• -SLOT OP-


    We can only learn to love by loving.

    Nicole niet weggaan!!


    I need you like a heart needs a beat

    Niet weggaan!!
    Stout meisje ><


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    ik weet niet of je nu al wegbent of niet, maar als je dat niet bent:
    niet weggaan! je gaat er spijt van krijgen!
    en je gaat je toch niet laten doen door mensen die je enkel kent via internet! Het is misschien cliché, maar trek je er niets van aan! zoek gewoon wat nieuwe Q-vrienden (ik offer me graag op ;) ) en dan zal het wel terug gezellig worden!!


    Als je de smaak van liefde eenmaal te pakken krijgt <3

    Ik snap wel wat je bedoeld. Ik zit er ook al een hele tijd, en heb Q ook zien veranderen. Maar ik wil graag mijn verhalen blijven schrijven, en die van anderen lezen. Daar gaat het mij nog altijd om.
    Hou je account, er komt een dag dag je terug verlangt ^^ *had ook*


    Your make-up is terrible

    Ik snap je helemaal Nicolekiend.En ik hoop dat je mijn reactie nog gaat lezen.Ik zou het echt heel erg vinden als je niet meer terug komt. Like,jij bent echt 1 van de goeie vriendinnen die ik hier heb ontmoed. Ik wil niet nog iemand verliezen. Als je nou eens die ruzie's enzo weg laat en denk dan aan al die mensen die je gaan missen,das toch een goede reden om weer terug te komen

    Loveyouforever<333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik snap je helemaal ><

    Vroeger was het echt leuk om alle dagelijkse ervaringen te lezen of er waren superleuke spam topics

    Nu is dat allemaal weg ><

    En ik vond jou nog de meest Lollige actiefste van het hele forum en nu ben je ook weg (huil)

    Wat er ook veranderd is:
    Vroeger deed ik mee op topics, poste berichten, deed mee aan spelletjes, maar ik durf het nu niet meer, gewoon omdat ik schrik heb om af gekraakt te worden
    Als ik afgekraakt word kan ik daar dagen mee zitten
    Daarom durf ik hier amper nog iets te zeggen..


    Let the Night embrace you

    Aandacht - kuch -

    Aandacht - kuch -


    Ze mag het toch laten weten?

    But back to the point;

    Nini i gone miss you verry mutch <3

    Byee<3


    I found myself in Wonderland.

    Bye!


    I don't need words to feel those lips.

    (huil) Jij verdomd kakhoofd.
    Jij mag niet weg gaan.

    Niet Weg gaan!
    jij was nogzoveel Fun op het Forum!!
    en aan wie moet ik nu het Tshirt Met I (H) NY Geven?? :'(


    Your Butt is Mine!

    Hey niet weg gaan
    ik zit byna een jaar op Q weet niet hoelang jy erop zit maar ik voel met m'n ehcte vrinede hier nog steeds een band en de ruziemakers ofzo die zie ik gwn niet voor m'n ogen ik negeer ze gwn darby het is al een tijd gelede da ik nog echt een ruzie hb gezien op Q dus blijf nu gewoon

    afscheid nemen bestaat idd niet(H)
    maar een wereld zonder geruzie helaas ook niet:(


    _________________________________________________-
    A condom can protect your heart! <3


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik kwm nog even kijken omdat Q nog steeds mijn homepage is en ik ingelogd sta ;l maar goed.

    bedankt voor degene die zeggen dat ik een aandachttrekker ben ;l het doet me tog fcking nix wat jij van me vind ;l

    en voor al die lieve kinders ;;

    ik zal er over nadenken maar ik weet bijna zeker dat ik niet meer terug kom na vandaag.


    We can only learn to love by loving.

    ik kwm nog even kijken omdat Q nog steeds mijn homepage is en ik ingelogd sta ;l maar goed.

    bedankt voor degene die zeggen dat ik een aandachttrekker ben ;l het doet me tog fcking nix wat jij van me vind ;l

    en voor al die lieve kinders ;;

    ik zal er over nadenken maar ik weet bijna zeker dat ik niet meer terug kom na vandaag.

    :'( Komm!! xD ik Miss uu Topics :'(


    Your Butt is Mine!

    Please Nicol, ik mis jou daar voor te veel iedereen die me dierbaar is stopt :'(


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.