• Oké dit word echt laag.
    Iedereen hier aapt elkaar na, en gaat daarna weer verder met zeiken op elkaar.
    Users zeiken op mods,
    mods zeiken op users,
    serieus, ga iets zinvols doen ofzo :'[[
    Snappen jullie dan niet dat het er niet echt leuker op word zo?
    Users, mods afzeiken heeft geen zin, je krijgt je zin er toch niet door.
    Mods, users afzeiken klinkt laag, omdat het ons het gevoel geven dat jullie je 'hogere staat' verkeerd gebruiken.
    Iedereen hier denkt het beter te weten, en misschien is dat ook zo, maar niemand houdt ermee op. [ja er zijn wat uitzonderingen..]
    En geen ge-amen enzo, ik wil een echte mening.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Och ik bemoei me er niet mee. Ik sta hierboven, en dat weet ik zelf ook.


    Life is hard and then we die

    Hmhm maar ik ben te arrogant en weet het dus gewoon altijd beter

    enzo.

    Mods die users afzeiken?

    Een mod scheld geen user uit maar soms gaan sommige users echt te ver en tsah daar kunnen we kwaad om worden. Wij zijn ook gewoon mensen. Geen robots ofzo :8.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Wij zijn ook gewoon mensen. Geen robots ofzo :8.

    Maar wel hele arrogante mensen :D

    Jullie snappen het niet he?
    Het is ook hard voor de mods. Iedere dag weer jullie problemen oplossen. 'Wil je dit doen, dat doen blablabla' En dan ook geen respect voor ze? Ze doen wel alles voor jullie om het nog een beetje normaal/leuk te kunnen houden
    Jullie maken het alleen maar moeilyker voor ze en zy dán dus ook voor jullie.
    Jullie doen kinderachtig, gevolg: Regels.
    Jullie maken ruzie: Gevolg nóg meer regels + strenger optreden.
    Als jullie je nou gewoon nórmaal gedragen dan doen ze aardiger tegen jullie. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Maar wel hele arrogante mensen :D

    But de arrogantste zit toch echt tussen de usertjes. NAMELYK IK x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Maar wel hele arrogante mensen :D

    haha trots op je arrogantie?:P
    goedzo

    waarom zou ik amen zeggen. je was toch niet aan het bidden ofwel ><

    anyway, mensen die zeuren komen achter de deuren. jammmer genoeg heeft quizlet geen deuren anders stonden er veel mensen achter :'D


    -

    agree heb hier nix aan toe tevoegen! (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Maar dingie x3
    Je zegt nu wel dat iedereen elkaar na-aapt, maar net als iemand anders zet jij zoals een mod als eerste deed, onder een 'preek' dat gedoe van 'geen ge-amen'
    en dus aap je die mod/andere persoon na die de mod heeft nageaapt.
    en die mod was -als ik het goed heb- RandomRhythm xD


    als we zo doorgaan mag níemand meer een quiz maken zeg! ik bedoel tokio hotel heeft zowat iedereen [ik niet] dus dt is dan ook allemaal nageaapt ik heb in mijn profiel kleurtjes gebruikt, dat hebben ook meerdere, ik praat mee in dit topic hebben ook mindere gedaan, HALLO WAT WILLEN WE NOU?? O_ø kijk als je iets hélémaal nadoet zoals iemands idee bíjna hetzelfde in jouw quiz doen maar dan met andere namen JA dat is égt laag!! maar voor de rest.. je kunt ook overdrijven hoowr!! ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nou, ik zie het ook nauwelijks @KIKAxSLET. Maar ik heb een andere bril. 8D
    Maar mensje die deze topic geopend heeeft:
    Wat ben jij nu aan het doen dan? ö iets anders?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room