• Haiidihoo! C:
    Ik vroeg me zo af of er hier op Quizlet mensen zitten die Tokio Hotel toevallig al 'ns ontmoet hadden, op een Meet&Greet ofzo ^^ .
    Zo ja, kunnen ze ons misschien wat vertellen over hun 'Great Experience' ..

    <3

    Btw, I'm sorry als er zo een topic al bestaat.


    Where there is a sea there are pirates...

    Tom lachte 2 keer naar mij en 1 keer naar vriendin op 13 juli WB(A). Was echt zooo vet(H). Aub geen -omg het kon net zo goed naar degene naast jou zijn-reacties want jij hebt het niet gezien ik wel danku.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb wel een meet en great met ze gehad..
    Op deFoto stond ik BIJNA naast Gustav
    We waren ongeveer met z'n 12ee
    Egt zo sexy ^^

    Ik heb met hen al handjes geschud xD en Bill heeft gezwaaid naar MIJ (Want ik was even groot als hem xD, hij stond op een verhoog xd en ik zat in de shouders vn een vriendin) xD en dan heb ik nog een knipoog van Tom gehad! <3
    echt?


    I need you like a heart needs a beat

    (...)echt?

    Jep ^^ die Foto vn Tom die knipoogt heb ik ng xD
    http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=329443834&albumID=223364&imageID=3740654 de Foto is niet Helder :O maar je ziet het toch xD ^^
    <3


    Your Butt is Mine!

    (...)
    Jep ^^ die Foto vn Tom die knipoogt heb ik ng xD
    http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=329443834&albumID=223364&imageID=3740654 de Foto is niet Helder :O maar je ziet het toch xD ^^
    <3
    stoer (cool)
    gelukzak
    <3


    I need you like a heart needs a beat

    (...)stoer (cool)
    gelukzak
    <3

    Jaaaa <3 da was Een vn de mooiste dag^^


    Your Butt is Mine!

    Nee jmmr genoeg niet
    maar wel in mijn dromen hoor heel vaak!!!!!! haha maar dat doen de meeste wel denk ik!

    Nope, ik hoop het wel.
    Weetje, ik zou ze aan mijn ouders willen voor stellen. Misschien accepteren ze dan eindelijk dat ik fan ben!


    Tears are crashing out of my eyes

    ik hoop ooit dat ik een meet&Greet winn


    ........

    Siham wel!
    Ze had een vippasje op de grond gevonden en zij dat het van haar was^^.
    Maar dan had ze tog gezegd tegen Bill dat ze het gevonden had,maar ze mogt blijven en hij moest er om lachen!:P
    xoxo'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Siham wel!
    Ze had een vippasje op de grond gevonden en zij dat het van haar was^^.
    Maar dan had ze tog gezegd tegen Bill dat ze het gevonden had,maar ze mogt blijven en hij moest er om lachen!:P
    xoxo'


    Maak dat mee seg o.O
    Ik zou niet meer weten waar ik het had:D


    Een tomaat is rood. Daah.

    (...)
    Jep ^^ die Foto vn Tom die knipoogt heb ik ng xD
    http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=viewImage&friendID=329443834&albumID=223364&imageID=3740654 de Foto is niet Helder :O maar je ziet het toch xD ^^
    <3


    waar is dat?


    -

    (...)

    waar is dat?

    Aan de Nominatie Stoeltjes op de TMF awards! xD


    Your Butt is Mine!

    Ik heb ze wel is op straat zien lopen..of het was een faker..- - maar er gilden wel meisjes achter hun..


    LikeYourTheBestHoney..<33

    nee, ik ook niet. maar stel dat je ze ontmoet, ik bedoel, hoe klein ga ik me dan wel niet voelen. :Y) die gasten zijn reuzen fzo. ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.