• Misschien is hier al een topic over, dan mag je deze sluiten, maar.
    Tokio Hotel staat op 15 in de donna top 5000 =D
    wat vind jij dr van ? ;p


    Some people make the world special just by being in it

    Wat was hun commentaar, toen ze het liedje aankondigden?

    Wat was hun commentaar, toen ze het liedje aankondigden?


    Er was wel iemand die het unfair vond ofzoiets, maar zij zelf hadden -op het begin- nog geen commentaar, maar toen ze zo een overzicht lieten horen zeiden ze zo;'Ja hij is een coole gast die Bill!' 'Ja maar hoe doet hij zijn haar toch?' 'Volgens mij zet hij het 's ochtends op en 's avonds af!' Ik werd pissed off!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Er was wel iemand die het unfair vond ofzoiets, maar zij zelf hadden -op het begin- nog geen commentaar, maar toen ze zo een overzicht lieten horen zeiden ze zo;'Ja hij is een coole gast die Bill!' 'Ja maar hoe doet hij zijn haar toch?' 'Volgens mij zet hij het 's ochtends op en 's avonds af!' Ik werd pissed off!

    Me2


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Me2


    echt hè, serieus zoiets zeg je niet dat je weet dat honderden fans zeker dààrvoor zitten te wachten, tot Tokio Hotel komt, en dan flikken ze zoiets! Ik ben blij dat ze er mee kappen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    x'D
    Woehoe.
    Die opmerking vind ik geniaal. Bill&eenpruik :]

    x'D
    Woehoe.
    Die opmerking vind ik geniaal. Bill&eenpruik :]


    Ik vind die opmerking juist verre van geniaal >< Vooral als je zelf weet dat Bill er 40 minuten voor doet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Whoa is dat dan met Monsoon?
    Dat was wel een vette song

    jep, monsoon ;d


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Ik vind die opmerking juist verre van geniaal >< Vooral als je zelf weet dat Bill er 40 minuten voor doet!

    is da ? ö
    Mwhihi, Bill is 'n geil beest ,
    okee, ff zin om da te zggen ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    is da ? ö
    Mwhihi, Bill is 'n geil beest ,
    okee, ff zin om da te zggen ;D
    x


    jup dat is,en hij zit een 15tal minuutjes aan zijn make-up en Bill is eine geile alien XD


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vond het echt geniaal dat ze zeiden dat Bill een GEIL MEISJA was x] *ligt plat*
    Waar mken jullie je druk om --' Die jungs zitten nu heus niet in hun bed te schreeuwen omdat ze hun slecht vinden heur ^-^ Mij caret het niet of ze nu iets slechts over eender welke band zggen. Als ze maar respect hebben voor mij.
    Zieje nu hangen ookde TH-fans weer het schaap uit door te zeggen van; 'Dat was er verre van geniaal! 't Was erover!' Enzoo. Sommige zen hunzelf niet bezig tegenover andere --"

    (...)

    jup dat is,en hij zit een 15tal minuutjes aan zijn make-up en Bill is eine geile alien XD

    Mwaha, hoe weet gy da allemaal ? ö
    x


    Some people make the world special just by being in it

    En Paramore?? ;D
    Green Day?
    Sum 41????????????


    death to the one at the end of the serenade.

    Tokio Hotel staat op 15. Niet op 14. (:


    One man's fun is another's hell.

    En Paramore?? ;D
    Green Day?
    Sum 41????????????

    Paramore stond er ook in, Green Day ook en Sum41 weet ik niet (:

    + Ik heb Metallica alletwee de keren gemist! :'(


    One man's fun is another's hell.

    Ik vond het echt geniaal dat ze zeiden dat Bill een GEIL MEISJA was x] *ligt plat*
    Waar mken jullie je druk om --' Die jungs zitten nu heus niet in hun bed te schreeuwen omdat ze hun slecht vinden heur ^-^ Mij caret het niet of ze nu iets slechts over eender welke band zggen. Als ze maar respect hebben voor mij.
    Zieje nu hangen ookde TH-fans weer het schaap uit door te zeggen van; 'Dat was er verre van geniaal! 't Was erover!' Enzoo. Sommige zen hunzelf niet bezig tegenover andere --"

    myn mening is dat ze respect moeten hebben, niet voor de jongens vn Th zelf, oke, daar ook wel voor, maar ik weet ook wel dat ze er niet van gaan wakker liggen. Maar voor de fans, het is nu niet dat ik er vanavond van ga wakker liggen fzoo. Maar ik vind gewoon , ze kunnen nooit eens wat goeds zeggen over Tokio Hotel, en altijd de slechte commentaar laten ze wel horen. achja iedereen zyn eige mening ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it