• Haiidihoo! C:
    Ik vroeg me zo af of er hier op Quizlet mensen zitten die Tokio Hotel toevallig al 'ns ontmoet hadden, op een Meet&Greet ofzo ^^ .
    Zo ja, kunnen ze ons misschien wat vertellen over hun 'Great Experience' ..

    <3

    Btw, I'm sorry als er zo een topic al bestaat.


    Where there is a sea there are pirates...

    Nee, weetje, gelukkig maar x']

    Jep. Ik woon zélfs naast hun weetje? Jhaa echt waar. I meet them. Op een concert. Ze stonden 3 metervan me af ^-^
    @ Kinderss
    Hetvaltme op dat Bill hier opeens heel erg veel kleure haar in drome kreeg. Puur toeval of puur uit de duim gezogen,


    Thaha, idd x'D.
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik wel!
    In mijn dromen x]

    [/offtopic] Gosh ,da deed mij even denken aan doornroosje ^^, Dan vragen ze zo;; Meisje je gaat je droomprins ontmoeten en dan zegt doorenroosje; maar ik heb hem al ontmoet die feeën; waar dan? doorenroosje;; Ergens in een Droom x3 (Gohh ik ben raar x'D)


    [/ontoptic] Ik nog niet --'


    We'll never be as young as we are tonight

    Jepp, hb ze al een paar keer ontmoet ..

    Jepp, hb ze al een paar keer ontmoet ..


    Yeah sure x]

    Jepp, hb ze al een paar keer ontmoet ..

    op werchter boutique :) .
    maar ik moets daar toen werke :s

    (...)

    Yeah sure x]

    damn vraag het dan niet
    Ja mensen het is mogelijk ze te ontmoeten >.<


    Waar is dat lullige gedoe voor nodig?

    op werchter boutique :) .
    maar ik moets daar toen werke :s


    Je bnt 15? Dan mág je nog niet eens vakantiewerk doen.

    (...)
    damn vraag het dan niet
    Ja mensen het is mogelijk ze te ontmoeten >.<


    Waar is dat lullige gedoe voor nodig?


    Ik doe niet lullig ><
    Ik zeg gewoon mijn mening ;-)

    Ja maar waarom wist ik nu van tevoren dat deze negatief zou zijn wanneer iemand hier zou zeggen van wel.

    Kijk als ze zou zeggen, ja want ik ben hun lang verloren zusje, oke, maar come on, waarom zou dit niet kunnen?
    Tis echt niet moeilijk, fans zijn gewoon te dom om binnen te komen.

    Nou eigenlijk,.. is Tom mijn broertje weetje,.^^

    Nee, ik heb ze nog niet ontmoet.Gheghe, maar ik hoef het ook niet zo, want dan moet ik op Bills rug springen, was een deal, ben ik evne blij dat dat niet hoeft.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja maar waarom wist ik nu van tevoren dat deze negatief zou zijn wanneer iemand hier zou zeggen van wel.

    Kijk als ze zou zeggen, ja want ik ben hun lang verloren zusje, oke, maar come on, waarom zou dit niet kunnen?
    Tis echt niet moeilijk, fans zijn gewoon te dom om binnen te komen.


    Dát was niet negatief bedoelt weetje? Dát was bedoelt als; 'Nou écht?' get it?
    Ik ben like niet achterlijk maar volgens mij, en volgens nogvele mág je gewoon maa ps vanaf 16 jaar vakantiewer doen.
    Dus kán dit inmijn oge niet.

    Ja maar waarom wist ik nu van tevoren dat deze negatief zou zijn wanneer iemand hier zou zeggen van wel.

    Kijk als ze zou zeggen, ja want ik ben hun lang verloren zusje, oke, maar come on, waarom zou dit niet kunnen?
    Tis echt niet moeilijk, fans zijn gewoon te dom om binnen te komen.

    ^^ Tara, niet al te -ikweethethetbest-

    Oew, dus ik kan binnenkomen, ik ben namelijk geen fan meer, dus ook niet dom meer, stoer...

    Weetje, wat een afgang, wil je als je fan bent binnenkomen, kan het niet omdat je te dom bent,.. ben je geen fan meer,, kan je wel binnenkomen, lekker dan..

    [/oke.:S]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Godnee, gelukkig niet :]