• -SLOT OP-


    We can only learn to love by loving.

    Nicol niet weggaan O.O
    bijna niemand van de leuke mensen zit nog achter Q
    ik ga binnenkort ook stoppen denk ik hoor.
    me leven een beetje op orde zetten.
    maar oke

    <3xo. Naomy


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nicol niet weggaan O.O
    bijna niemand van de leuke mensen zit nog achter Q
    ik ga binnenkort ook stoppen denk ik hoor.
    me leven een beetje op orde zetten.
    maar oke

    <3xo. Naomy


    dude.. daarom wil ik ook weg hier.. alle leuke mensen verdwijnen.. elke vriendschap gaat stuk.. etc.

    en ik moet ook mijn leven weer beetje op een rij krijgen. ik heb te lang in een droom geleefd. een droom met de naam Quizlet... eht maar ik sal er over nadenken..

    @Lieve Renee..
    schat... ik hou te veel van je dat weet je en nu sit ik te huilen.. ;l ik wil niet huilen.. maar ik voel me so naar.. aan de ene kant wil ik weggaan omdat ik weet dat het beter zo is.. maar aan de andere kant wil ik blijven voor jou enn alle anderen.. :'(


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    dude.. daarom wil ik ook weg hier.. alle leuke mensen verdwijnen.. elke vriendschap gaat stuk.. etc.

    en ik moet ook mijn leven weer beetje op een rij krijgen. ik heb te lang in een droom geleefd. een droom met de naam Quizlet... eht maar ik sal er over nadenken..

    @Lieve Renee..
    schat... ik hou te veel van je dat weet je en nu sit ik te huilen.. ;l ik wil niet huilen.. maar ik voel me so naar.. aan de ene kant wil ik weggaan omdat ik weet dat het beter zo is.. maar aan de andere kant wil ik blijven voor jou enn alle anderen.. :'(


    Ik snap het wel, en er komt steeds meer ruzie, maar ik hoop dat je terugkomt als je je leven weer op een rijtje hebt en de leuke mensen weer terug zijn.

    <333


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    dude.. daarom wil ik ook weg hier.. alle leuke mensen verdwijnen.. elke vriendschap gaat stuk.. etc.

    en ik moet ook mijn leven weer beetje op een rij krijgen. ik heb te lang in een droom geleefd. een droom met de naam Quizlet... eht maar ik sal er over nadenken..

    @Lieve Renee..
    schat... ik hou te veel van je dat weet je en nu sit ik te huilen.. ;l ik wil niet huilen.. maar ik voel me so naar.. aan de ene kant wil ik weggaan omdat ik weet dat het beter zo is.. maar aan de andere kant wil ik blijven voor jou enn alle anderen.. :'(


    Als je je leven op orde wil krygen gaat dát voor. Al je vrienden kunnen wachten maar jy zelf gaat voor. Eerst je leven op orde krygen en dán pas terug komen! (Bedoel hier niet mee dat je weg moet ofz)


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    (...)

    Als je je leven op orde wil krygen gaat dát voor. Al je vrienden kunnen wachten maar jy zelf gaat voor. Eerst je leven op orde krygen en dán pas terug komen! (Bedoel hier niet mee dat je weg moet ofz)


    mijn leven is een ramp maar dat is het altijd al geweest... en ik geef meer om al die anderen dan dat ik ooit om me self sal geven...


    We can only learn to love by loving.

    Meisje ik moet je niet tegen houden remember, jij bent speciaal je moet je leven wel op een rijtje hebben. Zo bijzonder ben 'k ook weer niet. Jij moet gewoon fijn verder leven!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hmm okay jammer. Ik mocht jou wel, en je bent een van de weinigen ='] Maarja, succes enzo..


    Life is hard and then we die

    mensen...

    ik sal blijven...
    jullie hebben me omgekregen..
    mijn leven komt nog wel... dat is niet so belangrijk.. ik red het wel... ik red het altijd... maar niet zonder jullie... Renee heeft me laten inzien dat ik gewoon niet zonder jullie kan leven vooral niet zonder haar...

    dus als dit topic gesloten mag worden .


    We can only learn to love by loving.

    yay Nicole is terug =D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    Ze mag het toch laten weten?

    But back to the point;

    Nini i gone miss you verry mutch <3

    Byee<3

    Jaa ma zulke Topics vragen wel weer om aandacht hea

    wnt iedereen weet dat er dhan weer van die reactie's opkome van neee niet gaan ik hou dvan je

    En That kind of shit
    En Neee Ik heb niks tegen je ofso or ;)!

    Ma dit is gewoon mijn mening Snapt u ;)?


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Jaa ma zulke Topics vragen wel weer om aandacht hea

    wnt iedereen weet dat er dhan weer van die reactie's opkome van neee niet gaan ik hou dvan je

    En That kind of shit
    En Neee Ik heb niks tegen je ofso or ;)!

    Ma dit is gewoon mijn mening Snapt u ;)?


    Guys laat Jalissa maar. het is haar mening en dat respecteer ik. ik zal er niet op in gaan omdat zij het aandachtzoekend vind.

    @Raquel
    jupp ..


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Guys laat Jalissa maar. het is haar mening en dat respecteer ik. ik zal er niet op in gaan omdat zij het aandachtzoekend vind.

    @Raquel
    jupp ..

    Ma ik hoop wel voor je dat Je je probs Op een rijtje kunt krijgen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    (...)
    Ma ik hoop wel voor je dat Je je probs Op een rijtje kunt krijgen ^^

    dankje .. dat hoop ik zelf ook :)


    We can only learn to love by loving.