haar die hele tijd aan hem vroeg wie ik was en hoe oud ik was enz. en toen vroeg ik dus aan hem welke dat was en toen wees hij die gast aan die naar mij zat te staren .;l en toen ging ik de hele tijd maar weglope want ik vond die gast eng. en ook zo eng.. stond ik later omdat we wegginge nog even met mijn ma te praten ging die hele tafel naar me staan kijken ;l


    We can only learn to love by loving.

    IEEW.
    Vies --' Je hebt zo van die pedo's hé :'D Je had gewoon recht in z'n gezicht moeten zeggen: Zit niet zo te kijken, Ik hoef niks van je :] Hij kan je niks doen. Want dan zou Tim in actie moeten komen x'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    nou ben je lkkr mee:S
    echt viess zijn die gasten:|

    das echt vettig :s
    maar het positieve is: je hebt aantrek tot jongens! :p das toch ook leuk, niet?
    oké, misschien niet als het zo ne vieze is :S


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Zag hij er een beetje leuk uit dan? ^.^'
    In de klas van mn ex zit zo'n leuke jongen


    No growth of the heart is ever a waste

    Zag hij er een beetje leuk uit dan? ^.^'
    In de klas van mn ex zit zo'n leuke jongen


    viel wel mee

    en voor iedereen die denkt dat het een 30 plusser is xP hijs gwoon 16 hoor mr ik vond hem so'n creep xD


    We can only learn to love by loving.

    Nou Nicole,geef toe,als je hem sexie vond,vond je het wel leuk ^^ Maar zulke jongens zijn er altijd he 0o


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    :')


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Nou Nicole,geef toe,als je hem sexie vond,vond je het wel leuk ^^ Maar zulke jongens zijn er altijd he 0o


    vond nie sexy en nie leuk ? xP en idd sulke lui sijn er altijd xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    vond nie sexy en nie leuk ? xP en idd sulke lui sijn er altijd xD

    ik zei ook als x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.