• Misschien is hier al een topic over, dan mag je deze sluiten, maar.
    Tokio Hotel staat op 15 in de donna top 5000 =D
    wat vind jij dr van ? ;p


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    myn mening is dat ze respect moeten hebben, niet voor de jongens vn Th zelf, oke, daar ook wel voor, maar ik weet ook wel dat ze er niet van gaan wakker liggen. Maar voor de fans, het is nu niet dat ik er vanavond van ga wakker liggen fzoo. Maar ik vind gewoon , ze kunnen nooit eens wat goeds zeggen over Tokio Hotel, en altijd de slechte commentaar laten ze wel horen. achja iedereen zyn eige mening ;D
    x


    En mijn mening s dat d meeter [/citeerd] de MEESTE dus niet allemaal, respect willen krijgen maar andersom gewoon andere hun groepen, zoals Zornik, uitschelden of hun optreden vergallen.
    <3

    (...)
    Mwaha, hoe weet gy da allemaal ? ö
    x


    ben zijn personall manager, nee grapje, staat in een boekje dat ik heb ><


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    ben zijn personall manager, nee grapje, staat in een boekje dat ik heb ><


    ohn, ik wil dat boekje ook,
    wa staot dr nog allemaal in ? ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    ohn, ik wil dat boekje ook,
    wa staot dr nog allemaal in ? ;D
    x


    Dat die schoenen met die stalen punt 200€ kosten >< en voor de rest geine abnung het is in het Frans


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    En mijn mening s dat d meeter [/citeerd] de MEESTE dus niet allemaal, respect willen krijgen maar andersom gewoon andere hun groepen, zoals Zornik, uitschelden of hun optreden vergallen.
    <3

    Ja, da's ook wel waar. Maar dat doe ik niet. Ik respecteer elke groep of zanger ofzoo. Ookal vind ik ze minder of zien ze er anders uit. Ik vind gewoon dat je respect moet hebben voor iedereen. Laat iedereen zijn wie ze zijn en gaa ze zeker niet meteen afbreken. Wat dat gebeurt bij Tokio hotel vaak, de meeste kennen maar 2 liedjes van hen, en beginnen al te zeveren .


    Some people make the world special just by being in it

    (...)

    Dat die schoenen met die stalen punt 200€ kosten >< en voor de rest geine abnung het is in het Frans

    ohja, ik heb ook kaj veeel franse boekjes vn Th, maar ik kan ze niet eens lezen, ik verstaan dr nix vn, mr als ik eens tijd heb, en niet weet wat doen, pak ik dat boekje, zet ik de pc aan, zoek ik een vertaalsite, en ga ik alles overtype, en laten vertalen, myn bezigheid ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    ohja, ik heb ook kaj veeel franse boekjes vn Th, maar ik kan ze niet eens lezen, ik verstaan dr nix vn, mr als ik eens tijd heb, en niet weet wat doen, pak ik dat boekje, zet ik de pc aan, zoek ik een vertaalsite, en ga ik alles overtype, en laten vertalen, myn bezigheid ;D
    x


    leuke bezigheid maar dat zie ik me nou nog net niet doen 8D Ik heb mijn moeder daarvoor ;D en ik heb het boekje nog niet eens zelf gekocht :P


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Boeiend.
    Al staat mijn oma op 15 .. =/


    None but ourselves can free our minds.

    (...)

    leuke bezigheid maar dat zie ik me nou nog net niet doen 8D Ik heb mijn moeder daarvoor ;D en ik heb het boekje nog niet eens zelf gekocht :P


    haha, ik weet da nog. Ik ging naar de zee en had van mijn moeke 20 euro gekregen om daar iets te kopen voor mezelf. Ik stond in een super grote boekenwinkel met allemaal tijdschriften van duitseland, frankrijk, nederland, belgie natuurlijk, en zwitserland en nog wa, en kaj veel boekjes vn Tokio hotel ö Ik heb dr dr 5 gekocht en dn was mijn geld op ö da koste kaj veel ;D Maha, <3


    Some people make the world special just by being in it

    I don't care.


    -

    Boeiend.
    Al staat mijn oma op 15 .. =/


    Omg jha jongeh 8D
    Dat zou wereldnieuw zjn ]

    (...)

    haha, ik weet da nog. Ik ging naar de zee en had van mijn moeke 20 euro gekregen om daar iets te kopen voor mezelf. Ik stond in een super grote boekenwinkel met allemaal tijdschriften van duitseland, frankrijk, nederland, belgie natuurlijk, en zwitserland en nog wa, en kaj veel boekjes vn Tokio hotel ö Ik heb dr dr 5 gekocht en dn was mijn geld op ö da koste kaj veel ;D Maha, <3


    lieverd zo veel geld op doen aan Tokio Hotel? Ik moet niet veel zeggen, geef me geld, stuur me naar de stad, ik kom terug met enkel Tokio Hotel en misschien 1 ander dingetje!<3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    lieverd zo veel geld op doen aan Tokio Hotel? Ik moet niet veel zeggen, geef me geld, stuur me naar de stad, ik kom terug met enkel Tokio Hotel en misschien 1 ander dingetje!<3


    Mwahaaaa, ik maak inderdaad veel geld op aan Tokio Hotel. 'n dan zeggen mijn ouders vn wat als je niet meer fan bent enzoo. 'n dn antwoord ik natuurlijk dat ik voor altijd fan zou blijven. Mar natuurlijk weet ik ook dat dat niet zo is. Ik ga me nu niet, als ik grijs bn fzoo, zien staan rocken op Tokio hotel. Allé, kzien me doar al wel stoan ze, haha ;D Maar, bij werchter boutique hadden we zo'n oude madam me een Tokio hotel tshirt gzien. Wel grappig ;D
    x


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    14 ; kijk maar na op de site van Donna,
    ze zijden 14 op de radio en ik heb het ook op de site na gekeken, daar stond ook 14 dus ;D
    x


    ik heb op de site gekeken. Tis 15

    (...)

    ik heb op de site gekeken. Tis 15

    Je hebt gelijk, maar daarstrax stond er echt waar 14 . Lala, ikheb het al verandrd hoor. Dnkjee x


    Some people make the world special just by being in it